Aihe: Humppapikkujoulut Tampereella..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1025 26 27 28 29
kuunsirppi
15.01.2006 19:37:08
Äläpä unoha jalua...

ei riitä sulla tila luukussa ees niihin korkoihin, minkä verran sul on tilaa siellä?

...ai niin...sitä mä en laskenu, kun mä en sitä "nauttinu"
Miten iso "faili" se on? Kyllä mulla tommosen 6 megan biisit ainakin on tullut, eli kun säkin oot aikasemmin lähettänyt :o/ En mä tiedä, paljonko tonne mahtuu ja isäntä lähti laskeen vaalilappuja, niin en voi just kysyä
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
kuunsirppi
15.01.2006 19:40:01
Äläpä unoha jalua...

ei riitä sulla tila luukussa ees niihin korkoihin, minkä verran sul on tilaa siellä?

nyt mä tyhjensin kokonaan ton luukun....vieläkö jaksat kokeilla kerran?
kuunsirppi
15.01.2006 19:45:52
Jep, 04:15 Tammerkosken sillalla, menossa vastakkaiseen suuntaan päämäärätietoisen näköisenä. Pimppihaukka sentään lähti tyttösten matkaan.

mitä mitä....mun kans ketään tullu...vai enkö muista....baronin kans kävelin hotelliin...ja acc:n kanssa
kuunsirppi
15.01.2006 19:48:41
Tottahan toki pyydän.. ;o)) Pakkejahan ei tullut kun Rihviltä ja sekin anto pakit vaan miulle, tais ollakkin ekat pakit omassa historiassa.. Että toksia vaan pyörittämisestä... ;oD

tanssinkos mä siellä :o/ Pula-aho kyllä ainakin tais opettaa mulle jivee...
kuunsirppi
15.01.2006 19:49:19
Ei mahu, on iso paketti, kun on videona..

no voi paska (anteeks)....miten iso se on? Saako sitä mitenkään muuten toimitettua?
manjaana
15.01.2006 19:51:31
no voi paska (anteeks)....miten iso se on? Saako sitä mitenkään muuten toimitettua?

Ei taida blondin taidot riittää kikkailemaan, ellei sulla ole tilavampaa luukkua.
Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli
EP
15.01.2006 19:53:01 (muokattu 15.01.2006 19:53:23)
Ei taida blondin taidot riittää kikkailemaan, ellei sulla ole tilavampaa luukkua.

Se pittee pakata,kyllähän naiset pakata ossaa.. :)
kuunsirppi
15.01.2006 19:57:36

no osaa osaa, mutta vaan kasseja....miten sen nyt sitten sais pakattua...neuvokaa ihmeessä manjista....muuten jää kuulematta ja näkemättä....
manjaana
15.01.2006 19:57:44

Enpä tai osata, lähetelköön nuo poijjaat kun ovat enempi asian osaavia muutenkin.
Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli
acc
15.01.2006 20:08:54
mitä mitä....mun kans ketään tullu...vai enkö muista....baronin kans kävelin hotelliin...ja acc:n kanssa

pimppihaukka tuli kyllä vastaan, kuten suloonenkin ja vielä sen puron kohdalla, mutta en kyllä muuta muista... ainakaan mitään tyttäriä nähnyt... paitsi tietty laulajan :)
Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä...
riff
15.01.2006 20:12:21
Kuulihan sen saatana kuurotkin kun pohojammaan miähet pölähti tupaan!!;-)
Selvä mies ei sisulle haise!
kuunsirppi
15.01.2006 20:21:07
pimppihaukka tuli kyllä vastaan, kuten suloonenkin ja vielä sen puron kohdalla, mutta en kyllä muuta muista... ainakaan mitään tyttäriä nähnyt... paitsi tietty laulajan :)

no niin just! mä jo ehdin aatella, että ekkö ees huomannu, että samaa matkaa käveltiin ;o)
kuunsirppi
15.01.2006 20:27:24
Kuulihan sen saatana kuurotkin kun pohojammaan miähet pölähti tupaan!!;-)

