Aihe: Suomenkielisiä metalli-bändejä
1 2 3 4 5 6
routa
14.01.2006 15:12:24
Et ilmeisesti voi kestää sitä että sinunkin suosikeillesi nauretaan niinkuin sinä teet naurettavalle poseri-black metallille ja ihmisille sen ympärillä?

Heitä siitä Dimentumista vielä jotain hauskaa kun ei ole tullut vastaan missään.

Ei vaan, nyt kyse oli ideologia kopionnista, minua ei kiinnosta plagiointi millään asteella, esimerkiksi aikaisemmin mainittu Varg Vikernes hänellä on pointteja ja on kirjoittanut hyvän kirjan (Vargsmål) aikaansa nähden.

Jos ei ole kyseistä kirjaa lukenut niin eipä henkilöstä kannattaisi mielestäni mainita.

Dimentum, enpä tiedä onko kyseisellä websivua koska olen nähnyt vain promoja kyseiseltä bändiltä jossa tyypit hilluvat jossain aarnikossa polkkatukkineen, siis ihan oikeesti polkkatukat :D ( Hiukset leikattu kuin puurokulhon olisi päähän asettanut )

Ja tietokoneella, laadusta päätelle paintilla jälkeenpäin lisätyt "corpse-paintit" joten see my point ? Jämäremmiä.

Kyllä minä kestän vaikka jotkut eivät hyväksyisikään minun "suosikkejani" kuten sanoit. Mutta turhaa vinkumista ei jaksa lapsikaan kuunnella.
Super-Jari
14.01.2006 15:33:24
Jos ei ole kyseistä kirjaa lukenut niin eipä henkilöstä kannattaisi mielestäni mainita.

Jos et ole lehmä, älä arvostele maitoa. Jep jep.

Dimentum, enpä tiedä onko kyseisellä websivua koska olen nähnyt vain promoja kyseiseltä bändiltä jossa tyypit hilluvat jossain aarnikossa polkkatukkineen, siis ihan oikeesti polkkatukat :D ( Hiukset leikattu kuin puurokulhon olisi päähän asettanut )

Liekkö enää sitten sama bändi josta minä aiemmin puhuin. Oli ihan oikean näköinen black metal yhtye maskeineen ja suttuisine biiseineen kun viimeksi törmäsin. Taisi olla 98 tai 99.

Ja tietokoneella, laadusta päätelle paintilla jälkeenpäin lisätyt "corpse-paintit" joten see my point ? Jämäremmiä.

Vähentääkö se jotain pisteitä jos on paintilla lisätty meikkiä naamaan? Siis vähentääkö se sen musiikin arvoa? Vitun tyhmäähän se on, mutta silti.
Corpsepaintit on joka tapauksessa vähän koomisia.

Onko sun mielestä black metal sellainen juttu että sen kanssa pitää olla tietty ulkomusiikillinen skenepiste-arvo kunnossa että se toimii, musiikkina?
Vai saako black metallia edes kuunnella musiikkina ilman että on poseri, ali-ihminen ja jämäremmiä?

Kyllä minä kestän vaikka jotkut eivät hyväksyisikään minun "suosikkejani" kuten sanoit. Mutta turhaa vinkumista ei jaksa lapsikaan kuunnella.

No vittu sanoppa muuta. Eräskin vinkuja oli heti idiootiksi haukkumassa kun ei enää sanat riittäneet muuhun, kuten vaikka esitettyyn kysymykseen vastaamiseen.

Miksi suosikit on heittomerkeissä? Ootko listannut sivullesi vain kaikki kovat bändit jotka tiedät vai onko sillä joku muu merkitys?
luopio
14.01.2006 15:36:11
Ja tälläinen idiotismi oli syy miksi tänne en pariin vuoteen viitsinyt kirjoitella, eipä tämän paikan syöpä ole parantunut. Haistakoon koko lauta paskan.

Mutta tämä on vaan seurausta siitä että sun mielestä kaikki jotka ei ajattele kuten sinä ja sun seuras, ei ajattele rationaalisesti. Tämmöisen kyseenalaistamisen haukkuminen idiotismiks on aika helppo keino säästyä perustelemiselta.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Super-Jari
14.01.2006 15:39:40
Mutta tämä on vaan seurausta siitä että sun mielestä kaikki jotka ei ajattele kuten sinä ja sun seuras, ei ajattele rationaalisesti. Tämmöisen kyseenalaistamisen haukkuminen idiotismiks on aika helppo keino säästyä perustelemiselta.

Jämäremmille ei tarvi perustella.

Naisten tyyliin siis. "Jos et tiedä mikä mua vaivaa niin en aio sitä sulle kertoakkaan!"
routa
14.01.2006 15:43:31
Onko sun mielestä black metal sellainen juttu että sen kanssa pitää olla tietty ulkomusiikillinen skenepiste-arvo kunnossa että se toimii, musiikkina?
Vai saako black metallia edes kuunnella musiikkina ilman että on poseri, ali-ihminen ja jämäremmiä?

