Floods 11.01.2006 16:32:00 | |
---|
Eli itselläni on kummatkin kyseiset mikit eri kitaroissa.. Katselin tuolta Duncanin kotisivuilta ( http://www.seymourduncan.com/products/humbuckers.shtml) että kummassakin on samat perus specsit eli High output, players pick ja hum cancelling.. Itse pidän enemmän tuosta Dimebuckerista koska olen jonkin asteinen Dimebag fanaatikko.. Kysymys kuuluu siis saako tb4:lla samantapasita crunchia ja scooppi soundia aikaan kuin Dimebuckerilla.. Itselläni ainakin samojen säätöjen käyttö dimebuckerin jälkeen aiheuttaa aika paljon lässymmän soundin. Enkä ole vielä löytänyt säätöjä jotka toisivat saman tapaisen soundin.. Ja voihan täällä tottakai keskustella kumpi on parempi kuin toinen muissakin mielessä.. Niin ja olisi myös mielenkiintoista kuinka moni omistaa Dimebuckerin ja jos teillä on sen kanssa kaulamikki niin mikä ja miksi.. Itselläni on Dimebucker ja Alnico II pro kaulassa toimii muuten erinomaisesti eri monipuolinen ainakin hevistä rauhallisempaankin.. Arvaa avatar...
voita keksi... |
Juunas666 11.01.2006 16:34:28 | |
---|
En osaa tuosta tb4:stä sanoa mitään mutta Dimebucker tallassa on kyllä pirun hyvä mikki, soundeiltaan yms. muuten. Joo eipä sit muuta :D |
Lancelot 11.01.2006 16:36:57 (muokattu 11.01.2006 16:37:51) | |
---|
Miten noita nyt vertais? Onhan Dimebuckerissa enempi outputtia. Makuasiahan tuo. E. Kokemusta ei Dimebuckerista mut Jb(tb4) kiinni lespassa ja hyvin jyrää sekin |
hullu_ukko 11.01.2006 23:40:20 | |
---|
kokeilin kerran kitaraa jossa oli tuo dimebucker tallassa ja kyllä oli tehokas. muistaakseni erotteli äänet todella selvästi. jopa clean toimi ihan hyvin vaikka muuta väitetäänki. It's me!! MARIO!!! |
Kampuzzjeah! 11.01.2006 23:42:34 | |
---|
kokeilin kerran kitaraa jossa oli tuo dimebucker tallassa ja kyllä oli tehokas. muistaakseni erotteli äänet todella selvästi. jopa clean toimi ihan hyvin vaikka muuta väitetäänki. joo clean on kyll tosi upee. korvat vuotaa verta ku vähänki kovemmin soittaa. IHFC #3 |
Floods 12.01.2006 17:45:32 | |
---|
jopa clean toimi ihan hyvin vaikka muuta väitetäänki. Tähän pitää yhtyä että kyllä tuo cleani on todella hyvä vaikka olen myös kuullut muuta... Toisaalta kuulin myös että dimebag "suunnitteli" sen juuri sitä varten koska vanhoissa mikeistä ei saanut kunnon cleaniä mutta niissä oli sitten tarpeeksi tehoa. Vanhat mikit oli kai jotkut distortion mikit. Arvaa avatar...
