Niq 12.01.2006 21:19:33 | |
---|
Parempi olisi jopa yhden soittajan mieltymyksen mukaiset biisit, tai sitten valita biisit siten, että yhdelle kolahtaa aivan täysin, mutta muille ei ollenkaan. Bänditoimintaan ei kyllä sovi semmonen tyyppi, joka ei voi soittaa kun sitä yhtä juttua. Meillä on sinänsä hieno meininki tuossa triossa, että ollaan kaikki suht kaikkiruokaisia musiikin suhteen ja kaikki biisit tehdäänkin biisin ehdoilla, ei minkään genrerajojen ehdolla. Yleensä hyvät jutut kuulostaa kaikkien mielestä hyvältä ja huonot huonolta. "I have a cunning plan" -Baldrick |
VeeKoo 12.01.2006 22:03:43 | |
---|
Bändin toinen kitaristi antaa turhaa kritiikkiä ("rakentavaa palautetta") jatkuvasti vaikka sen oma soittokin kusee. Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
Tmp 13.01.2006 00:50:11 | |
---|
No, minun ja muun bändin välillä on etäisyyttä semmoset karvan verran alle 300 km. Eipä muuta. Mulla n 500km. (Ei tosin tällä hetkellä) |
Kapane 13.01.2006 13:13:33 | |
---|
Bändin toinen kitaristi antaa turhaa kritiikkiä ("rakentavaa palautetta") jatkuvasti vaikka sen oma soittokin kusee. Ota se positiivisena. Kyllä sen seurauksena soitto parantuu huomattavasti. Dillinger - talossa ja puutarhassa |
Bändin toinen kitaristi antaa turhaa kritiikkiä ("rakentavaa palautetta") jatkuvasti vaikka sen oma soittokin kusee. No anna sinä palautetta kitaristille, jos sen soitto kusee. Mun mielestä on vaan hyvä että bändi kuuntelee toisten soittoa ja antaa tarvittaessa palautetta. Huonompi juttu on, jos kritiikki tulee keikalla yleisöltä. Soitan kitaraa ja bassoa. |
VeeKoo 13.01.2006 21:51:42 | |
---|
No anna sinä palautetta kitaristille, jos sen soitto kusee. Mun mielestä on vaan hyvä että bändi kuuntelee toisten soittoa ja antaa tarvittaessa palautetta. Huonompi juttu on, jos kritiikki tulee keikalla yleisöltä. Minulla on periaate että en ryhdy lettumaiseks= en anna neuvoja, ennen kun oma soitto toimii niin hyvit että on varaa neuvvoa muita. Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
Tietysti Pauligin 14.01.2006 00:40:30 | |
---|
Bändin toinen kitaristi antaa turhaa kritiikkiä ("rakentavaa palautetta") jatkuvasti vaikka sen oma soittokin kusee. Jos kritiikki on edes osittain aiheellista niin yritä poimia sieltä vain ne oikeasti järkevät ja rakentavat kommentit. Ei kannata ottaa itseensä, vaikka vittumaiselta ehkä tuntuukin. Ja saathan sinäkin kommentoida hänen soittoaan, rakentavasti, mikäli suolailee. Pitäkää kummiskin välit kunnossa, muute ei tuu hommasta mitään. Palautetta pitää voida antaa ja myös saada. Jos sen kommentit on sitten ihan turhaa paskaa niin sano sille suoraan. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Niq 14.01.2006 19:02:47 | |
---|
Minulla on periaate että en ryhdy lettumaiseks= en anna neuvoja, ennen kun oma soitto toimii niin hyvit että on varaa neuvvoa muita. Ei toi oo mikään syy olla neuvomatta. Tai ehkä neuvominen on väärä sana. Ne neuvolta kuulostavat kannattaa ottaa ihan palautteena. Jos palautteen antaja on tuntemasi henkilö, eli ns. kaveri, niin ei palaute ihan aiheetonta voi olla. Paitsi jos bändissäsi on enemmänkin kanssasi samaa sukupuolta. En ole koskaan ymmärtänyt, miten naiset voivat olla niin julmia toisiaan kohtaan. Menee miehisen käsityskyvyn yläpuolelle. ;) Onhan se vaikeaa ylittää kynnys siinä että voi sanoa toiselle suoraa päin naamaa että toi meni huonosti, mutta tuntuu siltä että vielä vaikeampaa on sanoa päin naamaa että toi meni helvetin hyvin. Kannattaa muistaa antaa se positiivinenkin palaute soittokavereille. Ei tunnu se ajoittainen negatiivinen niin pahalta sitten. Ei se yleisökään osaa mitään soittaa, mutta kuulee kyllä jos soitto kuulostaa paskalta. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Volle 14.01.2006 20:22:07 | |
