Keke Urlaub 13.01.2006 09:14:39 | |
---|
19:30 Haaste - taistelusukeltajaksi: Sorsanpojat Toi on pakko katsoa, samaten kuin Terminator. Knowledge is a deadly friend when no one sets the rules /
The fate of all mankind I see is in the hands of fools. | |
Juzzu 13.01.2006 11:09:41 (muokattu 13.01.2006 11:10:23) | |
---|
Parikin tuttua olleet taistelusukeltajina. Välillä oli ihan kivaakin kuulemma. pitänee katsoa. E: Hmm.. tai no ainakin yksi tuttu. Ei noita muista. Seuraava JYVÄSKYLÄN Operaatio:Live 20.1.2006 Ilokivessä! -Kapula Rattaissa - Kätyrit - Aivolävistys |
Toveri 13.01.2006 15:03:40 (muokattu 13.01.2006 19:07:58) | |
---|
Kato piru, tätä ne kai kuvasivat silloin meidän aikaan, siis I/04 -saapumiserän jampoista. Pitääpä kattella. E: Tai sitten ei kuvannu. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho |
Valokaari 13.01.2006 15:09:13 | |
---|
Kuinkahan moni mies tulee seuraamaan tuota sohvallaan maaten ja perunalastuja popsien? Kaljaa pitää tietysti myöskin olla. Välillä mutistaan joko eukolle tai itsekseen että "kyllä sitä minäkin juu olin nuorempana kova urheilumies, perkele, satasta juoksin kuulkaa siihen malliin ettette uskoiskaan." Sitten kun vähän innostutaan sotapoikien touhujen katselusta ja testosteroni alkaa virrata, niin riisutaan ylävartalo paljaaksi, taotaan rintaa kuin Tarzan ja karjaistaan niin lujaa kuin lähtee että HAKKAA PÄÄLLE SUOMEN POIKA ETTEI MEITÄ MUUT VOITA, ÖÖÖÖÖÖÖ! Tämä mieskuntoisuuden osoitus kuitenkin on sen verran rasittava että lysähdetään takaisin sohvalle ja tuijotetaan dokumentti apaattisesti loppuun asti lasittunein silmin. Dokumentin jälkeen mielessä pyörii lapsenomaista ihailua noita isänmaatamme puolustavia eliittijoukkoja kohtaan vielä pitkään. Myöhemmin lähdetään vielä baariin, missä kerrataan kavereiden kanssa niitä iänikuisia inttimuistoja. Kehutaan omaa aselajia, tähdennetään miten karmeaa siellä oli ja muistetaan mainita että "olisin sitä minäkin päässyt taistelusukeltajaksi tai laskuvarjojääkäriksi, mutta en nyt vaan viitsinyt hakea sinne." Rok rok. |
M1kk0 13.01.2006 18:31:15 | |
---|
tuli niin kummeli mieleen siit mainoksesta |
Mika Antero 13.01.2006 18:36:00 | |
---|
Valokaaren analyysi on inhorealistisuudessaan jokseenkin täydellisesti onnistunut. Pitääpä muuten katsoa tuo dokumentti, kaljaakin on... |
Antsa 13.01.2006 21:07:40 | |
---|
Kuinkakohan moni pojista on tupakkimiehiä? We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold... |
Valokaarelle plussaa... Mutta itse asiasta. Oli aika rankan näköstä koulutusta. varsinkin kun vesi ei ole sen minun elementtini. Myönnän etten ite pärjäis tuossa koulutuksessa. Teki ajoittain jopa pahaa kattoa. Siis en vastusta kovaa koulutusta. Nuo olivat vain tuntemuksia joita kys. dokkari herätti. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Jormaz 14.01.2006 10:27:24 | |
---|
Yllättävän leppoisan näköistä touhua. Varmaankin parhaat palat leikattu pois. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Juzzu 14.01.2006 10:32:30 (muokattu 14.01.2006 10:34:41) | |
---|
Kuinkahan moni mies tulee seuraamaan tuota sohvallaan maaten ja perunalastuja popsien?.... Tämä mieskuntoisuuden osoitus... Ainakin mulle jää lähinnä vaikutelma ettei Valokaari itse ole inttiä käynytkään - tai jos olet niin olen pahoillani! :o) Olipas muuten hienosti leikattu ja kuvattu dokumentti! Valtavan hieno kuvaa altaasta, ja muutenkin oli ihan pikkujutuilla saatu varusmiesten fiiliksiä tallennettua tosi hyvin. Todella hyvännäköinen ja komeasti tehty dokumentti. Ens viikon jaksoa en valitettavasti näe kö en ole suomessa, mutta noinkohan merellä saa enää järin hyvin kuvattua vedenalaisia juttuja, vedet kun on melko sameita. Kovat oli reenit pojilla. Seuraava JYVÄSKYLÄN Operaatio:Live 20.1.2006 Ilokivessä! -Kapula Rattaissa - Kätyrit - Aivolävistys |
