Angus 30.11.2005 17:07:57 (muokattu 30.11.2005 17:08:10) | |
---|
Taas on CDON siirtänyt julkaisupäivää, mutta nyt aikaisemmaksi: 14.12.2005 Rok /,,/ Hevvi Metaaal! Varmasti on tiukka DVD. Rock 'N' Roll! |
Umpihullu 01.12.2005 09:51:26 | |
---|
Jännää miten levyjä myyvät firmat pystyvät levyn tuloa muka aikaistamaan:) We have been informed by Rhino Entertainment that the Judas Priest DVD 'Rising in the East' will be released in the USA and Canada on 15th November 2005, Japan new release date is 21st December 2005 and in the Rest of the World on 16th January 2006. Eli eiköhän se ilmesty vasta ensi vuonna. Muuten jos ostaisi tuon region 1 DVD:n, niin menisikö se hulppeasti DVD Shrinkillä region 0:llaksi? Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Jannipaali 09.12.2005 14:34:01 (muokattu 09.12.2005 14:34:36) | |
---|
THV-klubi #40
Menossa mukana: Musiikkikullas
oooooooohuuu yehaaaaaa …. sea.. sou.. jhonn macarron.. yeah macarron nooon Chacarron, Chacarron, Chacarron, Chacarron , ualuealuealeuale ualuelael |
Umpihullu 16.12.2005 11:54:52 | |
---|
No nyt oli Judas Priest cdonissa jo myytävänä eikä enää odoteltavissa. Onkohan tää nyt sitten se oikea eurooppa (region 0) versio vai tuleekohan sieltä se jenkkipainos. Onko kukaan ehtinyt tilaamaan tuolta ja saamaan sitä käsiinsä. Tai onko jo jossain kaupoissa nähty tuota eurooppa versiota myytävän? Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
aikavaikea 16.12.2005 12:39:54 | |
---|
3 biisiä DVD:ltä on katsottavissa streamina täältä Breaking The Law Kiitoksia. Aina yhtä sympaattista kuunnella, kuinka Rob on tuon biisin alussa Terosta huolissaan. "Tero was completely wasted, out of work and down..." I don't know what it is, but it just won't quit. |
Tympee Huttunen 16.12.2005 12:42:34 (muokattu 16.12.2005 12:43:46) | |
---|
Kiitoksia. Aina yhtä sympaattista kuunnella, kuinka Rob on tuon biisin alussa Terosta huolissaan. "Tero was completely wasted, out of work and down..." :) Entinen Robin Salarakas? Miltä live näyttää? Onko ankeaa kameratyötä tms? Itse en videota voi nyt katsoa. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
aikavaikea 16.12.2005 13:01:00 | |
---|
Miltä live näyttää? Onko ankeaa kameratyötä tms? Itse en videota voi nyt katsoa. Hyvältä tuo minusta vaikuttaa, sen mitä nyt voi tulitikkuaskin kokoisesta näyttöruudusta päätellä :). Ja mun käsittääkseni jos CDONissa on dvd myynnissä, niin silloin se on myös sellaisilla aluekoodeilla että näkyy täällä. I don't know what it is, but it just won't quit. |
Lapis 11.01.2006 21:37:32 | |
---|
Onko joku jo saanut tään? Kråklundissa Vaasassa sanottiin että piti tänään tulla (11.01.) mutta ei ollut påstikuski tuonut pakettia. Täytyy huomenna käväistä taas... |
Lapis 12.01.2006 18:59:31 | |
---|
OK! Soittimessa on ja on vähän vitun hyvä. Ainut ärsyttävä piirre on että kuva on kursittu kokoon kahdesta keikasta. Robin mikki vaihtuu lennossa liian usein. No jos ei anna sen haitata niin on kova sana. Menkää kauppaan! |
arppah8 12.01.2006 23:12:36 | |
---|
Katseltu on. Muuten hyvä meisinki, mutta Hillin basso on miksattu jonnekin, vrt. ...And justice for all. Ja Travisin basarityöskentely tappaa Turbo loverin grooven aivan totaalisesti. Mitä hittoa se ylimääräinen polkaisu siellä edessä tekee? Prkl. Tiptonia ja Downingia kyllä katselee mielellään, vaikuttavat vielä kovin innostuneilta tekemisistään. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Lapis 12.01.2006 23:56:06 | |
---|
Katseltu on. Muuten hyvä meisinki, mutta Hillin basso on miksattu jonnekin, vrt. ...And justice for all. Ja Travisin basarityöskentely tappaa Turbo loverin grooven aivan totaalisesti. Mitä hittoa se ylimääräinen polkaisu siellä edessä tekee? Prkl. Tiptonia ja Downingia kyllä katselee mielellään, vaikuttavat vielä kovin innostuneilta tekemisistään. Mä kuuntelin sitä Turbon lisäiskua kanssa. Ei se oikein ollut pop.. Basso kuului kyllä mun mielestä. Oli subbari täysillä... |
arppah8 13.01.2006 01:04:07 | |
---|
Mä kuuntelin sitä Turbon lisäiskua kanssa. Ei se oikein ollut pop.. Basso kuului kyllä mun mielestä. Oli subbari täysillä... Olin jo mainita, etten omista subbasta. Mutta kyllä sen basson pitäisi ihan 2.0 stereosetilläkin kuulua. Tahi luureilla. Mutta kun ei. ...and music?
