esyk 24.07.2003 21:50:46 | |
---|
Perheniemeen on ovet avoinna. Ennakkomaksu/opiskelupaikan vahvistus pitää maksaa viim. 31.7. Ajatuksena oli alunperin hakea myös Oriveden opistoon ja Savonlinnan krist. opistoon. Orivedellä on vaan pääsykokeet "vasta" 5.8. ja Savonlinnan hakuaikakin kestää niinkin myöhään kuin elokuun puoleenväliin asti. Johtopäätös: nyt on edessä se tilanne, että on valittava Perheniemi ja hylättävä Orivesi&Savonlinna tai päinvastoin. Mikä ratkaisu tämmöisen 6v kitaraa soittaneen melodiseen heviin tykästyneen kannattaisi tehdä? Tiedossa on se, että tyylin ulkopuolelta saa/joutuu opettelemaan juttuja aika paljon, mutta onko joku paikka noista jo ennakkoasetelmiltaan odotettavissa pelkkänä kärsimyksenä minulle? Opiskelleet: auttakee miestä mäessä! Ja mahtaako Perheniemellä olla ATK-vehkeitä? Sivustolla ei mainittu mitään. Nettiin pittää piästä.. |
Hubert 28.07.2003 12:38:45 | |
---|
Unohda se Perheniemi. Oon siitä läheltä. Panosta Orivedelle ja Savonlinnaan. Perheniemi on aika surkea paikka. Kaikin puolin. myykää edes yksi keikka |
Bassfuke 28.07.2003 19:34:03 | |
---|
Perheniemeen on ovet avoinna. Ennakkomaksu/opiskelupaikan vahvistus pitää maksaa viim. 31.7. Ajatuksena oli alunperin hakea myös Oriveden opistoon ja Savonlinnan krist. opistoon. Orivedellä on vaan pääsykokeet "vasta" 5.8. ja Savonlinnan hakuaikakin kestää niinkin myöhään kuin elokuun puoleenväliin asti. Johtopäätös: nyt on edessä se tilanne, että on valittava Perheniemi ja hylättävä Orivesi&Savonlinna tai päinvastoin. Mikä ratkaisu tämmöisen 6v kitaraa soittaneen melodiseen heviin tykästyneen kannattaisi tehdä? Tiedossa on se, että tyylin ulkopuolelta saa/joutuu opettelemaan juttuja aika paljon, mutta onko joku paikka noista jo ennakkoasetelmiltaan odotettavissa pelkkänä kärsimyksenä minulle? Opiskelleet: auttakee miestä mäessä! Ja mahtaako Perheniemellä olla ATK-vehkeitä? Sivustolla ei mainittu mitään. Nettiin pittää piästä.. Orivedelle. panosta. Nyt. "Jokainen ihminen on laulun arvoinen.." |
Wiitala 28.07.2003 21:15:44 | |
---|
Orivedelle. panosta. Nyt. Herran jumala, salliiko Suomen puolustusvoimat sinulle nettiaikaa? Ja heti tänne... Kivaa maanpuolustusta. : ) Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä. |
Ville81 29.07.2003 18:17:18 | |
---|
Millä perusteella Perheniemi on huono? Itse kans pyörittelen tässä eri vaihtoehtoja. Pakko pyrkiä useampaan paikkaan, että pääsisi edes jonnekin. Sain käsityksen, että Perheniemi on painottunut enemmän klassiseen. Saa nähä. |
Hubert 29.07.2003 21:19:45 | |
---|
Epäilenpä kovin Perheniemen opetuksen tasoa, en kyllä tiedä kuka siellä opettaa, mutta ainakaan silloin kun sielläpäin asustin niin ei ollut kyllä ketään varteenotettavaa vaihtoehtoa. Lisäksi paikka on aikalailla korvessa. Lähim-pään baariin, jos olette todella muusikoita, on kymmenisen kilometriä, ja luulisin että nettiyhteyden kanssa on vähän niin ja näin, mutta sitä kannattanee kysyä sieltä paikan päältä. myykää edes yksi keikka |
leka 30.07.2003 10:48:59 | |
---|
Perheniemessä on nettiyhteys ja se on klassisempaan suuntaan kallellaan mutta se ei ainakaan minua haitannut. Mä itse aloitin aikanaan Perheniemessä vasta syyskuun alussa että jos et Orivedelle pääse niin voit kyllä varmaankin neuvotella pääsystäsi Perheniemeen... Se oli muuten just siistiä että lähimpään baariin oli matkaa, tulee nimittäin lähdettyä kunnolla kun sitten kerran lähtee. |
Wiitala 30.07.2003 15:58:41 | |
---|
Se oli muuten just siistiä että lähimpään baariin oli matkaa, tulee nimittäin lähdettyä kunnolla kun sitten kerran lähtee. Joo, menkää orivedelle. Ensimmäinen baari on 200 metrin vaelluksen päässä, ja opiston ruokalassa on A-oikeudet. Monta päiväkaljaa tuli sielläkin juotua, kun ei jaksanut lähteä baariin asti... : ) Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä. |
Ville81 04.08.2003 23:37:12 | |
---|
Perheniemessä on pakko opiskella myös laulua, ei tuu mitään. |
maelstrom 05.08.2003 00:40:27 | |
---|
Hubert? Mistä olet? Itse Artjärveltä. Vai että joku on täältäkin päin. Noh, muutan kuitenkin kuukauden sisällä pohjoiseen. Itseasiassa Oriveden lähelle... Olen kuin kives, jonka päällä istuu maailman levein ahteri.
Kotisivut täällä |
Tellervo 05.08.2003 09:20:58 | |
---|
En ole opiskellut Orivedellä musiikkia vaan kirjoittamista, mutta opistoa ja paikkaa sinänsä voin kehua. Ymmärtääkseni kaikki opetus siellä on hyvää tasoa ja talolla on hyvä maine. Netit ja pelit ja vehkeet on. Ja tietysti tosiaan myös elämää ympärillä, eikä Tampereellekaan hujauta kauaa bussilla yöelämää ihmettelemään. Kuitenkin jos haluaa uppoutua sisäoppilaitoksen sisäsiittoisiin syövereihin, sekin onnistuu ja on osittain varmaan jopa väistämätöntä, mikä on osittain koko homman pointti. |
Pääsin Orivedelle musalinjalle :) |
esyk 07.08.2003 10:26:48 (muokattu 07.08.2003 10:28:23) | |
---|
Samoin. |
esyk 07.08.2003 10:27:36 (muokattu 07.08.2003 10:28:13) | |
---|
Argh...tupeloin viestin kahteen kertaan. |
Hubert 07.08.2003 19:08:03 | |
---|
Hubert? Mistä olet? Itse Artjärveltä. Kun Kausalasta kotoisin. Nyk Tampereella. En kadu. myykää edes yksi keikka |