Aihe: Rakenteluvimma
1
mokes
15.01.2006 17:30:54
Nyt on semmonen ongelma et on hirvee rakentelu vimma. Teen kyllä jo les paulia mutta täytyis päästä tekeen jotain muuta. Onko ehdotuksia ? Kaappia en välttämättä tarvitse koska tuo koch riittää ilman kaappia mulle ja efektejä en oikeen oo ruennu rakentamaan kun täytyisi syövyttää piirilevyt ja tilata osat jostain ja en ymmärrä muusta kun kolvaamisesta. Antakaa vinkkejä.
MasK oF SaNiTY
15.01.2006 20:17:37
Oma tonttini tavitsee talon..
Uskotko jumalan olemassaoloon?: En, Uskon Alexi Laihoon koska hänet olen nähnyt!!
Mike M. Hiirenloukku
15.01.2006 21:48:36
Kyllä se on niin, että siinä vaiheessa efektien rakentelusta saa tarpeeks irti kun näpertää niitä reikäverolle. Että tilaat osat ja levyn ja alat juotella vaan. Tietysti rakenteluvimmaa hetkellisesti voi lievittää suunnittelemalla seuraavia, hankkimalla niihin osia ja opiskelemalla tekeillä olevien, ja tulevien sielunelämää. (normaalisti en koskaan käytä sanaa sielunelämää :))
That's the spirit - Tuo on pirtua.
Räbbänä
15.01.2006 22:19:20
Nyt on semmonen ongelma et on hirvee rakentelu vimma. Teen kyllä jo les paulia mutta täytyis päästä tekeen jotain muuta. Onko ehdotuksia ? Kaappia en välttämättä tarvitse koska tuo koch riittää ilman kaappia mulle ja efektejä en oikeen oo ruennu rakentamaan kun täytyisi syövyttää piirilevyt ja tilata osat jostain ja en ymmärrä muusta kun kolvaamisesta. Antakaa vinkkejä.

Tuu rakentaan meille reenikämppä Ouluun. Kaivattas sellasta 250 neliöistä hirsihuvilaa.
Muistakaa lapset! Festareilla kannattaa varoa 1) Satu-setiä 2) Namu-setiä 3) Sentencediä. Jälkimmäinen aiheuttaa vakavan hevimusiikin riippuvuuden. Nuo kaksi ensimmäistä voi siis unohtaa.
stenel
15.01.2006 22:31:10
Rakenna sitar, se olisi varmasti harvinainen soitinprojekti.
"Vaikka meille annettaisiin kookoo..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)