No tota joo, pakko syödä vähän sanojaan, vittuuntuneisuus ja turhautuneisuus ajoi hieman omaa valjakkoa kohti kielekettä, en itse ole mikään maailman suurin puristi mutta homman pohja oli IMO se että BM on aate, ei musiikkia, BM on elämäntapa ja vihaa ja tuhoa, ja sitten on bändejä jotka apinoivat näitä asioita ja esittävät olevansa tosissaan.

Se saa veren kiehumaan ja tätä todellakin tämä BLACKTHRONE on posereita jotka tekevät asiaa ihan oikeasti vitsimielessä. Se saa itseni samalla todella vihaiseksi samalla todella surulliseksi, mutta kun maito on jo mainuttu niin jatkettakoon " turha itkeä jos maino on jo maassa " eli on turha huokailla -90luvun norskeihin ja kreikkaan ne ajat on takana päin. Toisaalta tämä on huono juttu ja taas in the other hand kehitystä on myös tullut näiden vannoutuneiden joukossa.

Mutta joo, pakko kai sitä on nöyristellä, ettei ihan noin suoraa ja " primitiivistä " kommenttia olisi pitänyt laittaa mutta kun pistää niin vihaksi..
routa
14.01.2006 16:47:11
No mie en jaksa vängätä joten do we agree to disagree ?
luopio
14.01.2006 17:01:27 (muokattu 14.01.2006 17:02:35)
Mä en ymmärrä kuitenkaan sitä ett jos asetutaan tämmösen "jämäremmin" yläpuolelle muutenkin, niin miksei sitten samantien voi asettua sen verran reilusti että on välitämättä niiden tekemisistä ja jättää omaan arvoonsa? Jostain kumman syystä se ininä aina alkaa kuitenki sieltä toisesta päästä.

Mutta joo, jätetään tähän jos siltä tuntuu...
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
routa
14.01.2006 18:41:05
No siis sanoinhan jo, että vitutus siivitti aika pitkälti. No kaikki turpakii including me.
Super-Jari
14.01.2006 19:26:07
No mie en jaksa vängätä joten do we agree to disagree ?

Juu, ei vängätä. Pidä sinä oma kantasi ja minä pidän omani (eli oikean)

lol
Arcane
14.01.2006 21:01:35
www.luotettava.net

Loistava bändi, ainakin livenä.
Kalamies #31 >-)))> THV-klubi #37
routa
14.01.2006 21:59:19
Juu, ei vängätä. Pidä sinä oma kantasi ja minä pidän omani (eli oikean)

lol

Hahaa :D
salmivaara
15.01.2006 12:26:17

Routa, kuinka vanha olet?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
routa
15.01.2006 15:24:26
Teiniangsti
Anttichrist
16.01.2006 09:31:21
Vai tekeekö ne vain sitä toisilleen että saadaan nyökkäillä kiljupöntön ääreltä että kyllä se Azathothrymrgrimmr asiaa puhuu sanoessaan että kristityt on Jumalan huoria? .

*totaalirepeäminen*
Late-89
22.01.2006 20:04:16
Kukaan ei ole vielä tainnut mainita Sara -nimeä kantavaa yhtyettä, joka toimii varsin mainiosti, laulajalla sopivan omaperäinen ääni. Sitä ei välttämättä uskoisi heti suomenkieleksi.
Boltsa
22.01.2006 22:35:57
www.sotahuuto.com
olkoot kristillistä musiikkia mutta aika rankkaa menoa silti. taisi tuo saada imperiumi.netissä 9 pistettä levyarvostelussa.
http://www.sotahuuto.com/download.php?path=Sotahuuto_-_Kapinaan.mp3
http://www.sotahuuto.com/download.php?path=Sotahuuto_-_Tuli.mp3
Oman bändin, nimeltään [core], ensidemo pian ulkona, kotisivuni www.boltsa.org kertovat lisää piakkoin.
lethus1
23.01.2006 14:37:22 (muokattu 23.01.2006 14:40:58)
Ja tälläinen idiotismi oli syy miksi tänne en pariin vuoteen viitsinyt kirjoitella, eipä tämän paikan syöpä ole parantunut. Haistakoon koko lauta paskan.

Edit: Ei mitään.. en jaksanu jatkaa vänkäämistä.

Keep up the good work everyone.
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
-Mickill-
23.01.2006 15:00:12
Onko olemassa muita kovia suomenKIELISIÄ mättö-bändejä kun Mokoma ja Stam1na.

Tuoni.
http://www.tuoniyhtye.net/

Asiallista paahtoa meikäläisen mielestä, kuulostaa välillä aivan Mokomalta.
There's nothing left to say but fuck you anyway.
routa
23.01.2006 20:02:08
www.sotahuuto.com
olkoot kristillistä musiikkia mutta aika rankkaa menoa silti. taisi tuo saada imperiumi.netissä 9 pistettä levyarvostelussa.
http://www.sotahuuto.com/download.php?path=Sotahuuto_-_Kapinaan.mp3
http://www.sotahuuto.com/download.php?path=Sotahuuto_-_Tuli.mp3

Former Catrabbits, tunnen Eeron siitä. Mukavia heppuja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)