Elikkä mistä saan tuollaisia Type II tyylisiä kasetteja Tascamin kasettineliraituriin? Olen käynyt läpi HongKongin Ja VapaaValinnan, mutta ei löytynyt. Vai onko kenties vain huono valikoima? "Voin hyvällä syyllä sanoa alkaneeni elää vasta kun pidin itseäni kuolleena miehenä" -Rousseau- |
SirElwood 15.01.2006 23:29:52 | |
---|
Elikkä mistä saan tuollaisia Type II tyylisiä kasetteja Tascamin kasettineliraituriin? Olen käynyt läpi HongKongin Ja VapaaValinnan, mutta ei löytynyt. Vai onko kenties vain huono valikoima? Veikkaan huonoa valikoimaa. Itse olen noita ostanut anttilasta ja citymarketista. |
Stain 19.01.2006 13:21:01 | |
---|
Mitäs tällaiset kasetit ovat? Itse olen ihan normikasetteja käyttänyt. It's a bittersweet symphony, this life |
tenkainen 19.01.2006 15:41:19 | |
---|
Mitäs tällaiset kasetit ovat? Itse olen ihan normikasetteja käyttänyt. Nauha on vaan eri aineesta tehty. TypeII:n ollessa kysessä CrO2:sta magnetisoituva aine. Paremmissa kasettisoittimissa on kytkin, jolla voi valita minkä tyyppistä kasettia soitetaan. Ne kuitenkin toiminee ristiin, joten ero on vähäinen.. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
willie 19.01.2006 18:48:00 | |
---|
Nauha on vaan eri aineesta tehty. TypeII:n ollessa kysessä CrO2:sta magnetisoituva aine. Paremmissa kasettisoittimissa on kytkin, jolla voi valita minkä tyyppistä kasettia soitetaan. Ne kuitenkin toiminee ristiin, joten ero on vähäinen.. Kun joskus vielä omistin kasettidekin, käytin noita Type II kasetteja, koska niissä oli parempi diskanttitoisto ja vähemmän kohinaa. Dekki oli Sony ja nauhanlaadunvalitsemessa oli kolme eri asentoa, Normal, Type II, ja mikähän se kolmas nyt sitten olikaan.. |
tenkainen 19.01.2006 20:15:08 | |
---|
Kun joskus vielä omistin kasettidekin, käytin noita Type II kasetteja, koska niissä oli parempi diskanttitoisto ja vähemmän kohinaa. Dekki oli Sony ja nauhanlaadunvalitsemessa oli kolme eri asentoa, Normal, Type II, ja mikähän se kolmas nyt sitten olikaan.. Mulla on Type III (Fe Cr) ja Type IV (Metal) kans vielä lisäksi. Ja Dolby NR päällä ei noiden neljän tyypin eroa juurikaan huomaa... "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |