Tapani L 05.08.2003 15:35:45 | |
---|
Näin muuten joku yö unta, että minun oli aivan pakko löytää jostain Garage Inc. Eikä sitä ollut niin missään. Paska uni... Unestasi on tullut minulle totta... Mun Garage Inc. pöllittiin tässä vuosi sitten.. *nyyh* Anteeksi häiriö... ...ja vielä enemmän anteeksi tämä... |
noir 05.08.2003 15:57:10 | |
---|
Unestasi on tullut minulle totta... Mun Garage Inc. pöllittiin tässä vuosi sitten.. *nyyh* Pelottavaa. Kovasti pelottavaa. Kyllä on. Joo... In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain! |
T.S. S L A Y E R 06.08.2003 11:10:32 | |
---|
Mun puolesta pitäköön pipoa jos on kylmä tai muuten vaan haluaa. Nää pipo-inhoojat on varmaan niitä geelipäitä ja hyppyritukkia, jotka vetää mopolla pakasella ilman pipoa, ettei mee kampaus. Nii mut kesällä hei, kyl mäkin pidän talvella ilomielin pipoa jos on kylmä mut kesällä ei oikeen pipoa tartte. Se on kyl hauskaa että nää "amislaiset" pitää lippistä päällä sisällä, ulkona, talvella, kesällä. Varmaan se lippis syöpyny kiinni siihen päähän. Luulee näyttävänsä ihan helvetin kovilta kun 30 pakkasta ja korvat jäätyny kiinni. On joo ihan helvetin kovan näköstä just. Sit nää perushopparit aina taas pipo silmillä kesähelteilläkin, sanonpa vain että hahhaa! Mut sit täst Metallicasta, pitäköön pipoa jos haluaa - musiikki se tärkeintä on. |
Aimo 06.08.2003 11:23:34 | |
---|
No eiköhän se Enter Sandman voita tämän kategorian. Niin no, makuasioistahan ei voi kun kiistellä, sano norppa kun hikeään joi. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Kyllä se uuski Metallica on ihan hyvää kun vaan jaksaa kuunnella sen tarpeeks monta kertaa mut kyllä vanha metallica parempaa on. äijä puhuu asiaa. Menkää muualle itkemään tuota "metallica on paska, metallica on nu-metallia, niillä on pipot" Red Chevy ! |
Liver-Box 06.08.2003 12:40:42 | |
---|
En tykkää muista metallican levyistä kuin blackalbum. Siinä on kaksi parasta biisiä kautta aikojen . nothing else matters ja unforgiven. Semmosta. "Space Monkey´s Cosmos" |
jussiohman 06.08.2003 13:42:00 (muokattu 31.12.2004 01:56:19) | |
---|
äijä puhuu asiaa. Menkää muualle itkemään tuota "metallica on paska, metallica on nu-metallia, niillä on pipot" Pipot huonontaa metallibändin. Keep the beat going. Make the world a funkier place. |
Hannu H. 06.08.2003 15:47:14 | |
---|
Mulle kolisee Ride The Lightning ja Justice sekä puppets... ei noista voi sanoa mikä on paras :-P |
FatSam 06.08.2003 16:09:26 | |
---|
Mulle kolisee Ride The Lightning ja Justice sekä puppets... ei noista voi sanoa mikä on paras :-P mä kuuntelen just nyt tota live@roskilde -bootleggii. (Radio)äijän mongerrus on ihan arsesta, eikä souditkaan oo mitkään parhaat, mutta zymlaut mikä meininki! Yks hyvä kohta on ku yleisö laulaa kaikki Puppetsin c-osan leadit mukana, jopa Jamesin soolon! I rulez 4eva!!111 T: mä |
Incarnation 07.08.2003 00:29:53 | |
---|
St. Anger on ihan hyvää tykitystä, myöntäkää vaan. "Ei setä pahaa tee... setä ottaa silimän pois!!" |
Arseska 07.08.2003 05:04:32 | |
---|
No eiköhän se Enter Sandman voita tämän kategorian. No mikas siina on vikana. Joskus tuntuu, et porukka vihaa biiseja tai levyja sen takia et niist on tullut suosittuja. Juuri Metallican Black todistaa taman erinomaisesti. Kaikki aari-hevarit dissaa tota levya, mut sit kun kysyy mikas siina nyt niin huonoa on, niin ei pysty vastaamaan. Elika te, jotka ette pida Black-albumista, voisitteko perustella miksi? Monet sanoo, etta se on yksinkertaisempaa, mut eiks yksinkertaiset jutut oo aina parhaita? Metallica, boy! |
Jucciz 07.08.2003 08:59:21 | |
---|
Annan oman henkilökohtaisen panokseni tähän asiaan. Puppetsin jälkeen Metallicalla oli basistin vaihto edessä. Sävellysten puolesta seuraava pitkäsoitto, Justice, näytti äärimmäisen lupaavalta, joten oli syytäkin olettaa että alkuperäisbasistin kuolemasta oltaisiin päästy kunnialla yli ja biisikynä sauhuaisi tuottaen toinen toistaan mielenkiintoisempia ralleja. Lasketaan yhteen nämä korkeat odotukset ja se, millainen pläjäys Black-albumi kuitenkin oli (huomattavasti aikaista suoraviivaisempaa, radiosoittoonkin nätisti kelpaavaa, selkeästi aikaisempaa materiaalia kaupallisempaa rockia) ja huomataan, ettei voida välttyä etenkään vanhan koulunkunnan Metallica-fanien arveluilta siitä, että nyt Metallica on päättänyt ruveta rahastamaan. Musiikillisesti Black-albumi oli minulle pettymys ja tiedän, että keskuudessamme on paljon muitakin, jotka ajattelevat samoin. Minusta on hienoa sinänsä, että kovan työn tehnyt bändi sai tavallaan Black-albumin myötä "tilipäivän" kaikesta siitä uurastuksesta, mikä heillä siihen mennessä oli jo takana. Aikaisemmat levyt olivat ihan ekaa pitkäsoittoa lukuunottamatta omassa sarjassaan todella hienoja albumeita eivätkä niiden myyntiluvut ikinä tehneet oikeutta musiikilliselle sisällölle. Toisaalta, näinhän se on aina mennyt: vain kaupallistumalla voit saada kaupallista menestystä. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Robert 07.08.2003 14:43:34 | |
---|
Kill Em' All on mielestäni kovin Metallica levy. Eikä tuo St. Angerkaan pöllömpi ole, jos sen jaksaa muutaman kerran ensin kuunnella. Mix sä niinqu luit tän? |
MrQ 08.08.2003 17:48:16 | |
---|
Ei hyvänen aika, ei tätä uutta Metallicaa kestä, vai kestääkö? Tänään iski ihan sairas himo kuunnella wanhaa Metallicaa, kaippa lohduttelen sillä itseäni, sillä uusi levy pisti itkemään. Oisivat vaan menneet eläkkeelle ja tehneet vaikka Golden Hits- levyn. Pikkasen galluppiakin vois pistää. ;) Mikäs on mielestänne paras Metallican levy ja miksi? Itse nimeäsin kyllä Metallican Black -albumin parhaaksi, koska ei ole Enter Sandmanin voittanutta. Väärin. metallica on hyvä ja siinä se. kokoelmia ei tarvita, koska kaikilla on kuitenkin kaikki lwevyt tai ainakin pitäisi olla. Musta ei ole paras vaikka kuinka intettäisiin vastaan, vaan master of puppets. Galllup: kumpi on tyhmempi, ihminen joka aloittaa metallica epistola tuhat- keskustelut vai minä joka ärripäänä ja päänaukojanan vaivaudun reagoimaan siihen. Ai, anteeksi, olisi varmaan kuulunut "gallup"- osastolle... |
KanZuu 09.08.2003 00:04:07 | |
---|
Mun mielipide on, että uuskin levy on hyvä, ostaisin jos ois rahaa, mutta kaverilla oon kuunnellut. Master of Puppe on ehkä paras, black albumiki on hyvä ja Ride the Lightning on myös hyvä. Elikkä miu mielipide on, että jokainen mitä olen kuullut metallicalta on hyvä, load ja reload on kuulematta, mutta en niitä tuomitse ennen kun kuulen |
korpraali 14.08.2003 11:42:06 | |
---|
kyllä vanha metalli katti oli parempaa kuin uusi, paras levy mielestäni on ride the lightning. uusimmalla levyllä on vain kaksi ensimmäistä kappaletta hyviä, muut ovat jotenkin väkisin väännettyjä ja tehty pelkäksi levyn täytteeksi. ) |
Booligan 14.08.2003 11:52:23 | |
---|
