Aihe: Chattailu keskustelupalstalla
1 2 3 4 5
hemmo
13.01.2006 12:17:48

Mua kiinnostaa kovasti, ketkä ne 10 aloittajan mainitsemaa häirikköä ovat. Varmaan se kuuluisa sisäpiiri. 8-)

t. sisäpiiri.
"Oot hullu haalija" -hellasärö.
Keny
13.01.2006 12:19:05
Ketjun aloittajalla oli kyllä minusta ihan pointtiakin. Mutta sitä miinustahan saa painella. En sitten tiedä, onko handegunnar sitä jo yrittänyt.

Niin munsta pointti ois siinä että toi dadaketju toimis noin ja muissa bassokeskusteluissa ois sitte sitä asiaa niille ketkä ei tota dadaa lue.Sitä ei oo pakko seurata.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
okoranta
13.01.2006 12:19:16

Mua kiinnostaa kovasti, ketkä ne 10 aloittajan mainitsemaa häirikköä ovat. Varmaan se kuuluisa sisäpiiri. 8-)

t. sisäpiiri.

häh? Eihä niit o ku yks. Otappa siis vastuuta ;)
"Itse sijoittaisin rahaa hyväsoundiseen kaappiin, sillä on kumminkin suurempi vaikutus soundiin kuin sitä ohjaavalla nupilla." - Temppari-
Antti Takalo
13.01.2006 13:19:19
Haittaisiko ketään jos tuo ketju siirrettäisiin vaikka IRC:iin tai johonkin muualle täältä? Keskustelun kokonaistaso nousisi nykyisestä kolmanteen potenssiin ja pahaa verta valuisi viemäriin. Mielestäni ylläpidon tehtävä on ennen kaikkea tehdä voitavansa nettikaveruuksien ja -sisäpiirien muodostumisen estämiseksi.

Että ajetaan ne jotka palstalla eniten hyörii ja jakaa tietoa, joskin myös vähintään arveluttavaa dadaa, pois palstalta? Puhumattakaan siitä, että samaiset henkilöt pitävät yllä palstan vähintään letkeää groovea.
En tajua mitään rockista, siis soitan ääntä. Prööt.
Värinä
13.01.2006 13:23:22
Pakko nyt kyllä kommentoida.

Itseäni ei ainakaan haittaa tippakaan, jos jotkut tuolla dadaketjussa heittää huulta. Kyllä sen nyt aika äkkiä tunnistaa mikä on dadailuketju ja mikä ei. Jos keskustelussa on sata sivua ei se voi olla täyttä asiaa.

Noissa asiapainoitteisissa taas ei mun mielestä hirveesti edes ole mitään turhaa kettuilua. Ei pidä unohtaa, että huumorillakin voi ilmaistua tärkeitä pointteja asiassa kuin asiassa. Tietysti on harmi jos jonkun huumori ei kestä. ;p

eniten itseäni häiritsee tyypit jotka ottavat asiakseen heti rekisteröitymisen jälkeen kommentoida joka ikiseen keskusteluun (tietysti yhdellä lauseella tyyliin "kaikki ibanezit/yamahat/mitkä vaan on paskoja" tms.).

Usein noilla aktiivisimmilla käyttäjillä on tosiaan myös eniten tietoa tarjolla. ja eikös niiden kymmenien auttavien neuvojen sekaan pari heittoa tai lievää näpäytystä sentään mahdu.

Hei kaverit, oikeesti...
Pirkka
13.01.2006 13:29:48 (muokattu 13.01.2006 13:31:12)
Haittaisiko ketään jos tuo ketju siirrettäisiin vaikka IRC:iin tai johonkin muualle täältä? Keskustelun kokonaistaso nousisi nykyisestä kolmanteen potenssiin ja pahaa verta valuisi viemäriin. Mielestäni ylläpidon tehtävä on ennen kaikkea tehdä voitavansa nettikaveruuksien ja -sisäpiirien muodostumisen estämiseksi.

Mit vit? Sori, nyt on niin outo huumorintaju että mäkään en tajuu ja mulla on kuitenki tod. outo.

P.S. "Gott laskit väärin, joulu meni jo..."
M-Juhana
13.01.2006 13:30:35

Jipii !!

Basistit on alentuneet kitaristien tasolle !!!

nimim. -Floikka on ihan paska keksintö ja turha-
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo-
Juzzu
13.01.2006 13:31:02
kaik o hyvää
Seuraava JYVÄSKYLÄN Operaatio:Live 20.1.2006 Ilokivessä! -Kapula Rattaissa - Kätyrit - Aivolävistys
absqua
13.01.2006 13:31:32
Mit vit...? Sori, nyt on niin outo huumorintaju että mäkään en tajuu ja mulla on kuitenki tod. outo.

sama homma. kirjoitin jo tohon aika vittuilupitoisen vastineenkin, mutta jätin kuitenkin lähettämättä.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
hemmo
13.01.2006 13:32:57

Basistit on alentuneet kitaristien tasolle !!!

Tarkoitatko, että ovat virittäneet ritsansa kovin, kovin alas? Ehei. Ei me anneta.

Ja tästä sisäpiirijutusta vielä, että se on ihan läski.
"Oot hullu haalija" -hellasärö.
Karlsson
13.01.2006 13:36:52
Haittaisiko ketään jos tuo ketju siirrettäisiin vaikka IRC:iin tai johonkin muualle täältä?

