Aihe: Zook (entisistä Kingston Wall -tähdistä koostuva yhtye)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Wahi
13.01.2006 17:07:02 (muokattu 13.01.2006 17:07:41)
Minne kaikkialle tulee myyntiin/mistä kannattaisi ostaa?

http://www.zookzone.net/blog.html :

....THE ALBUM IS IN THE SHOPS!!!!!!.....so do yourselves a favour and get down to your local record shop and buy a copy...or two... FREE RECORD SHOPS....ANTILLA.....TUNNELIN LEVY......KELTAINEN WHATSISNAME NEXT DOOR TO TAVASTIA.... basically any shop worth its salt will be happy to sell you one and at this point we have to let you in on a little secret.......

Pitäisi hommata. Onko Semifinal K-24?
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
Capman
13.01.2006 23:54:23
Minne kaikkialle tulee myyntiin/mistä kannattaisi ostaa?

Meinasin lähteä etsimään Stupidosta, mutta ei tarvinnut mennä merta edemmäs kalaan... Sellon Freerecordsista ainakin löytyi. Tarttui samalla Porran levy. En ois ikinä uskonut, että Freerecords myy laatulevyjäkin.

Tää Zookin levyn kansi on kyllä suhteellisen aneminen... Tai no... Jossain Stax-levyissä tais tollaisia olla...
rheinone
14.01.2006 04:15:35
Meinasin lähteä etsimään Stupidosta, mutta ei tarvinnut mennä merta edemmäs kalaan... Sellon Freerecordsista ainakin löytyi.

Tää Zookin levyn kansi on kyllä suhteellisen aneminen... Tai no... Jossain Stax-levyissä tais tollaisia olla...

Noh, ensikommentteja itse musasta, pliis?
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Guitar Hero
14.01.2006 15:06:42

"slightly insane"-kappaleessa on outo bassolinja.
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
MK73
14.01.2006 17:14:53

Älkää nyt aloittako, ennen kuin mä ens viikolla kerkeen ostamaan levyn :-) Se on nimittäin VARMASTI loisto kamaa.
rheinone
14.01.2006 17:35:14 (muokattu 14.01.2006 17:59:09)
Älkää nyt aloittako, ennen kuin mä ens viikolla kerkeen ostamaan levyn :-) Se on nimittäin VARMASTI loisto kamaa.

No just meinasin tulla tänne kehumaan lättyä. Sen verran sanottakoon että sehän perkele rokkaa! Diggasin albumista heti ensikuulemalta.

E: Ja Suholla on siisti kotsa sillä videolla.
Capman
14.01.2006 19:34:16
E: Ja Suholla on siisti kotsa sillä videolla.

Ai Perk*l*. Mä oon unohtanut koko videon...
Dr. Funkenstein
14.01.2006 23:35:04
Jaa niin, täytyykin marssia levykauppaan kun tuli tuo opintotuki. Tiukkaa meininkiä on Zook ainakin livenä. Lisäksi Kuoppiksen soittoa ei koskaan ole liikaa levyhyllyssä.
Capman
15.01.2006 00:22:12 (muokattu 15.01.2006 00:22:42)

Toi biisi on mun tän hetkinen lemppari ko. levyltä.

Ehkä hieman olin pettynyt noihin hippusen steriileihin soundeihin. Varsinkin kitaraosasto toimii mun mielestä selkeesti paremmin livenä. Ja Kuoppikselta oisin ehkä toivonut vähän räiskyvämpää osanottoa. Jylli ja Jones klaaraa levyllä suht samaan malliin kuin livenäkin.

Mutta ei missään nimessä huono levy. Tää on vaan tätä perisuomalaista kritiikkiä, jota täytyy aina hakemalla hakea. Ja odotukset olivat tietysti taivaissa. Tasavahva levy. Ehkä siellä 3½-4 tähtöstä asteikolla, jossa Kingston Wallin II saa 5 tähtöstä.

En ole tosin vielä päässyt autossa luukuttamaan täysillä, vaan olen kuunnellut kotona korvakuulokkeilla.
rheinone
15.01.2006 10:09:28
Ehkä hieman olin pettynyt noihin hippusen steriileihin soundeihin. Varsinkin kitaraosasto toimii mun mielestä selkeesti paremmin livenä.

