Aihe: Flying V Pleksi
1
Tumez
13.01.2006 15:16:28
Osaatteko sanoo mistä saa Flying V - Mallin Pleksejä ?
Kumiankka
13.01.2006 15:53:43
Jos ei muualta niin Etolasta tai SP-Elektroniikasta tai muusta hyvin varustetusta kaupasta riittävän kokoinen pala sopivaa muovia ja siitä sitten muotoillen.
depe
13.01.2006 16:47:27
Jos ei muualta niin Etolasta tai SP-Elektroniikasta tai muusta hyvin varustetusta kaupasta riittävän kokoinen pala sopivaa muovia ja siitä sitten muotoillen.

Jos osaaminen riittää niin kannattaa miettiä tätä vaihtoehtoa. Fying V:iden pleksit nimittäin maksavat maltaita.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Tumez
13.01.2006 18:11:53

Joo , tuolla SP-Elektroniikan sivuilla näyttää olevan siistejä pleksejä
jarmos
13.01.2006 18:14:43
Mulla on 3 mm vahvaa pleksiä ja oon ajatellu tehdä tohon flygariin uuden pleksin. Miten sen voi leikata hyvin? Mulla oli lainassa kuviosaha ja ostin siihen hienoja teriä, mutta vaikka kuinka yritti varovasti sitä tehdä, alko se halkeilee niin perkeleesi. Missä tollasen leikkauksen vois teettää, jos on ääriviivat piirretty siihen pleksiin? On meinaa vitun turhauttavaa, kun eka vedät 15 senttiä sitä ja just kun vaikuttaa meininki hyvältä, lähtee siitä semmonen 10 senttinen helkeama, ja tietysti sinne kuvion suuntaan...

Ite olen lekannut pleksit lehtisahalla, se helvetin ohut terä, nyttemmin leikkailen mini vannesahalla.
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
jpentti
13.01.2006 18:26:38
Tumez
13.01.2006 19:16:27
Ebayssä näyttäis olevan tälläkin hetkellä useampaa eri sorttia esim:
http://cgi.ebay.com/GUITAR-PARTS-FL … QcategoryZ41424QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/FLYING-V-PICKGU … QcategoryZ41424QQrdZ1QQcmdZViewItem

Juu , mutta ois mukava tietää miten tuolta ostetaa
jpentti
13.01.2006 19:41:01
Juu , mutta ois mukava tietää miten tuolta ostetaa

Et ilmeisestikään taida olla eBayn jäsen? Mä olen kyllä tilaillut kaikenlaista roinaa tuolta ihan hyvällä menestyksellä, Paypal on toiminut hyvin maksuvälineenä. Jos haluat jotain tuolta niin voin kyllä auttaa, laita YV:tä jos kiinnostaa.
Kjukka
13.01.2006 19:55:11

Et ilmeisestikään taida olla eBayn jäsen? Mä olen kyllä tilaillut kaikenlaista roinaa tuolta ihan hyvällä menestyksellä, Paypal on toiminut hyvin maksuvälineenä. Jos haluat jotain tuolta niin voin kyllä auttaa, laita YV:tä jos kiinnostaa.

Pilkunviilausta, mutta ebay on huutokauppa joten sieltä huudetaan eikä tilata. :)
Artist
13.01.2006 19:58:05 (muokattu 13.01.2006 19:58:51)
Pilkunviilausta, mutta ebay on huutokauppa joten sieltä huudetaan eikä tilata. :)

Mitäs luulet, että tuo Buy It Now price tarkoittaa? :)
Eihän se ole huutamista, jos tuolla tavalla sieltä jotain tilaa.

Pääsinpäs viilaamaan pilkkua, hähhhää.
Kjukka
13.01.2006 20:19:12

Mitäs luulet, että tuo Buy It Now price tarkoittaa? :)
Eihän se ole huutamista, jos tuolla tavalla sieltä jotain tilaa.

Pääsinpäs viilaamaan pilkkua, hähhhää.

Tiedän kyllä -itsekin siitä kokemusta omaavana- miten buy it now (eli hintavaraus)-systeemi toimii, mutta huutamista se on sekin. Siinä tapauksessa vaan ilmoitetaan suoraan se summa millä myyjä on valmis tavarasta luopumaan. ;E
jpentti
13.01.2006 21:58:48
Tiedän kyllä -itsekin siitä kokemusta omaavana- miten buy it now (eli hintavaraus)-systeemi toimii, mutta huutamista se on sekin. Siinä tapauksessa vaan ilmoitetaan suoraan se summa millä myyjä on valmis tavarasta luopumaan. ;E

No kun nyt aloitit sen kuuluisan pilkun viilaamisen ja laitoit off topiciksi niin "buy it now" ei todellakaan ole hintavaraus. "Reserve" on hintavaraus. ;)

Ja tosiaankin olen myös tilannut sieltä tavaraa, en pelkästään huutanut...siellä on paljon "ebay store" putiikkeja joista osasta tavaraa ei edes ole mahdollista huutaa, vaan kaikki on B-I-N kamaa.
kartar
16.01.2006 08:23:19
Jäsen Dinorocker:lla on pari ylimääräistä muistaakseni. Valkoisia 3-kerrosplexejä molemmat. Kysele häneltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)