Haittaa. Tämä on käyty läpi noin jokaisessa 1492402480824:sta dadausta kritisoivassa ketjussa. Eli mummot ei irccaa, vaikka niin hieno keksintö se onkin. Vissiin.

Keskustelun kokonaistaso nousisi nykyisestä kolmanteen potenssiin ja pahaa verta valuisi viemäriin.

Eli tuon ketjun siirtämisen myötä se jauhaminen sekoittuu asiallisempiin ketjuihin. Kuten tuolla aikaisemmin totesin, ei sitä saa kitkettyä pois. Se kuuluu ihmisen perusluonteeseen.

Mielestäni ylläpidon tehtävä on ennen kaikkea tehdä voitavansa nettikaveruuksien ja -sisäpiirien muodostumisen estämiseksi.

Miksi?

Minulle on nyt jäänyt kyllä todella hämäräksi, mitä pahaa on kaveruudessa? Oikeassa tai nettisellaisessa?

Olen myös hirveän kiinnostunut kuulemaan näistä mahdollisista sisäpiireistä ja klikeistä sen suhteen, että ollakseen mahdollisesti haitallisia muille, täytyy näiden omata joku sisäpiiriytymisestä muodostuva valta-asema tai etu. Mikä se on? Mitä täällä sisäpiiri voi tehdä? Myydä toisilleen soittimia halvalla ja käydä keskenään kaljalla?

Mnetin moderointiin tai linjaan heillä ei ole viakutusmahdollisuuksia, uskokaa vaan. Ainut valta jota tässä sivustossa on, on ylläpidolla eli Juhanilla ja Johtajalla. Olkaa niistä huolissanne, nehän on perkele Turusta!
"Mitäs menit pyytämään mut tänne!" -Leif Segerstam
Karlsson
13.01.2006 13:37:21
sama homma. kirjoitin jo tohon aika vittuilupitoisen vastineenkin, mutta jätin kuitenkin lähettämättä.

Mä nyt kirjotin, mut basisti kun...
fox
13.01.2006 13:37:45

Tarkoitatko, että ovat virittäneet ritsansa kovin, kovin alas? Ehei. Ei me anneta.

Ja tästä sisäpiirijutusta vielä, että se on ihan läski.

Te ette saa kommailla tuollasia! Te ette tunne minua, mutta minä tunnen teidät!! Eikä mun numero näy!
Tätä juttua on tutkittava tarkoin!!
" Mielestäni ylläpidon tehtävä on ennen kaikkea tehdä voitavansa nettikaveruuksien ja -sisäpiirien muodostumisen estämiseksi." ettäs tiedätte! 8)

Niin ja mitään miittejä ei sitte tueta!
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
fox
13.01.2006 13:39:52

Miksi?

Minulle on nyt jäänyt kyllä todella hämäräksi, mitä pahaa on kaveruudessa? Oikeassa tai nettisellaisessa?

Ossää ny! Viikon pääst ku soitetaan niin kyräillään vaan ja irvistellään!! Niin juuri me teemme! ;)
Karlsson
13.01.2006 13:40:29
Ossää ny! Viikon pääst ku soitetaan niin kyräillään vaan ja irvistellään!! Niin juuri me teemme! ;)

Ok, otan lapion mukaan, ni voin kaiva poteron pihan perälle.
Sir Härö
13.01.2006 13:46:33 (muokattu 13.01.2006 13:53:03)
-Että menepäs muualle siitä kuittailemaan!!!

-Mä kuittailen siellä missä minua sattuu huvittamaan.

Nämä kaksi yllä olevaa kommenttia ovat juuri sitä paskaa mitä aloittaja tarkoittaa chattailyllä.
Minua nämä eivät häiritse, mutta toisia kyllä.

Murskari: Älä ala jukille ;)

Juki: Otetaan ihan iisisti :)

Niin ja mitään miittejä ei sitte tueta!

Tuo on muuten erikoinen juttu. Siis se että jotkut ihan oikeasti lietsovat miittivihaa.

Mikä siinä on että ihmiset eivät saa tavata toisiaan?

Eihän se ole keneltäkään pois.
"Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua." -Kirjailija, filosofi H. Hakala
fox
13.01.2006 13:48:37

Ok, otan lapion mukaan, ni voin kaiva poteron pihan perälle.

Näytän sitte treeniksen nurkalta kuittisormee... mitään kaveruutta! *repsahds* :D
LaeLea
13.01.2006 14:23:30
Jos sivuston käyttäjät eivät miellytä, ja ylläpitokaan ei osaa tehtäviään, niin olisikohan järkevämpää vaihtaa palstaa, kuin purnata siitä kuinka huono tämä on?
Hänen nimensä on Jürgen Pettersen. Ei, hän on tanskalainen.
hollstro
13.01.2006 14:34:04

Kuvaavaa tälle keskustelulla on että jutun aloittaja ei kuulu ollenkaan aktiivisimpiin palstalla kirjoittajiin ja jyrkimmät kannattajat ovat samaa kastia, jopa ihan uusia naamoja tai ainakin nimimerkkejä.

Jos dadailu ottaa päähän niin aloitakaa asiallisia ketjuja tai kontribuiokaa niihin. Niin minä teen, olenhan insinööribasisti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)