Valokaari 14.01.2006 14:14:42 | |
---|
Ainakin mulle jää lähinnä vaikutelma ettei Valokaari itse ole inttiä käynytkään - tai jos olet niin olen pahoillani! :o) Pahoittelut hyväksytty, tosin en ollut taistelusukeltajissa tai edes merivoimissa. Ihmettelen tosin hieman että miten intin käyminen liittyy mitenkään pieneen herjanheittoon sohvaperunoille. Parilla muutoksella tuohan olisi voinut olla yhtä hyvin vaikka selvitys Olympialaisten kotikatsomosta. Mä kun en vain oikein ymmärrä miten urheilijoiden menestys, tai isänmaan turvallisuus, on kiinni siitä miten joku jaksaa huutaa kännipäissään kannustushuutoja television ääressä. Jos treenaaminen kiinnostaa niin eikös olisi parempi kokeilla sitä itse eikä katsella telkkarista kun muut treenaavat? Rok rok. |
barnabas 15.01.2006 21:06:37 | |
---|
Ihan turhaa skeidaa. Pois teeveestä tommoiset. THV-Klubi #46+2
Painun tästä kohta Siperiaan. |
Viceroy 16.01.2006 11:39:35 | |
---|
Hyvä pätkä. Pitää yrittää katsoa se seuraavakin osa. P.A.R.A.D.R.O.I.D. |
Stain 16.01.2006 13:40:32 | |
---|
Tekisivät dokumentin Kontiorannan EHK:n uimahallinvalvojien ja veksin lähettien koulutuksesta. Olisi taatusti mielenkiintoisempaa katsottavaa. It's a bittersweet symphony, this life |
Mörkö 17.01.2006 15:27:56 | |
---|
Onhan ne aika ukkoja nuo TST sukeltelijat. Mutta kyllä määkin olisin voinu...tai sitten en. "vinsentti on vihree nyrsijä" |
Keke Urlaub 20.01.2006 17:02:19 | |
---|
Jepp jepop taas töllön ääreen kaikki. Muistakaa tosin, Studio Impossible samaan aikaan! Knowledge is a deadly friend when no one sets the rules /
The fate of all mankind I see is in the hands of fools. |
Juzzu 28.01.2006 09:05:17 | |
---|
Nonih, semmonen pläjäys. Hyvin kuvattua kamaa, loppuun asti. Mä en oikein tiedä mitä tuossa dokumentissa haettiin takaa, ilmeisesti tarkoitus oli todellakin vain kuvata varusmiespalveluksen sitä alkupuolta. Erikoiskoulutukset sun muuthan käytiiin läpi puolen minuutin kuvakooosteella kun alokas-aikaan ja aukkiin (?) käytettiin melkein 3x 45min :o) Noh, eihän siinä. Tuntuu vain olevan aika yleinen "tauti" näissä sa-int -dokumenteissa moinen. |
M.i.k.key 28.01.2006 09:17:29 | |
---|
Mä jään odottaan sitä soittokunnan arkielämästä kertovaa dokkaria. Sohvaperunoitten juhlaa! Mä lopetan nää hommat! |
Toveri 28.01.2006 12:08:52 | |
---|
Nonih, semmonen pläjäys. Hyvin kuvattua kamaa, loppuun asti. Mä en oikein tiedä mitä tuossa dokumentissa haettiin takaa, ilmeisesti tarkoitus oli todellakin vain kuvata varusmiespalveluksen sitä alkupuolta. Erikoiskoulutukset sun muuthan käytiiin läpi puolen minuutin kuvakooosteella kun alokas-aikaan ja aukkiin (?) käytettiin melkein 3x 45min :o) Noh, eihän siinä. Tuntuu vain olevan aika yleinen "tauti" näissä sa-int -dokumenteissa moinen. Noh, taisipa siinä erikoiskoulutuksen alkaessa loppua kuvausryhmän toimivaltuudet ja oikeuden esittää materiaali televisiossa. Kaipa tuo sen verran hyshys-juttuja sisältää, ettei kaikkea sovi näyttää. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho |
Juzzu 28.01.2006 12:20:11 | |
---|
Noh, taisipa siinä erikoiskoulutuksen alkaessa loppua kuvausryhmän toimivaltuudet ja oikeuden esittää materiaali televisiossa. Kaipa tuo sen verran hyshys-juttuja sisältää, ettei kaikkea sovi näyttää. Juu jep näihän se varmaan menee. |