Sperm Donor 13.01.2006 23:18:39 | |
---|
Pakkohan tuo oli käydä katsomassa. Itse leffa oli mielestäni kohtuullisen hyvin ja hauskasti tehtyä viihdettä. Muutamia kökköjä juttuja siellä oli(mm.ns.livelaulukohtaukset) mutta kyllä se herätti ajatuksiakin miten Matilla on rahastettu jne. Enemmän kuin urheiluun keskitytään Matin sähläämiseen, tottakai. Ollaan miehestä mitä mieltä vain niin kyllä se poika reenasikin ja tosi kovaa. Muistan yhden dokkarin missä se kävi kesken reenin aina välillä oksentamassa, eikä todellakaan dokaamisen vaan reenin kovuuden takia. Näitä Matin kuolemattomia lausahduksia on ripoteltu pitkin leffaa ja osa niistä tuntuu kyllä aika kuluneilta. Vaikka elokuva on fiktiivinen niin suurin osa jutuista on about noin tapahtunut, paljon juttuja on toki jätetty poiskin, pari avioliittoa muunmuassa. Vaikka tästä olisi saanut paremmankin, minulle se kyllä kelpasi ja reilu kaksituntinen meni nopeasti. Ja hienoa että tästä ei yritetty tehdä mitään taidetta. |
Härski 13.01.2006 23:30:08 | |
---|
Joo. Mun mielestä on aika kyseenalaista, että jätkästä tehtiin leffa. Siis.. ymmärrän jonkun Mahherheimin tai Sibeliuken tai jopa Hurriganesin, mut.. voi helvetti. |
Johnny99 13.01.2006 23:43:14 | |
---|
Joo. Mun mielestä on aika kyseenalaista, että jätkästä tehtiin leffa. Siis.. ymmärrän jonkun Mahherheimin tai Sibeliuken tai jopa Hurriganesin, mut.. voi helvetti. Mutta varmasti tulee yleisömenestys. Ja sehän niitä tekijöitä kiinnostaa. Myykää mulle pink paisley tele/strato |
Sperm Donor 13.01.2006 23:47:51 | |
---|
Joo. Mun mielestä on aika kyseenalaista, että jätkästä tehtiin leffa. Siis.. ymmärrän jonkun Mahherheimin tai Sibeliuken tai jopa Hurriganesin, mut.. voi helvetti. Jos Irwinistä niin miks ei Matistakin? |
Manicci 13.01.2006 23:58:26 | |
---|
Nähdäänkö leffassa "Merviä"? Rock'n'Roll nousee |
Metallityöläinen 13.01.2006 23:59:41 | |
---|
Armahtakaa Mattia! Onhan se toki väkivaltainen alkoholistivammainen ja kansakunnan virallinen pelle, mutta HYPPÄSIHÄN SE SILLON JOSKUS MÄKEÄ!!!11 Matti ei eroo mitenkään muusta suomen white thashistä. En vittu jaksa miten jotkut mummot jaksaa vieläkin hehkuttaa miten kova jätkä Matti on. Tuore Apu-lehti tykittää: "Kuka tuhosi Matin elämän?" Ööööööhh.... Erkki? IMIK #24 |
Härski 14.01.2006 00:11:38 | |
---|
Jos Irwinistä niin miks ei Matistakin? Puhut Taiteilijasta ja Ex-Huippu-urheilijasta-ex-lavatähdetä-ja-ex-stripparista. Irwinilläkin oli syynsä, vaikkei tervein esi-kuva ihmisille ollutkaan. |
Jag 14.01.2006 00:12:34 | |
---|
Nähdäänkö leffassa "Merviä"? Ainakin Mirva niminen henkilö löytyy. Tekijät sanoivat, että tohon Mirvaan on yritetty laittaa kaikki Matin hoidot tai jtn. (anteeksi epäselvä ilmaisu). Kuulema esiintyy elokuvassa kerran selvinpäin. :D "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Härski 14.01.2006 00:13:51 | |
---|
Mutta varmasti tulee yleisömenestys. Ja sehän niitä tekijöitä kiinnostaa. Just näin, vertaa: Muutamia kökköjä juttuja siellä oli(mm.ns.livelaulukohtaukset) mutta kyllä se herätti ajatuksiakin miten Matilla on rahastettu jne. Jos nyt ei rahasteta sällin nimellä, niin millä sitten? Taskumatilla? |
greshgurt 14.01.2006 01:00:33 (muokattu 14.01.2006 01:01:29) | |
---|
Onko leffa todellakin katsomisen arvoinen tekijöihinsä nähden? Kyllähän tuon voisi katsoa, on nimittäin ne Nykäsen kulta-ajat jotenkin pelkäksi legendaksi minun kohdallani vääntyneet. e: Ja tämä siis tarkoittaa sitä, etten hänen urheilu-urastaan hirveästi tiedä. Legendaarisia juttuja vain. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Minä en ainakaan katso. Taas tätä Selinin perusmatskua, josta trailerinkin näkeminen riittää. Saisivat keksiä vaihteeksi jotain muitakin aiheita kuin julkkikset, Suomen merkkihenkilöt ja sota. Uusia näyttelijöitäkin olisi kiva nähdä eikä aina kokoonpanoa Pääkkönen, Summanen, Edelmann, Malmivaara jne.. Edit. Sinne oli a eksynyt. Edit.2 Lisätäkseni vielä tuohon leffan rahan tuloon; saivat sitten sen ikärajankin laskettua 11 niin saavat vähän lisää massia. |
greshgurt 14.01.2006 01:32:58 | |
---|