:o) Siellä oli kyllä melkonen möykkä muutenkin ja soittoo tuli tuutin täydeltä...ja laulua. Mä en sitten kuitenkaan sitä andreeta *virn*
riff
15.01.2006 20:37:17
Mä en sitten kuitenkaan sitä andreeta *virn* Prkl!
Selvä mies ei sisulle haise!
kuunsirppi
15.01.2006 20:40:36
Prkl!

anteeks....:o) Oli ihan pakko *virn*
ÄM
15.01.2006 20:44:19

Kiitti vaan niin hel**tisti, piti mennä ajoissa nukkumaan, mutta nyt meni aikaa ihan perhanasti, kun piti nää kaikki lukea. Eilen nimittäin juotiin uus kiipparisti bändiin ja vähän väsyttäis. No nukutaan ku keretään.

Ihme juttu, kun tuli toki oltua aivan hutikassa ja silti tapani mukaan en muistia menettänyt, mutta juurikaan ainuttakaan biisiä en muista, mitä sielä tuli soiteltua. Paitsi tietysti Baronin liidaaman nelijakoisen funk-versioinnin Emmasta.

Jos niitä äänitteitä sitten privaatisti ainakin paikalla olijoiden kesken. Eli kelläs se oli se minidiski, niin kerroppa miten edetään?

Jäikös jollekin se mun miniplugi-RCA-piuha muuten?
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
jeppeq
15.01.2006 20:44:54
Nyt on jo melkein toivuttu, ääni on vielä kateissa. Äänen menetys johtunee siitä nuotin vierestä rääkymisestä tai sitten vanhamin ja jeppeq:n kanssa vessassa käymisestä... ;)
Mielestäni tällaiset "Suomen tanssimuusikoiden"-tapaamiset voisi toistaa säännöllisesti.

Tätä tarkennettakoon, että ennen varsinaisia suorituksia hieman vain nautimme mukana kulkenutta nuottiöljyä äänijänteiden venähtämisen estämiseksi. Epäilen auttoiko sitten kuitenkaan ;)

Tuosta tapaamisesta samaa mieltä ehdottomasti.

Onko tässä porukassa ketään websivu-kikkailijaa ja saittia, jonne voisi uploudata pileitten matskua, ääntä ja kuvaa? Olisi helpompi hoitaa tuota materiaalinjakoa sieltä kautta. Vääntelen noin anselmin nauhotteet mp3:siksi ja sitten totuus paljastuu. Lähtikö jonkun matkaan yksi MD, siellä saattaa olla korvaamatonta, ainutlaatuista materiaalia..
Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo !
kuunsirppi
15.01.2006 20:52:09
Kiitti vaan niin hel**tisti, piti mennä ajoissa nukkumaan, mutta nyt meni aikaa ihan perhanasti, kun piti nää kaikki lukea. Eilen nimittäin juotiin uus kiipparisti bändiin ja vähän väsyttäis. No nukutaan ku keretään.

Ihme juttu, kun tuli toki oltua aivan hutikassa ja silti tapani mukaan en muistia menettänyt, mutta juurikaan ainuttakaan biisiä en muista, mitä sielä tuli soiteltua. Paitsi tietysti Baronin liidaaman nelijakoisen funk-versioinnin Emmasta.

Jos niitä äänitteitä sitten privaatisti ainakin paikalla olijoiden kesken. Eli kelläs se oli se minidiski, niin kerroppa miten edetään?

Jäikös jollekin se mun miniplugi-RCA-piuha muuten?

kyllähän sä olit rumparina joissain munkin biiseissä...oisikko ollu siinä hengaillaan/krokotiilirokki-osastossa. Jotain menevää se oli.....*muistaakseni*
ÄM
15.01.2006 21:03:45

kyllähän sä olit rumparina joissain munkin biiseissä...oisikko ollu siinä hengaillaan/krokotiilirokki-osastossa. Jotain menevää se oli.....*muistaakseni*

Joo olin ihan alituiseen, mutta biisejä en muista hirveesti. Ihmiset lavalla ja tilanteet kaikki kristallin kirkkaana mielessä.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)