Aihe: Hienot fillit!
1 2 3 4
Hotlicks
30.07.2003 15:16:10
kaksi sanaa: Ringo Starr
J. Cool
01.08.2003 10:14:06

Eihän siinä soolossa ole mitään kummaa, vaan aivan fantastisia metrisiä modulaatioita ja jumiutumisia rytmisiin motiiveihin, jotka putoaa vain 1/10000000 rumpalista telluksella. Jos ei pysty kuulemaan Bonzon vihvahteita, vaan odottaa sirkushuveja ja kikkailua, niin ura jää pariin vuoteen! Mulla uraa on jatkunut 25 vuotta, koska olen pikkuhiljaa oppinut kuulemaan vivahteita.

musiikin juhani tamminen.

eli jos moupi dikistä ei saa kiksejä niin on auttamatta amatööri? no joo läppänähän tämä läpi menee..

mitä sanot sitten vaikkapa wecklin ja colaiutan kalvotaiteilusta ((c) Jami)?
Mikael
01.08.2003 10:22:17

tai sit: Levon Helm
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
Joku vaa
01.08.2003 14:19:27

musiikin juhani tamminen.

eli jos moupi dikistä ei saa kiksejä niin on auttamatta amatööri? no joo läppänähän tämä läpi menee..

mitä sanot sitten vaikkapa wecklin ja colaiutan kalvotaiteilusta ((c) Jami)?

Wecklin ja colautin soitto on kyllä hienoa. Colauitan sooloja en oo kuullu mutta levyllä soittaa kyllä hyvällä groovella. Weckl on taas teknisesti tosi hyvä. Bonham on ihan ok mutta en ymmärrä miks sitä nii yli paljo kehutaa. Muuten, mistä helvetistä tiedät nimeni??
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
J. Cool
03.08.2003 23:02:49

Wecklin ja colautin soitto on kyllä hienoa. Colauitan sooloja en oo kuullu mutta levyllä soittaa kyllä hyvällä groovella. Weckl on taas teknisesti tosi hyvä. Bonham on ihan ok mutta en ymmärrä miks sitä nii yli paljo kehutaa. Muuten, mistä helvetistä tiedät nimeni??

mitäs sä jokuvaa vastasit vaikka mun kuitti oli tolle jazzmiehelle eikä sulle? vai ootteko yks ja sama tyyppi? olis kyl melko outoa ku toine ylistää jotai bonhamia ja toinen ei.

ja vielä sulle ripaus sisälukutaitoa niin ymmärrät että mun pointtini oli tossa vähän niinq sama, eli ei toi bonhamin moby dikki mikään ihmeellinen ole. lähinnä summissa kolistelua vain. ja musiikin j. tamminen meni sekin jazzmiehelle joka käytti samaan tyyliin termejä niinku tamminen lätkässä...
Joku vaa
03.08.2003 23:44:57

mitäs sä jokuvaa vastasit vaikka mun kuitti oli tolle jazzmiehelle eikä sulle? vai ootteko yks ja sama tyyppi? olis kyl melko outoa ku toine ylistää jotai bonhamia ja toinen ei.

ja vielä sulle ripaus sisälukutaitoa niin ymmärrät että mun pointtini oli tossa vähän niinq sama, eli ei toi bonhamin moby dikki mikään ihmeellinen ole. lähinnä summissa kolistelua vain. ja musiikin j. tamminen meni sekin jazzmiehelle joka käytti samaan tyyliin termejä niinku tamminen lätkässä...

Hä? Viestin lopussa luki että jami ja sen on nimeni nii siitä päättelin että viesti oli mulle.
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
Epämuusikko
04.08.2003 01:13:12
Eihän siinä soolossa ole mitään kummaa, vaan aivan fantastisia metrisiä modulaatioita ja jumiutumisia rytmisiin motiiveihin, jotka putoaa vain 1/10000000 rumpalista telluksella. Jos ei pysty kuulemaan Bonzon vihvahteita, vaan odottaa sirkushuveja ja kikkailua, niin ura jää pariin vuoteen! Mulla uraa on jatkunut 25 vuotta, koska olen pikkuhiljaa oppinut kuulemaan vivahteita.

En ehkä ymmärrä, mitä tarkoitat, mutta luulen, että
tekstissäsi on perää. Mielummin sitä kuuntelee
selkokielistä, artikuloitua MUTTA nyanssirikasta
kalvotyöskentelyä, kuin 5 vastaan 7 vastaan
2-3-clavéhaitsu vastaan bassarilla säkkijärven polkka.
Onhan se hienon kuuloista (LOL!) mutta jos ei tossu
vipata niin ei vipata. En tarkoita että pitäis koko ajan
yleisön hulluna hytkyä soolojen aikana, vaan tarkoitan
soolomateriaalin yleistä ymmärtävyyttä ja mukaansatem-
paavuutta (yksinkertaisia sekvenssejä, riffittelyä, teemaa
ja sen variointia, jne).
www.stileproject.com
Epämuusikko
04.08.2003 01:14:37
Täällä on joku matsi menossa. Jes! Pitäähän sitä silloin
tällöin tapella.
www.stileproject.com
J. Cool
04.08.2003 19:18:07

eiku toi oli termi kalvotaiteilu oli vaan copyright Jami. siis se about viiskymppinen rumpali joka täällä joskus kirjotteli.. joo emmä sua tarkottanu.
Speedy
05.08.2003 18:05:57

