Aihe: Stagg-symbaalit
1 2 3 4 58 9 10 11 1226 27 28 29 30
Mr. Morrow
15.01.2006 21:32:20
Onko Staggin haikkapareissa yhtä suuria yksilöllisiä eroja, kuin crasheissa?
Onko kokemuksia? En oo ikinä ite testannu.
Ajattelin kokeilla noita Furian haitsuja, kun tykkään tosta omasta 17" Furiasta aika lailla. Myrankin haikat on kyl mietityttäny.. Joku niitä vähän aika sit kauppaskin?
Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan...
Niskamies
15.01.2006 21:35:19
Onko Staggin haikkapareissa yhtä suuria yksilöllisiä eroja, kuin crasheissa?
Onko kokemuksia? En oo ikinä ite testannu.
Ajattelin kokeilla noita Furian haitsuja, kun tykkään tosta omasta 17" Furiasta aika lailla. Myrankin haikat on kyl mietityttäny.. Joku niitä vähän aika sit kauppaskin?

Mulla on ollut kaksi paria DH 14" haikkoja. Ekat vaihdoin pois kun yläpelti oli hirvittävän epäkesko. Saundeissa on juurikaan huomannut eroa, mutta suosittelen silti testaamaan ennen ostoa.
More is more.
drum_man
16.01.2006 21:04:47
On siellä staggia. On ollu jo varmaa puol vuotta :)

E: Ja just siinä portaitten telineissä

No voihan v***u!!! Oonko minä ihan sokee!? Kun oon käyny viimeset puol vuotta siellä varmaan viikottain ja en oo huomannu!!! No nyt tiedän ja joku päivä menen niitä kolistelemaan...
kebab
21.01.2006 00:18:28
Myrankin haikat on kyl mietityttäny..

Myran haikat on ihan toimivia rouheammassa menossa (niillä ei todellakaan sitten tissutella). DH:t ovat ihan hyvät yleishaikat. Yksilöitä nuo haikatkin tosin on.
koera
23.01.2006 23:07:28 (muokattu 23.01.2006 23:08:16)
Minäkin tämän keskustelun innoittama kävin Milbrookissa Staggeja testaamassa. Uusi crashi oli hakusessa, eli niitä ensisijaisesti menin kattelemaan. Petyin kyllä pahemman kerran. Yritin montaa eri sarjaa ja eri kokoja mutta kaikissa pelleissä järjestään melko kauhee kolahtava saundi. Ei miellyttänyt, ei sit yhtään. Paisteen 2002-sarjalla jatketaan crashien suhteen, uusi 18" medium seisoo nyt setissä ja kyllä toimii. Staggeissa sen sijaan oli jotai järkevän kuulosia rideja ja jotai hyviä pikkukiinoja, ehkä palaan vielä niitten merkeissä asiaan.
Se on huumori mikä naurattaa.
limsi
27.01.2006 13:17:46 (muokattu 27.01.2006 13:20:36)

Joo.. itselläkin jonkin verran Staggin pelleistä, eikä ole vielä tullu hyvän soundisia vastaan.. kaverilla oli joskus ihan jees YR:n ride, mutta loput pellit ihan käsittämätöntä roskaa.. crashit kolisee ja särisee pahemmin kuin P:n 302 (jotka ovat vahvempiakin)..
Siis kokeitu on Furia, SH, DH, YR, Black Metal ja Vintage Bronze.. Ainoat soundit jotka miellittyvät YR riden lisäksi löytyvät tuosta viimeisestä (VB) osastosta, jossa aika hauskan kuuloisia crasheja ja rideja, ja aivan pirun hyvät haikat.. Pitää varmaan käydä kuopiossa kokeilemassa niitä joku päivä, kun olisi crashille tarvetta, mutta rahan ei riitä korkeampaan laatutasoon vielä..

Jos poijjilla on tietoa hyvän kuulosista (ja halvoista) crasheistä, nii pistäkeehän vinkkiä pikaviestillä!
On mulla mottokin: Paljonks maksat? "Sitä toivoo, että joku päivä oppisi soittamaan - sitä päivää odotellessa voi hamstrata kamoja!" -Sakari-
moderndrummer88
28.01.2006 17:29:30 (muokattu 28.01.2006 17:29:47)
Joo.. itselläkin jonkin verran Staggin pelleistä, eikä ole vielä tullu hyvän soundisia vastaan.. kaverilla oli joskus ihan jees YR:n ride, mutta loput pellit ihan käsittämätöntä roskaa..