voita keksi... |
hullu_ukko 12.01.2006 20:11:57 | |
---|
ainot vika cleanissa oli että muistaakseni se pätki aina välillä.(saattoi tosin johtua vahvarista tai piuhasta) mutta ton dimebuckerin esikuva on joku bill lawrencen samantapanen mikki en nyt muista mallia. It's me!! MARIO!!! |
elbowski 12.01.2006 22:27:27 | |
---|
ainot vika cleanissa oli että muistaakseni se pätki aina välillä.(saattoi tosin johtua vahvarista tai piuhasta) mutta ton dimebuckerin esikuva on joku bill lawrencen samantapanen mikki en nyt muista mallia. Bill Lawrence L-500XL. Sitä Dime käyttikin. Taisi viimeisinä vuosinaan vasta ruveta pelaamaan Dimebuckerilla. Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
|
hullu_ukko 12.01.2006 22:59:06 (muokattu 12.01.2006 23:05:05) | |
---|
Bill Lawrence L-500XL. Sitä Dime käyttikin. Taisi viimeisinä vuosinaan vasta ruveta pelaamaan Dimebuckerilla. pistänpä tuon mallin muistiin vastaisen varalle :D tuo Dimebucker tais tosiaan tulla vasta viimesinä vuosina. muistaakseni ainakin dime-o-flamessa (siis alkuperäisessä) on tuo dimebucker tallassa. tai nopeesti mä sen tsekkaan deanin sivuilta. Edit: http://www.deanguitars.com/dime/pho … s15n2004/pages/DeanDime7938_jpg.htm kyllä tossa näyttäis olevan dimebucker. korjatkaa jos olen väärässä. sori offtopic It's me!! MARIO!!! |
elbowski 12.01.2006 23:02:27 | |
---|
pistänpä tuon mallin muistiin vastaisen varalle :D tuo Dimebucker tais tosiaan tulla vasta viimesinä vuosina. muistaakseni ainakin dime-o-flamessa (siis alkuperäisessä) on tuo dimebucker tallassa. tai nopeesti mä sen tsekkaan deanin sivuilta. On siinä, ja razorback-malleissa myös. Muistaakseni tuo tökättiin jokaiseen Deaniin jotka sai muotonsa Dimen paluun jälkeen. Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
|
hullu_ukko 12.01.2006 23:07:11 | |
---|
muistaakseni dime ei koskaan nähnyt ainakaan tota rust-maalipintasta razorbackia valmiina. se nimittäin taisi valmistua 9.12.2004. It's me!! MARIO!!! |
Floods 13.01.2006 09:26:26 (muokattu 13.01.2006 09:27:12) | |
---|
Jep.. ei ikinä nähnyt valmista Razorbackiä... tai ainakaan soittanut sellasella julkisesti. Muistaakseni jossain vaiheessa washburneissakin oli jo Dimebucker en oo aivan varma mut mahdollisesti jo Reinventingillä tai ainakin Damgeplanin levyn aikoihin sillä oli jo ne... En oo aivan varma... Onks kellään muuten sitä bill lawrence mikkiä? Olis siistii tietää sen specsejä kans... Arvaa avatar...
voita keksi... |
hullu_ukko 13.01.2006 21:16:19 | |
---|
ite oon yrittäny löytää kyseistä bill lawrencea. ikävä kyllä niiden valmistus on kuulemma lopetettu ja mikki on sen vuoksi aika harvinainen. hintakin oli vaan vähän yli puolet dimebuckerin hinnasta eli sellanen about 60€-80€? voi olla että olen väärässä. It's me!! MARIO!!! |
Invader 14.01.2006 02:21:54 | |
---|
voi olla että olen väärässä. Niin kyllä olet, ellei ne sitten ole sitä tuotantoa lopettaneet tässä ihan kuukauden parin sisällä. Oman L-500XL:n tilasin viime vuoden syyskuussa ja lokakuussa muistaakseni tuli. Tai sitten ei.. |
Kyllähän se vaan on Dimebucker. Edelleenkin. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
hullu_ukko 14.01.2006 20:53:05 | |
---|
voi olla että olen väärässä. Niin kyllä olet, ellei ne sitten ole sitä tuotantoa lopettaneet tässä ihan kuukauden parin sisällä. Oman L-500XL:n tilasin viime vuoden syyskuussa ja lokakuussa muistaakseni tuli. väärän tiedon lähde oli mikäpä muukaan kuin HARMONY CENTRAL. Long live väärän tiedon tarjoajat! :D It's me!! MARIO!!! |