Aihe: Seksuaalisille vähemmistöille oma levymerkki
1 2 3 4 5 6 7 8
McNulty
14.01.2006 00:35:43
Mulla lukee raiderissa että Carson Kressleyn pitää olla backstagella duunaamassa bändin asusteita. Vielä ei ole kertaakaan toteutunut... kerpeleen omot!
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
luopio
14.01.2006 12:16:24
No HOHHOH. Jotenkin alkaa toi homoihannointi menemään överiksi.

elä muuta viserrä, trendi on aina trendi
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
LamaAjanElvis
14.01.2006 15:28:10
Melkoises homostelus mennyt koko touhu. Ehdotan perustettavaksi THL- levymerkkiä, Tyhmä Lihava ja Huono.
In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner. And the mob wanted in. Sormet lähtee soundista.
J.Ahonen
14.01.2006 15:36:18
Ohi aiheen : Jännä muuten kuinka aika menee jonkinlaisina sykleinä. Nyt on fiilikset kuin 60-luvulla Irak = Vietnam, hipit nousee taas kehään, vähemmän naivina kuin ennen, eikä niin kamoissaan. Nykyään Vegaani safka on trendikkäämpää kuin tajunnan laajentaminen.

Kaikki vähemmän yleinen seksiin liittyvä on muodissa, kuten Homojen omat lafkat.
"Kaikki" haluaa olla Bi-seksuaaleja, ja kokeilla kaikkea jännää....
Umpihullu
14.01.2006 16:20:30
Missä viipyy kotimainen homoudestaan hiljaa olevien levymerkki? Perustaisikohan Sony täälläkin sellaisen levymerkin? Löytyyköhän heidän artisteistaan tällä hetkellä yhtään kyseiseen formaattiin sopivia esiintyjiä:)
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
käsi
16.01.2006 02:46:22

tämä olen seksuaalisesti poikkeava trendi alkaa menemään jo aika mauttomaksi.
Joka hemmetin sarjassa, elokuvassa jne pitää olla yksi homo tai lesbo. Tämä levymerkki menee jo oikeasti yli
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
kivi
16.01.2006 02:55:34
Hemmetin hyvä, ja varmasti jonkin aikaa toimivakin ajatus. Minoriteettiyleisö on arka ja oikukas, mutta tarpeen vaatiessa uskollinen tasainen tulonlähde.

Ei muuta kuin onnea vain, saattaa olla vaikeaa luotsata vähemmistömerkkiä kun omassakin talossa törmää väistämättä ahdasmielisyyteen ja ennakkoluuloihin.

Ja seksuaalivähemmistöjen edustajiahan on kaiken luovan työn kenttä täynnä, varmaan moni haluaa mielellään tehdä töitä oman merkkinsä suojissa, vähän niinkuin Gay Pride -meiningillä.

Teillä ei muuten useimmilla ole aavistustakaan, kuinka moni suosikkiartisteistanne ei olekaan hetero
:-D
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
käsi
16.01.2006 03:01:56

Hemmetin hyvä, ja varmasti jonkin aikaa toimivakin ajatus. Minoriteettiyleisö on arka ja oikukas, mutta tarpeen vaatiessa uskollinen tasainen tulonlähde.

Ei muuta kuin onnea vain, saattaa olla vaikeaa luotsata vähemmistömerkkiä kun omassakin talossa törmää väistämättä ahdasmielisyyteen ja ennakkoluuloihin.

Ja seksuaalivähemmistöjen edustajiahan on kaiken luovan työn kenttä täynnä, varmaan moni haluaa mielellään tehdä töitä oman merkkinsä suojissa, vähän niinkuin Gay Pride -meiningillä.