Lapis 13.01.2006 10:43:33 | |
---|
Olin jo mainita, etten omista subbasta. Mutta kyllä sen basson pitäisi ihan 2.0 stereosetilläkin kuulua. Tahi luureilla. Mutta kun ei. Pitäisi totta kai. Onkohan se niin vaikeaa miksata kunnolla? Hill ei ilmeisesti ollut mukana miksaussessioissa... |
Zakk 13.01.2006 14:18:13 (muokattu 13.01.2006 14:18:56) | |
---|
Just kuuntelin Priestiä, ja tuli viimevuoden keikka mieleen. Kait se pitää käyä toi tilaukseen laittamassa! "Where there's a whip there's a way" |
Umpihullu 14.01.2006 16:33:51 | |
---|
Kuuluuko muilla tämän dvd:n 2.0 stereoääni hieman vasemmalta? Eli sieltä tulee Robin ääni paljon enemmän ja muuutenkin äänikuva painottunut vasempaan suuntaan. DTS toimii todella hienosti, mutta tuo steroaääni jäi vaivaamaan. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Kuuluuko muilla tämän dvd:n 2.0 stereoääni hieman vasemmalta? Eli sieltä tulee Robin ääni paljon enemmän ja muuutenkin äänikuva painottunut vasempaan suuntaan. DTS toimii todella hienosti, mutta tuo steroaääni jäi vaivaamaan. Juu, vasemmalle kallellaan on stereoäänikuva. Pitääköhän luovuttaa ja hommata 5.1-laitteet että pääsee nauttimaan tasapainoisesta äänikuvasta? Penteleen 2.0-systeemin sorsijat... ...and music?
Umpihullu 15.01.2006 13:53:12 | |
---|
Juu, vasemmalle kallellaan on stereoäänikuva. Pitääköhän luovuttaa ja hommata 5.1-laitteet että pääsee nauttimaan tasapainoisesta äänikuvasta? Penteleen 2.0-systeemin sorsijat... No, itseasiassa monissa 5.1 äänissä sitä vikaa vasta löytyykin. Kitarat soivat milloin sivustapäin oikealta puolen ja rummut kuuluu vasemmalta ja laulaja on miksattu vasempaan etukaiuttimeen, bassot keskikanavaan, koskettimet oikeaan ja sitä rataa. Toki hyviäkin joukosta löytyy useita, mutta sellaiset nauhoitukset joita ei alunperinkään ole ajateltu nauhoitusvaiheessa tulevan surraavana ulos ovat karmeita. Pahimpia ovat nämä mononauhasta tehdyt 5.1 viritykset. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
rheinone 19.01.2006 11:22:29 | |
---|
No mites itse keikka, välittyykö yhtä mahtava meininki ku stadissa? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
kupteri 19.01.2006 11:51:38 | |
---|
Mulla tuo Dolby Digital 5.1 kuulostaa jotenkin hassulta, ääni välillä pumppaa tai jotain? Bassokitara katoaa jonnekin kyllä aika tehokkaasti. DTS:llä homma oli paremmin balanssissa. Bassokitara kuuluu aina välillä (ainakin kun Ian soittaa jotain erikoisempaa), mutta en kovin tyytyväinen ole miksaukseen (subbaria isommalle laittamalla basari vain jytisee, kovaa jytiseekin). Muuten on kyllä kitarat viimeisen päälle pinnassa :-) 2.0 stereota koitin mutta meni aika latteaksi. Joku biisi välissä kuulosti hyvältä mutta sitä seuraava ei. Tiedä sitten miten paljon säätöä tossa on kautta linjan. Muuten DVD on kyllä asiaa! Aika lailla sama meininki kuin livenä ;-) |
yellow 21.01.2006 20:24:40 (muokattu 21.01.2006 20:25:28) | |
---|
Mitä tulee äänentoistoon, niin Dolby Dts soundaa ainakin minulla paremmin. Puhtaat, tasapainoiset soundit. Itse dvd on silkkaa murhaa. Ulkoisesti jätkät ovat vanhentuneet mutta asenne ja soittamisen ilo ovat tallella. Tipton/Downing-kaksikon kitarointia on edelleen ilo katsella. Rob vokalisoi edelleen komeasti vaikka tietyissä kohdissa on kirkaisut jätetty vähemmälle. Lavaesiintyminen Robilla on aneemista verrattuna Electric eye-dvd:hen. No, se oli silloin ja aika rientää. Lähinnä häiritsee tuo Robin teleprompteriin tuijottelu. Huumeet valitettavasti ovat tehneet tehtävänsä, mutta onneksi ne eivät ole ääneen vaikuttaneet. Scott Travis on kyllä huippukannuttaja. Hän saa uusia ulottuvuuksia vanhoihinkin biiseihin työskentelyllään. Yleisö on vähän vaisua, mutta japskit eivät yleensäkään moshaa ihan samalla tavalla kuin esim.Suomessa tai etelä-amerikassa. Kaiken kaikkiaan kovan tason live-dvd. Priest ei ole kehäraakki, vielä on Juutaksella vuosia jäljellä. |