Edit.2 Lisätäkseni vielä tuohon leffan rahan tuloon; saivat sitten sen ikärajankin laskettua 11 niin saavat vähän lisää massia. En voi käsittää kuinka Matti Nykänen voisi missään muodossaan olla jotain muuta kuin K-18-matskua. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
author 14.01.2006 01:37:31 | |
---|
En voi käsittää kuinka Matti Nykänen voisi missään muodossaan olla jotain muuta kuin K-18-matskua. Nonoh.. itse kun en ole leffaa nähnyt niin en osaa sanoa oliko tuo nyt oikea ratkaisu mutta kova häly siitä alkuperäisestä K-15:sta nostettiin. |
Isodee 14.01.2006 02:42:57 | |
---|
Leffa on teknisesti varmaan ihan hieno, mutta vannon että en mene katsomaan sitä eläviin kuviin. Joo, Matti saa korvauksen leffan tuotoista mutta silti kyse on samasta asiasta: Kaveria käytetään hyväksi kaupallisessa mielessä. Se on eri asia tehdä leffoja kuolleista hahmoista, mutta elävien hahmojen filmatisointi tuntuu todella oudolta. Miksi Matista piti saada raina nyt aikaan, miksi ei voitu odottaa... En puolusta Mattia, jokainen vastaa omista teoistaan. Silti, jokainen ansaintsee myös ihmisarvoisen elämän. Jos jollain ei ole tilannetajua ja myy elämänsä, pitäisi vastapuolen ymmärtää olla ostamatta sitä. On se paskamaista tajuta että kaikki on kaupan. Sori tämä avautuminen... |
Bonham 14.01.2006 03:05:29 | |
---|
Mä en saatana jaksa ymmärtää, miksi joku menisi katsomaan tämän elokuvan??? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
texjazz 14.01.2006 10:02:22 | |
---|
Leffa on teknisesti varmaan ihan hieno, mutta vannon että en mene katsomaan sitä eläviin kuviin. Joo, Matti saa korvauksen leffan tuotoista mutta silti kyse on samasta asiasta: Kaveria käytetään hyväksi kaupallisessa mielessä. Se on eri asia tehdä leffoja kuolleista hahmoista, mutta elävien hahmojen filmatisointi tuntuu todella oudolta. Miksi Matista piti saada raina nyt aikaan, miksi ei voitu odottaa... En puolusta Mattia, jokainen vastaa omista teoistaan. Silti, jokainen ansaintsee myös ihmisarvoisen elämän. Jos jollain ei ole tilannetajua ja myy elämänsä, pitäisi vastapuolen ymmärtää olla ostamatta sitä. On se paskamaista tajuta että kaikki on kaupan. Sori tämä avautuminen... Näin se on. Lisätään vielä, että käytetään hyväksi ihmistä, joka ei hallitse julkisuuttaan, eikä omaa elämäänsäkään. Jostain syystä tulee mieleen Juhani Peltosen Elmo, jossa kaiken älämölön keskellä (yltiökansallistunteet, hyväksikäyttö, yksilön edun vieminen yhteisyyden nimissä jne.) kirjailija löytää urheilijasta ihmisen, joka kaipaa ihan muualle. Liekö Matti-elokuvassa päästään tänne päinkään? Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
KTULU 14.01.2006 10:39:01 | |
---|
Eilen kävin katsomassa ja oli kyllä todella hyvä. Oli hauska ja sai minut kiinnostumaan miehestä itsestään. Siis ei millään homppeli tavalla... :D Mutta hyviä reploja siinä oli: No voi helkkarin helkkari!, sou not kunhan hyppy kulkee, kai sääkin oot vähän mustaa makkaraa poskees työntäny?... Noi oli hyviä mutta tässä on paras: Mitä sinulla oli mielessäsi tuon hypyn aikana? Matti vastaa: No pilluhan se on aina mielessä! :D Pinaattikeitto on pahaa... |
KTULU 14.01.2006 10:40:46 | |
---|
Ainakin Mirva niminen henkilö löytyy. Tekijät sanoivat, että tohon Mirvaan on yritetty laittaa kaikki Matin hoidot tai jtn. (anteeksi epäselvä ilmaisu). Kuulema esiintyy elokuvassa kerran selvinpäin. :D Se on Mervi mutta nimi vaan on muutettu. Pinaattikeitto on pahaa... |
Öyvind 14.01.2006 11:30:04 (muokattu 14.01.2006 11:31:06) | |
---|
Se on Mervi mutta nimi vaan on muutettu. ai onko Niin ja ihan kauhea leffa. Alku oli ihan mielenkiintoinen, mutta kun hyppyhommat jäivät, leffa lässähti ihan täysin. En suosittele. |
Juzzu 14.01.2006 11:35:46 | |
---|
Mä en saatana jaksa ymmärtää, miksi joku menisi katsomaan tämän elokuvan??? Mä ymmärrän miksi sä et ymmärrä miksi joku haluaa mennä katsomaan tuon lehvan. Mutta mä varmaankin haluan mennä katsomaan. Oman kylän poika, monesti paarissa nähnyt, omilla nurkilla toilaillut, naapurissa asunut, melkein olen autollakin yli ajanut. Kyllä mua vähän kiinnostaa minkälainen leffa tuosta oman kylän pienestä suuresta keskikokoisesta miehestä on tehty. Seuraava JYVÄSKYLÄN Operaatio:Live 20.1.2006 Ilokivessä! -Kapula Rattaissa - Kätyrit - Aivolävistys |