No joo ehkä snadisti steriiliä, mutta ei häiritse stereoista helvetin kovaa luukutettaessa. Mä oon kyllä erittäin tyytyväinen Rockan kitaratyylittelyyn albumilla, vaikkakin myös livenä toimii ensiluokkaisesti.

Mutta ei missään nimessä huono levy. Tää on vaan tätä perisuomalaista kritiikkiä, jota täytyy aina hakemalla hakea. Ja odotukset olivat tietysti taivaissa. Tasavahva levy. Ehkä siellä 3½-4 tähtöstä asteikolla, jossa Kingston Wallin II saa 5 tähtöstä.

Vähintään 4 tähtöstä ensikuulemalta hei, ja paranee joka kuuntelukerralla!
MK73
15.01.2006 10:41:25
Lähteekö edes kunnon rumpumyllytyksiä Samilta?
Brian May jr.
15.01.2006 12:25:30
Ehkä hieman olin pettynyt noihin hippusen steriileihin soundeihin. Varsinkin kitaraosasto toimii mun mielestä selkeesti paremmin livenä. Ja Kuoppikselta oisin ehkä toivonut vähän räiskyvämpää osanottoa. Jylli ja Jones klaaraa levyllä suht samaan malliin kuin livenäkin.

Voikohan Zookia ja Kingston wallia edes asetella samalle riville? On kyllä aika erityyppisiä bändejä, joten vertailu lienee turhaa: Jylli ja Kuoppis yksinkertaisesti tekevät eri juttua nykyään kuin mitä silloin. Ja jos Sami nyt ei räiskikään yhtä kovaa kuin KW:ssa niin se voi johtua siitäkin, että kyllästyi jossain vaiheessa sellaseen tuhottomaan filliryöpsyttelyyn, eiköhän kaverilta vielä irtoaisi aika hyvin jos haluaisi.
Larry
16.01.2006 09:17:45
eiköhän kaverilta vielä irtoaisi aika hyvin jos haluaisi.

Kyllähän kaverilta irtoaa ainakin livenä.
Yksi keikan kohokohtia on Samin soolosessio jossa ei voi kun hymyillä ja
hokea itselleen että "miten vitussa se voi näyttää noin helpolta?" =)
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Boyakasha
16.01.2006 13:12:59
Hyviä soittajia, nastoja tyyppejä, mitäänsanomattomia biisejä. Kuka opettaisi Bryn Jonesia säveltämään biisejä?
Ole hyvä.
Paperikapteeni
16.01.2006 20:43:40
Mahtava keikka oli semifinalissa ja nyt tuli levykin hommattua. Mahtavalta kuulostaa kyllä. Chemistryn videota ei ole vielä kehannut katsoa. Pitänee naatiskella tästä. :-)
MK73
16.01.2006 20:46:09
Niin kuin sanoin, Zook-platta on loistokamaa! Tosin vasta hätäisen ensikuuntelun perusteella, mutta siis diggaan. Jos kotimaista vertailukohtaa hakee, mieleen tuli heti Q.Stone/Pepe Ahlqvist HARP -tyylin meininki... mikä on erittäin jees, kuin myös soundit levyllä ok.

Pittää vaan vielä kuunnella ennen syvempää analyysiä.
rheinone
16.01.2006 20:54:14
Voikohan Zookia ja Kingston wallia edes asetella samalle riville? On kyllä aika erityyppisiä bändejä, joten vertailu lienee turhaa

Ei mitään aika erityyppisiä vaan täysin erityyppisiä bändejä. Tää on rokkia perkele - Ihan eri juttu!
Wahi
16.01.2006 21:21:34
Noni, nyt on sivuilla saatavilla pari liveäänitystä: http://www.zookzone.net/goodies.html
Yhden kuuntelu kerran jälkeen vaikuttaa ihan ok peruskamalta.
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
Guitar Hero
16.01.2006 22:34:35

äh ja tässähän meinattiin TIETYSTIKKIN boneshakeriä eikä sligthly insanea. :D
joku moitti materiaalia; tosiaan joissain kohtaa iskee harmiton fiilis "ettei vaan toimi".
ei sinänsä mitään vikaa, mutta muutaman kerran tosiaan tulee epämiellyttävä fiilis. kyllä toi papukaijamerkkiä vajaa "hyvä" levy on. silti
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)