Se on aika hassua lukea näitä "Metallica has sold out" juttuja ja "metallica petti fanit" juttuja. Kuka niille on sanonu millasta musaa ne saa ja ei saa tehä? Mun puolesta pitäköön pipoa jos on kylmä tai muuten vaan haluaa. Nää pipo-inhoojat on varmaan niitä geelipäitä ja hyppyritukkia, jotka vetää mopolla pakasella ilman pipoa, ettei mee kampaus. Aamen! Sanokaapa vaan millä tavalla St. Anger on muka kaupallinen? Kaupallisuudesta ja St. Angeristä ei voi puhua samana päivänä. Ja mistäs lähtien fanit on muka alkanu päättää, millasta musiikkia niiden lempibändit saa tehdä? Kaikista tyhmin kommentti oli kyllä se neronleimaus, että "Metallica on nu-metallia ja paskaa ku niiden basisti NÄYTTÄÄ hopparilta ja sillä roikkuu basso polvien alapuolella." HUhhuh. Pitäiskö sen lisätä metallistin katu-uskottavuutta sitten soittamalla tyyliin Beatles, eli bassonkaula suussa ja ite runko rinnan yläpuolella? sanon vielä: huhhuh ja voi voi. parhaasta levystä... hmm. Lightning, Master, Black ja St. ANger. ja Justice. vaikea valita.. ;) Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
Naama-amis 15.08.2003 14:41:40 | |
---|
Musiikillisesti Black-albumi oli minulle pettymys ja tiedän, että keskuudessamme on paljon muitakin, jotka ajattelevat samoin. Minusta on hienoa sinänsä, että kovan työn tehnyt bändi sai tavallaan Black-albumin myötä "tilipäivän" kaikesta siitä uurastuksesta, mikä heillä siihen mennessä oli jo takana. Aikaisemmat levyt olivat ihan ekaa pitkäsoittoa lukuunottamatta omassa sarjassaan todella hienoja albumeita eivätkä niiden myyntiluvut ikinä tehneet oikeutta musiikilliselle sisällölle. Toisaalta, näinhän se on aina mennyt: vain kaupallistumalla voit saada kaupallista menestystä. Jep. Mulle taas black-albumi on jollain tavalla,, sanotaanko "rakkain" Metallica-levy koska se oli ensimmäisiä musiikkitallenteita mitä olen ostanut, (tai siis faija osti sen mulle joskus vuonna 93-94, ja olin tuolloin jotain 8 v.) ja samalla myös ensimmäinen metallican levy jota kuuntelin. Musiikillisesti ja muuten kylläkin pidän Justicea parhaimpana. Mutta blackista tulee aina lapsuus mieleen! :D Vauhti korjaa virheet. |
jussiohman 15.08.2003 15:11:55 | |
---|
..And justice for all on mulla viel'kin se paras Metallica levy, se on v**un kova. Tulee aina mieleen, kun ala-asteella kaverin kanssa moshattiin sählymailat kitarana tuon levyn tahissa. -väliaikainen häriö- |
Artturi 15.08.2003 15:22:57 | |
---|
Jep jep!! Mä en oikeen tajuu miks aina pitää vertailla uusia levyjä vanhoihin??? Tolla kriteerillä AC/DC on ja tulee oleen ygösbändi aina! Ei sillä, hyvinhän tuo Angusin sakki potkii! Musta tämä uus 'tallica on erinomainen levy! Ei kuullosta yhtään Metallicalta ja on silti ihan helvetin Metallicaa!! Mainitut kasarilevyt ovat aikansa klassikoita ja tulevat aina olemaan... miks ne pitäis tehdä uusiks?? Musta on helevetin siistii, että bändit uusiutuu ja etsii uusia tapoja tehdä itselleen rehellistä musaa! Änkeri nostaa perseeni vähintään yhtä hyvin kuin vanhatkin! Ja tuo pipo-nu-metalskeida... sallikaa mun nauraa!! Kyllähän se vaan on niin, et nämä nykyiset nu-metalheebot liimailivat aikoinaan Mr. Hetfieldin kuvia seinilleen ja pitivät miestä kuninkaana!! Jos nyt James-setää huvittaa pitää pipoa pälvikaljunsa peittona, on se sen oma vitun asia ja sillä ei ole yhtään mitään tekemistä minkään vitun nu-metallin kans! Se joka moista väittää on ulkona ku lumiukko!!! |