---|
Siis todellakin palautetta kannattaa antaa ja rohkaista muita bändiläisiäkin antamaan sitä. Harvoin siitä negatiivisesta palautteesta kukaan vittuuntuu, jos vaan muistaa mainita myös niistä hyvistä asioista. Mulle ainakin tulee mokia, joita en itse huomaa, joten ilman kenenkään palautetta mun on vähän mahdotonta koittaa kehittyä yhtään mitenkään. Ikävä kyllä tyypillisesti käy niin, että mölyt pidetään mahassa ja sitten kännissä avaudutaan. Avoin ilmapiiri on mun mielestä huomattavasti parempi. Nam. |
Jonte 16.01.2006 16:49:10 | |
---|
Elikkäs, mikä bändissänne ei toimi? Mistä se vie pois, miksi menee vituiksi... yms.. Huonot keikkakokemukset.... Positiiviset myös sallittu. Pari kunnon soittajaa on lähtenyt kävelemään, mistä on tullut tosi iso kolo. Näyttää siltä, että varsinkaan kehitysalueella ei riittävän hyviä pelimanneja istu joka oksalla. Runoili Jonte. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Härski 16.01.2006 17:11:01 | |
---|
Sais ton bändin läjään, aina ollu vaiheessa. |
konehes 17.01.2006 19:08:12 | |
---|
Kaikki asuvat eri puolilla Suomea, treenejä on vaikea saada järjestettyä. Lisäksi kaikilla jäsenillä ei ole motivaatiota tarpeeksi. Eikä soittotaitoa. Bändiä on pidetty pystyssä tekohengityksen voimin aika pitkään. Kerran jo lopetimme, mutta tyhmyyttämme jatkoimme uudestaan. cherub with heavy metal machine |
S.o.F. 30.01.2006 23:43:30 | |
---|
Epäonnistumisia bänditoiminnassa? Tänään kuopattiin parin vuoden ikäinen orkesteri... Epäonnistuminen? Toisaalta, toisaalta taas hyvinkin opettava kokemus kaiken kaikkiaan... Haikean ristiriitainen olo... Argh... kalamies#42 >-)))>
...täh...?!?!? ...ai mä vai...? |
Tympee Huttunen 31.01.2006 09:29:28 | |
---|
Epäonnistumisia bänditoiminnassa? Tänään kuopattiin parin vuoden ikäinen orkesteri... Epäonnistuminen? Toisaalta, toisaalta taas hyvinkin opettava kokemus kaiken kaikkiaan... Haikean ristiriitainen olo... Argh... Kyllä mäkin noin ajattelen. On tullut treenattua periaatteessa ihan "turhan" takia kellarissa vuosia putkeen ilman keikan keikkaa. Aina oli jotain ongelmia kokoonpanossa, biiseissä tms, mutta silti koko homma kannatti näin jälkikäteen ajatellen. Enää en kyllä samaa rumbaa lähtisi uudestaan tekemään ja niinpä "comebackit" on jäänyt tekemättä:P Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Sahtimies666 01.02.2006 14:07:32 | |
---|
ei varsinaisesti bänditoiminnassa..mutta viime syksynä nauhotus-sessiot kusi..sitten päätettiinkin tehä paremmat biisit ja äänittää myöhemmin...kyl alkais jo demo polttelee... nyt ois pari biisiä katottu läpi kyllä jos ens kuun lopulla pääsis äänittää nii ois perkeleen kova juttu.. "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
clyde 05.02.2006 13:54:31 | |
---|
se o se ku ennenku esiintyy nii menee aina viis minuttii ku toinen virittää kitaran, toinen tsekkaa soundit, yks hiffaa et vittu ei kolmatta vahvistinta, jollain katkee kieli ja johto puutuu jne. Kusipäiden kusipää on kuitenki meidän multipedaali ku siin on ehkä tuhat eri soundii ja efektii ja arvatkaa vaa löytyyks ne kaks oikeeta sit just ku lasketaa sisää. ROCK ´N´ ROLL EI KUOLE NII KAUAN KU TEINI-IKÄISET RAKASTUU TOISIINSA! /Andy McCoy |