belarusman 29.07.2003 15:35:20 | |
---|
Millon Kingston Wallin uutta matskua tulee kauppoihin??Odotus on suorastaan sietämätöntä!!Tuleeko ne triplaboxina vai yks kerrallaan?? Kertokaa joku viisaampi!!Please!! |
Roberto 29.07.2003 15:52:28 | |
---|
Millon Kingston Wallin uutta matskua tulee kauppoihin??Odotus on suorastaan sietämätöntä!!Tuleeko ne triplaboxina vai yks kerrallaan?? Kertokaa joku viisaampi!!Please!! Ei taida ihan hetkeen tulla. Hyvä jos ens vuodeksi. |
Aimo 29.07.2003 16:14:55 | |
---|
Mikälie tullut niiden kotisivuille, kun ei ole vähään aikaan toiminut? Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Jucciz 30.07.2003 09:48:58 (muokattu 30.07.2003 09:49:23) | |
---|
Millon Kingston Wallin uutta matskua tulee kauppoihin??Odotus on suorastaan sietämätöntä!!Tuleeko ne triplaboxina vai yks kerrallaan?? Kertokaa joku viisaampi!!Please!! Olenko ainut, joka näkee nuo pakolliset välimerkit kahtena? Onkohan Kingston Wall vähän sama asia kuin Zen Café, siis siinä mielessä, että mulla on suuria vaikeuksia päättää, onko bändi tylsempi studiossa vai livenä. Ei vaan, tiedänhän minä: on se, siis tylsempi. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Peki 30.07.2003 12:01:31 | |
---|
Olenko ainut, joka näkee nuo pakolliset välimerkit kahtena? Onkohan Kingston Wall vähän sama asia kuin Zen Café, siis siinä mielessä, että mulla on suuria vaikeuksia päättää, onko bändi tylsempi studiossa vai livenä. Ei vaan, tiedänhän minä: on se, siis tylsempi. et vaan ymmärrä.. ja muuten, munkin mielestä Zen Café on vähän tylsä levyllä mutta näin sen viime kesänä ekaa kertaa livenä, eikä se tod. ollut tylsä ;) "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
lxi 30.07.2003 13:11:52 | |
---|
Onkohan Kingston Wall vähän sama asia kuin Zen Café, siis siinä mielessä, että mulla on suuria vaikeuksia päättää, onko bändi tylsempi studiossa vai livenä. Ei vaan, tiedänhän minä: on se, siis tylsempi. Oli ihan pakko päästä sanomaan, vaikkei kukaan kysynyt? Mainostilaa vuokrattavana |
Artu Pupunuss 30.07.2003 13:22:36 | |
---|
Olenko ainut, joka näkee nuo pakolliset välimerkit kahtena? Onkohan Kingston Wall vähän sama asia kuin Zen Café, siis siinä mielessä, että mulla on suuria vaikeuksia päättää, onko bändi tylsempi studiossa vai livenä. Ei vaan, tiedänhän minä: on se, siis tylsempi. Tästä muistui jotenkin mieleen vanha viidakon sananlasku "opinions are like assholes..." ja silleen. |
Cimble 01.08.2003 17:53:19 | |
---|
Olenko ainut, joka näkee nuo pakolliset välimerkit kahtena? Onkohan Kingston Wall vähän sama asia kuin Zen Café, siis siinä mielessä, että mulla on suuria vaikeuksia päättää, onko bändi tylsempi studiossa vai livenä. Ei vaan, tiedänhän minä: on se, siis tylsempi. Onneks sinunlaisille musiikkineroille on olemassa omat radiokanavat: Kiss FM, Nova, Energy, yms... pidä radio auki niin ei tule tylsää Kingstonia eikä muutakaan paskaa vaan kunnon listahittejä koko päivän ja ainakin 10 kertaa päivässä siltä varalta että haluut kuulla uudestaan... Sou not...! |
Kign of Tarttila 04.08.2003 11:24:01 | |
---|
Joskus sitä kyllä ei oikein voi yhtyä siihen vanhankansan ajatukseen mielipiteiden tasa-arvoisuuksista. Eipä silti, olihan tuossa "KW on tylsä" kommentissa tiettyä huumoripotentiaalia. Itseäni ainakin nauratti. |
Jucciz 04.08.2003 14:32:03 | |
---|
Eipä silti, olihan tuossa "KW on tylsä" kommentissa tiettyä huumoripotentiaalia. Itseäni ainakin nauratti. Vaan miten käy naurun kun väitän laukoneeni asian täysin vakavalla naamalla? Huumori on minunkin mielestä loistava asia, mutta tässä threadissa en sitä ole vielä kerennyt viljelemään. Tosin, senkin aika saattaa vielä tulla. Katsotaan nyt. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Jucciz 04.08.2003 14:33:54 | |
