lxi 05.08.2003 19:22:25 | |
---|
Minä soittaisin juuri samalla tavalla kuin sinäkin. Näihin asioihin ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa totuutta, enkä itse ole vaivannut päätäni moisella. Mainostilaa vuokrattavana |
KanZuu 05.08.2003 19:50:31 | |
---|
Mäkin soittasin samalla tavalla, piti oikeen kokeilla kitaralla pari kertaa :9. |
sarkjan 05.08.2003 20:42:14 (muokattu 05.08.2003 20:44:42) | |
---|
Jos vedän E-kieli downstrokella ja B-kieli upstrokella, homma tuntuu tosi vaikeelta. Voiko oma tyylini jotenkin rajoittaa nopeuttani tai soittoani muuten ylipäätään? Ja mitä tyyliä itse käytätte? Oikeaa tapaahan ei tietenkään ole olemassa kait..mutta itse soitan kuvion juuri yllä mainitulla tavalla ('inside picking'). Tuntuu kaikista luonnollisimmalta, kun plekun liikerata ei ole niin laaja kun siinä toisessa tavassa ('outside picking'). Molempia tapoja kannattanee kuitenkin treenata vastaisuden varalle kun molemmissa on kuitenkin omat hyötynsä. Ai niin ja Troy Stetinan soitto-oppaista mä en tiedä mitään, heh Everything louder than everything else! |
Mä soittaisin alaspäin pickaten. Vanha tapa... koitan opetella eroon samalla kun opetan pikkurillin toimimaan kunnolla. Se vähän tuppaa laiskottelemaan tällähetkellä :-/ |
Joees 05.08.2003 22:30:22 | |
---|
Jokin aika sitten keskityin tuohon pikkausreeniin, ja keskityn vieläkin tottakai. Perusasioita ei voi koskaan oppia liian hyvin(minun mielipide). Mutta siis niin, kun noihin enemmän keskityin niin harjoittelin, ja harjoittelen, noita niin että up up, down down, up down, down up. Eli siis monella tapaa. On tuosta hyötyä ollut kun joissain tapauksissa on helpompi käyttää toista tapaa kuin jossain toisessa. Ei nuo kauaa vie aikaa että sen saa sujumaan. Muu tulee perässä. Groooove is in heart! |
Cletus Awreetus 05.08.2003 23:12:44 | |
---|
Mäkin soittaisin sen aloittaen downstrokella kuten Troy Stetinan, mutta vetelin noita joskus vuosi tai pari sitten upstrokella alkaen ennen kuin perehdyin Speed Mechanics For Lead Guitar -oppaaseen. Muistaakseni Yngwie vetäsis ton upstrokella alottaen. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
kunnasja 06.08.2003 13:22:27 (muokattu 07.08.2003 09:24:21) | |
---|
Ensimmäinen E-kieli upstrokella. Muut downstrokella, H:lta E:lle "sweep". Visit http://www.helionprog.com |