Aihe: Digitech hot head tai bad monkey?
1 2
JuliusUK
13.01.2006 18:10:38 (muokattu 13.01.2006 18:11:09)
Lisää offaria. DLX löytyy mahdollisesti helpommin, mutta kartasta pitää molemmat katsoa kuitenkin. Ja Malmille 10min + kävelyä 5min, kyllä tossa ajassa on jo hyvin lähellä Espoon Musiikkia. Ei se Espoo missään norjassa ole. Tai siis, tämä Espoo... :oP

Huom! Espoolaisenakin on todella vaikea löytää espoon musiikkiin, nettisivujen kartta on TODELLA harhaanjohtava, puoti ei todellakaan ole tapiolan keskustassa! Ja piti myös oikein itse tulla paikalle näyttämään helsinkiläisille kavereille miten sinne perille löytää kun ne harhaili pitkin Tapiolaa autollaan :P
You got me comin', you got me goin' - which way i just don't know!
LaXu
13.01.2006 19:20:25
Huom! Espoolaisenakin on todella vaikea löytää espoon musiikkiin, nettisivujen kartta on TODELLA harhaanjohtava, puoti ei todellakaan ole tapiolan keskustassa! Ja piti myös oikein itse tulla paikalle näyttämään helsinkiläisille kavereille miten sinne perille löytää kun ne harhaili pitkin Tapiolaa autollaan :P

Samaa mieltä eikä asiaa auta, että kartassa on suhteet täysin pielessä, kehä ykkönen ei tosiaankaan mene noin likeltä.
IsoLepAkkO
19.01.2006 18:33:21
joo mä panin kans tilaukseen tuommoisen pahan apinan... mutta en espoon musiikista tai dlx:stä vaan Valkeakosken musiikista :D:D:D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)