:´(

musta ne splashit ainakin oli hyviä
mod. huom. ei näin
Shitmanek
28.01.2006 21:13:24
Mietin ostavani jonkun Staggin pikkuchinan tai muun kilkuttimen, mutta matka Millbrookiin ei tuottanut tulosta. Pari ihan mukavaa peltiä oli, mutta en vielä silloin ostanut mitään. Onko jollakulla jotain suosituksia, ääni saisi olla aika korkea ja kirkas. Myös splashit käyvät, ja niissä saa olla tummakin soundi.
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
Migo
28.01.2006 22:18:45
Mietin ostavani jonkun Staggin pikkuchinan tai muun kilkuttimen, mutta matka Millbrookiin ei tuottanut tulosta. Pari ihan mukavaa peltiä oli, mutta en vielä silloin ostanut mitään. Onko jollakulla jotain suosituksia, ääni saisi olla aika korkea ja kirkas. Myös splashit käyvät, ja niissä saa olla tummakin soundi.

Sivuilla 8-9 on jotain juttua noista.
Migo
28.01.2006 22:18:45 (muokattu 28.01.2006 22:19:21)
Tuplis
Stratton
04.02.2006 13:22:10

Oma Furia splashi on kirkas ja melko pitkäsointinen noin splashiksi. Ja äänessä on sitä tuttua Staggin chinamaisuutta.
Suomen virallinen Lars Ulrich.
TAMAS
04.02.2006 20:25:31

mulla on stagg:in 11" dh splässi. oikein mainio peli. suosittelen!
allekirjoitus
Aimo
05.02.2006 12:04:54
mulla on stagg:in 11" dh splässi. oikein mainio peli. suosittelen!

10" toimii myös, kirkas ja hieman chinamainen, tai ennemminkin gongimainen, mutta toimii ihan vaikka poppijutuissakin.
Selling coal!!! Lowest prizes!! Press 4678 to buy!!!!!
TAMAS
05.02.2006 12:25:37
10" toimii myös, kirkas ja hieman chinamainen, tai ennemminkin gongimainen, mutta toimii ihan vaikka poppijutuissakin.

kylänäinon. itse lähdin alunperin ostamaan 10" mutta se 11" oli lähinpänä soundia mitä hain. kyllä staggilla on hyviä noi splässit. yksi rässikin löytyy stagg sh rock briliant 16" tyytyväinen olen siihenkin ollut. nyt pitäs rinnalle löytää joku 18"
allekirjoitus
Aimo
05.02.2006 14:36:41
kylänäinon. itse lähdin alunperin ostamaan 10" mutta se 11" oli lähinpänä soundia mitä hain. kyllä staggilla on hyviä noi splässit. yksi rässikin löytyy stagg sh rock briliant 16" tyytyväinen olen siihenkin ollut. nyt pitäs rinnalle löytää joku 18"

Itsellä on DH exo 14" ja 16" crashit, ja tuo neljätoistanen on ihan loistava sekä paras, mutta 16" on liian heavy ja koliseva. Stagg on aika jees, etenkin jos tykkää liasta enemmän kuin saippuasta.
Stratton
05.02.2006 14:44:14
Itsellä on DH exo 14" ja 16" crashit, ja tuo neljätoistanen on ihan loistava sekä paras, mutta 16" on liian heavy ja koliseva. Stagg on aika jees, etenkin jos tykkää liasta enemmän kuin saippuasta.

Haluatko vaihtaa 16" mun 15" DH medium crashiin? Eli ei siis exo, vaan vakio.
Davos
05.02.2006 15:45:29 (muokattu 05.02.2006 15:45:58)
Eli ei siis hai, vaan vakio.

E: Anteeksi.
Aimo
05.02.2006 18:09:30
Haluatko vaihtaa 16" mun 15" DH medium crashiin? Eli ei siis exo, vaan vakio.

Hmm, enpä uskalla ainakaan kokeilematta. Voi olla, että ei auta sikäli, että exot on hieman ohuempia kuin vakiot, ja pelti on mielestäni nimenomaan liian paksu.
Stratton
05.02.2006 19:04:53
Hmm, enpä uskalla ainakaan kokeilematta. Voi olla, että ei auta sikäli, että exot on hieman ohuempia kuin vakiot, ja pelti on mielestäni nimenomaan liian paksu.

Juu. Tietty itekkin tarvis kokeilla. Itselle tuo 15" on liian pieni, sinänsä soundin puolesta on ihan loistava, mutta liian hiljainen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)