nuge 05.08.2003 23:16:52 | |
---|
Tietääkö kukaan mistä voisi ostaa midipiuhan j-stationiin? Soittelin yhdessä vaiheessa musaliikkeitä läpi ja mistään ei löytynyt?!? Yritin katsoa myös tietokone liikkeistä mutta ei onnea. Kiitokset etukäteen! |
Siis eikös siinä ole ihan normaalit midi-liitännät? Eli mikä tahansa normaali midipiuha kelpaa ja joka ikisestä musiikkikaupasta pitäisi löytyä. Jos haluat liittää J-stationin äänikortin joystick-porttiin, niin tarvitset midi-to-joystick -piuhan, joita niitäkin löytyy sekä musiikkikaupoista että tietokoneliikkeistä. Tietokonekaupoista halvemmalla. "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
nuge 08.08.2003 12:42:48 | |
---|
Kiitti! Niinhän sitä luulisi. Olen kysellyt useammasta musiikkiliikkeestä ja muutamasta tietokoneliikkeestä. Musiikkiliikkeissä olen käynyt mutta noihin tietokone liikkeisiin olen lähetellyt sähköposteja. Hassu juttu mutta noi tietokoneliikkeet eivät tunnu kovin kiinnostuneilta vastailemaan sähköposteihin. Ilmeisesti vastaamattomuus on kielteinen vastaus :) Tiedätkö yhtään liikettä mistä saisi varmuudella? |
Fortune 08.08.2003 14:47:26 | |
---|
Tiedätkö yhtään liikettä mistä saisi varmuudella? Pääkaupunkiseudulla satavarmasti ainakin Helsingin musiikki, Musamaailman ohi mäkeä alas, Ruoholahdenkatu se taisi olla.
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
_Morrison_ 13.08.2003 07:36:40 | |
---|
Yleiselektroniikka Teollisuuskatu 1 00510 Helsinki Puh (09) 774 290 Fax (09) 7538 004 Avoinna ma-pe 9-17, la 10-14 Kesälauantaisin suljettu (touko-syyskuu) Tuolla on eri pituisia ja laatuisia. Itse hain viikko sitten hintaan 3,5e/kpl (3m) |