Teillä ei muuten useimmilla ole aavistustakaan, kuinka moni suosikkiartisteistanne ei olekaan hetero
:-D

mua ei oikeasti kiinnosta kenenkään suuntautuminen, ei se vaikuta siihen pidänkö musasta vai en. Todennäköisesti hyvinkin moni artisti jota kuuntelen saattaapi paljastua homoksi tai lesboksi, so what.

mutta tämä hypetys siinä ympärillä alkaa vituttamaan, oikeasti. On jotenkin trendikästa, mediaseksikästä, olla seksuaalisesti poikkeava. tosin on laskelmoitu että noin 25% maailmanväestöstä on homoseksuaaleja. joten tavallaan ymmärtää että nyt suvaitsevan aikakauden aikana tullaan esiin oikein kunnolla.
kivi
16.01.2006 03:15:07
mua ei oikeasti kiinnosta kenenkään suuntautuminen, ei se vaikuta siihen pidänkö musasta vai en. Todennäköisesti hyvinkin moni artisti jota kuuntelen saattaapi paljastua homoksi tai lesboksi, so what.

mutta tämä hypetys siinä ympärillä alkaa vituttamaan, oikeasti. On jotenkin trendikästa, mediaseksikästä, olla seksuaalisesti poikkeava.

Tavallaan joo, mutta vastaavia kiintiöitä on koko ajan. Tietty määrä naisia, miehiä, lapsia, etnisiä taustoja jne. pitää saada esiin mahdollisimman myönteisessä valossa. Tällä hetkellä se vain on niin uutta näiden seksuaalivähemmistöjen esiintuonnin kanssa, että menee teinityttömäiseksi hihittelyksi, mutta kohta toivottavasti opitaan olemaan kiihkoamatta joka ikisestä kerrasta kun ei mennäkään heteronormien mukaan.

Ei siitä ollut kovin kauaa, kun oikeasti afroamerikkalainen näyttelijä oli mahdottomuus Hollywood-elokuvassa. Aivan kuten vaudevillessä, mustien rooleja näyttelivät maskatut valkoiset.

Samantekevää. Sukupuoli on kuitenkin verrattain vähämerkityksinen asia jos toisesta välittää. Ja vielä älyttömämpää on, jos se vaikuttaa millään tavalla muihin, ihmissuhteiden ulkopuolisiin asioihin.
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
käsi
16.01.2006 04:50:14

kai toi on vain tämän aikakauden juttu, niinkuin teit ton vertauksen tumma ihoisista. Vaikkakin on mahdoton ja absurdi ajatus olisi hienoa jos tämä maailma olisi joskus ennakkoluuloton paikka, jossa jokainen saisi oman paikkansa ilman tappelua ja omanolemisen oikeutuksen todistamista.

En vaan usko että näin voi ikinä tapahtu, liikaa vastakkain asettelua on kaikkialla. Jopa maiden johtajat teoillaan ajavat eri kulttuuritaustaisia toisiaan vastaan. Ihminen kun vaan tuntuu olevan aika ahdasmielinen.

Jokaisen kukan ei pidä kukkia, muuten ei kukaan erotu, mutta jokaiselle kukalle pitää antaa mahdollisuus kukkia jos se vain on itse valmis tekemään sen kukkaan puhkeamisen eteen töitä.
jäykkis
16.01.2006 07:35:26
mutta tämä hypetys siinä ympärillä alkaa vituttamaan, oikeasti. On jotenkin trendikästa, mediaseksikästä, olla seksuaalisesti poikkeava. tosin on laskelmoitu että noin 25% maailmanväestöstä on homoseksuaaleja. joten tavallaan ymmärtää että nyt suvaitsevan aikakauden aikana tullaan esiin oikein kunnolla.

Vähän samoilla linjoilla. Mulle ei ole mitään väliä mihin suuntaan artisti on kallellaan ja minusta on aivan älytöntä ja turhaa nostaa ja korostaa asiaa tällä tavalla.

Jos musiikki ei myy, niin ei kai se nyt myy sen tähden että tekijä on b-rapun poikia ja jos taas myy, niin kaipa sen tekee siitä huolimatta? Älytön ajatus.
"Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Jos nyt käytät jotain Linuxia tai Macia, kannattaa harkita ihan tavallisen cd-soittimen hankkimista" - Tommi KyyrÄ -
myrtonen
16.01.2006 07:50:51
Melkoises homostelus mennyt koko touhu. Ehdotan perustettavaksi THL- levymerkkiä, Tyhmä Lihava ja Huono.

Meillekin olisi siis sopimusta tarjolla!

