32788 15.01.2006 16:08:30 | |
---|
Nii ja sitten kitarassa pitää olla kanssa kuumat mikit, että käsiin tulisi palovammoja? Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti |
Skolniski 15.01.2006 16:24:12 | |
---|
Nii ja sitten kitarassa pitää olla kanssa kuumat mikit, että käsiin tulisi palovammoja? Tiätengi. |
Tietysti Pauligin 15.01.2006 16:30:56 (muokattu 15.01.2006 16:32:09) | |
---|
In My Opinion tai jotain sellasta, eli "mun mielestä". En mäkää sitä niin varmuudella tiedä. :P Kyllä se juuri näin on. Tuo les paul vois olla tosiaan vallan mainio, ja onhan noita voxeja sinänsä kehuttu. Voxia en ole testannut itse kyllä. E: Näyttääpä hassulta vasuri lespa. Ei tietty sitten kädessä mutta tuolla lailla kuvassa kun on tottunut noihin oikeakätisiin. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Skolniski 15.01.2006 16:49:01 | |
---|
|
WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Jucciz 15.01.2006 18:47:21 | |
---|
In My Opinion tai jotain sellasta, eli "mun mielestä". En mäkää sitä niin varmuudella tiedä. :P Oikein veikkasit. |
Skolniski 15.01.2006 19:18:28 (muokattu 15.01.2006 19:48:29) | |
---|
Anna kolme särkee. |
MasK oF SaNiTY 15.01.2006 20:12:35 (muokattu 15.01.2006 20:14:40) | |
---|
Offtopic En tajuu noiden LTD tallojen mollaamista.. Oma talla toimii moitteettomasti.. (kaikkea ei halvalla saa) Skittana MMV SN.. Uskotko jumalan olemassaoloon?:
En, Uskon Alexi Laihoon koska hänet olen nähnyt!! |
Invader 15.01.2006 20:13:54 | |
---|
Offtopic En tajuu noiden LTD tallojen mollaamista.. Oma talla toimii moitteettomasti.. Skittana MMV SN.. Katotaas mikä on asianlaita kymmenen vuoden päästä ;) Tai sitten ei.. |
MasK oF SaNiTY 15.01.2006 20:16:16 | |
---|
Katotaas mikä on asianlaita kymmenen vuoden päästä ;) En aijo pantata sitä niin pitkään. vuoden tai kahden päästä omistan RANin ;) Uskotko jumalan olemassaoloon?:
En, Uskon Alexi Laihoon koska hänet olen nähnyt!! |
Räbbänä 15.01.2006 21:08:58 | |
---|
En aijo pantata sitä niin pitkään. vuoden tai kahden päästä omistan RANin ;) RAN:sta tuli mieleen että alko taas himottamaan sellanen musta King V reverse lavalla. Floikka, EMG humppari tallassa ja sinkku kaulassa. 22 nauhaa ja hainevä otelautamerkit ja reunalistat lavassa ja kaulassa. Soololovikin ois ihan kiva. Neck-Through-Body. Jonkinlaiset maalauksetkin ois ihan kivat. Muistakaa lapset! Festareilla kannattaa varoa 1) Satu-setiä 2) Namu-setiä 3) Sentencediä. Jälkimmäinen aiheuttaa vakavan hevimusiikin riippuvuuden. Nuo kaksi ensimmäistä voi siis unohtaa. |
juhist 15.01.2006 22:18:14 (muokattu 15.01.2006 22:20:59) | |
---|
Löysin noita RG1570L skeboja hintaan 829e jostain noista toisista saksalaisista kaupoista... Uskaltaiskohan jostain toisesta saksalaisesta kaupasta tilata ku toomannilta? Ootko nyt varmasti kysyny paikallisen musaliikkeen hintaa tolle kitaralle??? Nimittäin en usko tässätapauksessa hinnalla olevan merkittävää eroa, ja saisit vielä suoraan liikkeestä ilman riskialtista kuljetusta saksasta. Omani, lähes vastaavan kitaran ovh. paikallisessa oli jotain 795€ tms., josta se putosi kertakysymältä 650€, jonka lisäksi sain sopusumman vanhasta kitarastani vaihdossa. En muista paljonko kitara tuolloin (vuosi sitten) oli t-kaupassa, mut kyl tuntuisi hintojen hieman nousseen. E. mielenkiinnosta käväisin vielä musikantin sivuilla, ja kyllä tuo ovh on noussut lähes toistasataa vuoden aikana |
metallica89 15.01.2006 22:42:14 | |
---|
Itellä on toi banditti ja kyllä mielestäni pesee ton Voxin. On meinaan koulussa tollanen vox ja se on vittumainen säädellä (tiettyhän senkin oppii) mutta kumminki. Hyvät säröt sekä kliinit lähtee molemmista, Voxissa sitten tietty noi efektit vielä... Itte ottasin varmaan ton lespan, on meinaan helvetin komee ja hyväkskin kehuttu. Mutta jos ei oo tarpeeks hevi niin sitten ottasin ton ibanezin mikä tuolla alussa oli. Uskosin että pesee LTD:t mennen tullen. |
Werde 15.01.2006 23:53:15 | |
---|
En tajuu noiden LTD tallojen mollaamista.. Oma talla toimii moitteettomasti.. Minulla on ollut 2 LTD:n lisenssitallaa (joista toinen muuten MMV SN:ssä), Jacksonin JT580- lisenssi ja jopa OFR joihin olen saanut pettyä. Kyllä kaikki noista pitivät vireen "sinne päin", mutta se ei vaan riitä. Varsinkin tuon OFR:n jälkeen olin hyvin pessimistinen, että mikään kelluva talla pitäisi vireen täysin.. kunnes hommasin ensimmäisen Ibanezini. "Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen" |
Skolniski 16.01.2006 10:09:30 (muokattu 16.01.2006 10:12:03) | |
---|
Ootko nyt varmasti kysyny paikallisen musaliikkeen hintaa tolle kitaralle??? Nimittäin en usko tässätapauksessa hinnalla olevan merkittävää eroa, ja saisit vielä suoraan liikkeestä ilman riskialtista kuljetusta saksasta. Omani, lähes vastaavan kitaran ovh. paikallisessa oli jotain 795€ tms., josta se putosi kertakysymältä 650€, jonka lisäksi sain sopusumman vanhasta kitarastani vaihdossa. En muista paljonko kitara tuolloin (vuosi sitten) oli t-kaupassa, mut kyl tuntuisi hintojen hieman nousseen. E. mielenkiinnosta käväisin vielä musikantin sivuilla, ja kyllä tuo ovh on noussut lähes toistasataa vuoden aikana No kysyin tuolta levytukusta mutta ei ole vielä tullu vastausta. Niin siis kyllä mä aattelin helsingissä/tampereella käydä kattomassa ja kyselemässä. Anna kolme särkee. |