---|
Onneks sinunlaisille musiikkineroille on olemassa omat radiokanavat: Kiss FM, Nova, Energy, yms... pidä radio auki niin ei tule tylsää Kingstonia eikä muutakaan paskaa vaan kunnon listahittejä koko päivän ja ainakin 10 kertaa päivässä siltä varalta että haluut kuulla uudestaan... Jaa? Kas kummaa kun itse olen havainnut koko lailla päinvastaista. Minun kaltaisille musiikkineroille ei tunnu olevan olemassakaan omaa radiokanavaa. Joudun jälleen kerran nöyrtymään, kävelemään kohti omaa levyhyllyä ja poimimaan sieltä juuri sen levyn, mitä kulloinkin tahdon kuunnella. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
benny 04.08.2003 19:33:45 | |
---|
Jaa? Kas kummaa kun itse olen havainnut koko lailla päinvastaista. Minun kaltaisille musiikkineroille ei tunnu olevan olemassakaan omaa radiokanavaa. Joudun jälleen kerran nöyrtymään, kävelemään kohti omaa levyhyllyä ja poimimaan sieltä juuri sen levyn, mitä kulloinkin tahdon kuunnella. Jaa? Groove FM. Olet sä Jucciz sitten niin kovin ehana. Läheks Smurffi-limulle joku päivä? shitfuck inc. |
Järvihirviö 04.08.2003 19:45:44 | |
---|
Tähän väliin voisin siteerata erästä m.nettiläistä.. "R.Cooley: Enpä oo Kingston wallia kuullu, ehkä se on vaan hyvä juttu" |
Diablero 05.08.2003 03:58:09 | |
---|
...siis jos ei satu KW:sta pitämään niin onko pakko yleensä tulla lisäämään mielipiteensä tähän aiheeseen jossa ei ollut kysymyksessä mikään "mitä mieltä olet kingston wallista" Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |
Blenderhead 05.08.2003 05:41:15 | |
---|
Voi helvetti kun ihmiset tuntuu olevan katkeria. (kukaan ei sitten ota tätä itteensä) Jos joku heittää oman mielipiteensä pändistä, niin heti alkaa joku väittämään vastaan, että "mitäpä sinä musiikista mitään tietämätön voit tästäkään sanoa". Ei ihmiset kestä mielestään hyvästä bändistä saatua negatiivista kommenttia. Mikä teitä vaivaa?! Tuskin maailma siihen kaatuu jos joku on eri mieltä kanssanne. Niin ja ei ollut kyllä ensimäinen threadi jossa tätä näkee. Niin ja viimesenä. Ei sano musiikillisesti tuo Kingston Wall mulle mitään. Eikä kiinnosta yhtään tietääkkään. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
Jucciz 05.08.2003 08:15:35 | |
---|
Jaa? Groove FM. Olet sä Jucciz sitten niin kovin ehana. Läheks Smurffi-limulle joku päivä? Groovelta tulee aika vähän hyvää musaa, tai sanotaan.. siellä sorrutaan vähän liian tiuhaan tämmöisen mitäänsanomattoman hissijazzin soittoon. Tai sitten vain olen kuullut sitä väärään aikaan. Mut smurffilimsa maistuu milloin vaan! Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
pitkätukka 05.08.2003 12:02:22 | |
---|
Miksi pitää yleensä tulla aukomaan päätään tällaiseen viestiketjuun, missä ei mielipiteitä ole kyselty. Sitten nokka pystyssä vastataan, kuinka ihmiset ovat katkeria. Tähän sopii hyvin Hoho. |
Miksi pitää yleensä tulla aukomaan päätään tällaiseen viestiketjuun, missä ei mielipiteitä ole kyselty. Sitten nokka pystyssä vastataan, kuinka ihmiset ovat katkeria. Tähän sopii hyvin Hoho. Niin tähänkin. Hoho! Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
-Greg Graffin |
pitkätukka 05.08.2003 19:08:26 | |
---|
No niin, sait sen viimeisen sanan. Nyt voimme jatkaa keskustelua tulevista livelevyistä. |
Blenderhead 05.08.2003 19:21:14 | |
---|
No niin, sait sen viimeisen sanan. Nyt voimme jatkaa keskustelua tulevista livelevyistä. Olen pahoillani jos loukkasin :( Huono omatunto... Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
-Greg Graffin |