Mutta aiheeseen, ärsyttää tuo muotihomous, jonka varjolla erilaistutaan ja ylennytään muusta kansakunnasta. Ihan kuin homot tarvitsisivat erityiskohtelua, koska ovat "poikkeavia". Ei Halfordkaan itke minkään vähemmistöyhtiön perään, nahkalakki päähän vaan ja lavalle!
Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? Silakka!
M-Juhana
16.01.2006 09:24:14

No niin. Tähän saakka olen hankkinut levyni vain niiden sisältämän musiikin perusteella. Nyt tiedän minkä levymerkin levyjä en osta !
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo-
tigrushka
16.01.2006 09:34:50
Ei siitä ollut kovin kauaa, kun oikeasti afroamerikkalainen näyttelijä oli mahdottomuus Hollywood-elokuvassa.

Ei niin. Ja muutama vuosi sitten Oscar-gaala oli selkeästi omistettu sille että mustat näyttelijät saivat vihdoin viimein "virallisen" tunnustuksen. Jännä nähdä onko tämänvuotinen gaala (ehdolla mm. Brokeback Mountain) suuri "kaapista ulos"-happening...

Mutta vasta sitten kun näistä asioista (ihonväristä, seksuaalisesta suuntautumisesta) ei enää tarvitse tehdä erillistä numeroa on oikeasti otettu askel eteenpäin.
I got stripes ^..^
arrgh
16.01.2006 10:16:42
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4534784.stm
Minä olen aika lailla samoilla linjoilla tässä asiassa Morgan Freemanin kanssa. Jos joku haluaa perustaa levymerkin seksuaalisille vähemmistöille niin hyvä, mutta turha kuvitella että se ajaa tasa-arvon asiaa. Se ei ole tasa-arvoa että vähemmistöjen edustajat ympätään omiin lokerihinsa tekemään töitä omiin firmoihinsa, vaan se että kaikki pystyy levyttämään samalle firmalle riippumatta siitä minkä värinen iho on tai kehen on rakastunut. (Tämä ei tarkoita, että minun mielestä maailmassa pitäisi olla vain yksi levy-yhtiö, saivartelut sikseen).
Teijo K.
16.01.2006 10:42:28

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4534784.stm
Minä olen aika lailla samoilla linjoilla tässä asiassa Morgan Freemanin kanssa. Jos joku haluaa perustaa levymerkin seksuaalisille vähemmistöille niin hyvä, mutta turha kuvitella että se ajaa tasa-arvon asiaa. Se ei ole tasa-arvoa että vähemmistöjen edustajat ympätään omiin lokerihinsa tekemään töitä omiin firmoihinsa, vaan se että kaikki pystyy levyttämään samalle firmalle riippumatta siitä minkä värinen iho on tai kehen on rakastunut. (Tämä ei tarkoita, että minun mielestä maailmassa pitäisi olla vain yksi levy-yhtiö, saivartelut sikseen).

Jep. Entä jos joku perustaa nyt hetero-levy-yhtiön? Mutta todennäköisesti tämä on vain askel mikä pitää ottaa matkalla kohti todellista tasa-arvoa. Tai toivottavasti.
Munsta.
Ostinaatio
16.01.2006 11:09:08
Mutta vasta sitten kun näistä asioista (ihonväristä, seksuaalisesta suuntautumisesta) ei enää tarvitse tehdä erillistä numeroa on oikeasti otettu askel eteenpäin.

Näinhän sen pitäisi olla, mutta oisko tässä sitten juuri kysymys sellaisesta murrosvaiheen ilmiöstä, tarvitaan ensin joku tälläinen turruttava ylihypetysaika, ja sitten kun ihmiset on täysin kyllästynyt siihen niin se homma jotenkin normalisoituu.

Näin voisi ainakin toivoa, toisaalta kyse voi olla yksinkertaisesti siitä, että se nyt oli vain hyvin helposti hyväksikäytettävä markkinointirako, ja sitten kun homma on loppuunkäytetty niin ihmisten asenteissa ei mikään ole muuttunut.
"Tuhotkaa kansa, murskatkaa ja vaientakaa se. Sillä eurooppalainen valistus on suuriarvoisempi kuin kansa." -Dostojevski
salmivaara
16.01.2006 12:39:44

Mutta aiheeseen, ärsyttää tuo muotihomous, jonka varjolla erilaistutaan ja ylennytään muusta kansakunnasta.

Mulla ärsyttää lähinnä nää muotihetskut.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Härski
16.01.2006 13:04:01
Missä viipyy kotimainen homoudestaan hiljaa olevien levymerkki?

Oisko Kaappihomo Records kovasana?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)