Hiehoja fillejä mun mielestä soittaa suomalaisista Rautiainen ja Nykänen, ulkomaalaisista Porcaro, Colaiuta, Beauford, Phillips.. Sit Weckl, jonka koko soittokin on yleensä yhtä suurta filliä.. Chamberssia en oo kuullu niin paljoo, että voisin sanoo sen soittavan hyviä fillejä, sen fillit on yleensä "sotkusia" hörpätihörpäti fillejä, mutta se/ne yhdenkäden fillit on ihan siistin näkösiä, kuten myös se tubalbassari pelti tykitys, missä vetää käsillä ristiin.. Sen hyvänkuuloisuudesta voi sitten taas ola montaa mieltä.. Muitakin rumpaleita on millä on hyviä fillejä, nyt ei tosin nimi muistu mieleen..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
kampela
06.08.2003 17:45:13

Hiehoja fillejä mun mielestä soittaa suomalaisista Rautiainen ja Nykänen, ulkomaalaisista Porcaro, Colaiuta, Beauford, Phillips.. Sit Weckl, jonka koko soittokin on yleensä yhtä suurta filliä.. Chamberssia en oo kuullu niin paljoo, että voisin sanoo sen soittavan hyviä fillejä, sen fillit on yleensä "sotkusia" hörpätihörpäti fillejä, mutta se/ne yhdenkäden fillit on ihan siistin näkösiä, kuten myös se tubalbassari pelti tykitys, missä vetää käsillä ristiin.. Sen hyvänkuuloisuudesta voi sitten taas ola montaa mieltä.. Muitakin rumpaleita on millä on hyviä fillejä, nyt ei tosin nimi muistu mieleen..=I

tosta chambersistä. se soittaa victor baileyn levyllä(low blow) niin namuja juttuja ettei voi ees kuvitella ja victor baileyn basso työskentely on sekin kyllä semmosta herkkua. kaupungin kirjastossa on yks kappale jos kiinnostaa.
I´d give this life for just one day, to feel alive again one time before i die
Speedy
06.08.2003 18:34:48

tosta chambersistä. se soittaa victor baileyn levyllä(low blow) niin namuja juttuja ettei voi ees kuvitella ja victor baileyn basso työskentely on sekin kyllä semmosta herkkua. kaupungin kirjastossa on yks kappale jos kiinnostaa.

Juu, omistan kyseisen levyn, ja on ehkä parhaita levyjä mun omistuksessa, millä Chambers soittaa..=)
Mikko A
07.08.2003 00:08:49
kaupungin kirjastossa on yks kappale jos kiinnostaa.

Jaa minkähän kaupungin...?
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
JeeVes
07.08.2003 00:32:38

heha!
-Join me in bed-
kampela
07.08.2003 10:24:25

Jaa minkähän kaupungin...?

helsingin. sori oon ite duunissa kyseisen kaupungin kirjastossa, ei tullu ajateltuu. saa sen varmaan kaukolainattuu jonkun muun kaupungin kirjaston kautta jos haluaa.
I´d give this life for just one day, to feel alive again one time before i die
Speedy
07.08.2003 11:59:58

helsingin. sori oon ite duunissa kyseisen kaupungin kirjastossa, ei tullu ajateltuu. saa sen varmaan kaukolainattuu jonkun muun kaupungin kirjaston kautta jos haluaa.

No melkein jo sitten ostaisin, kun tilaus maksaa abauttiarallaa puolet levyn hinnasta..=I
Walas
11.08.2003 10:16:37
Missä biiseissä ois paljo huipunkuulosia fillejä ?? Jotain rokkia tai poppia mutta ei mitää hirveetä hevimättöä..

Dave Holland, Judas Priest, kappale "Screaming for Vengeange", filli ensimmäisen kertosäkeen jälkeen
J.Hollström
06.01.2008 15:24:14
Tossa 15 sek. kohdalla on aika magee: http://juki.1g.fi/mp3/Sekalaista/Drop_The_Gun.mp3

(operaattori tai generaattori vois siirtää oikealle osastolle)
VeeKoo
06.01.2008 16:29:21

Tossa 15 sek. kohdalla on aika magee: http://juki.1g.fi/mp3/Sekalaista/Drop_The_Gun.mp3

(operaattori tai generaattori vois siirtää oikealle osastolle)

Ehdottomasti niin magee, että sen vuoksi kannatti nostaa 5 vuotta vanha turha ketju :D
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)