Aihe: sonoreja saksanmaalta
1
kanttipena
11.01.2006 23:32:56
Kotimaisen edustuksen ollessa niin köykäinen, kyselen tässä kokemuksianne Sonoreiden tilaamisesta saksasta.
Hankinnan alla on delite tai designer setti. Onko sulla kokemuksia "tulvamersun ostamisesta" ts. mitä, mistä, milloin, jii-än-ee?
Paa privaa tai tilitä tänne, kiitos.
fabarm
12.01.2006 17:40:03
Eiköhän ne tule ihan samalla lailla kuin kaikki muukin kama.T-kaupasta tilattuna on tullut kaikki niinkuin pitääkin,palvelu on hyvä.Ja on sama paljonko tilaat,maksu on aina 20e.

Tosin paketti tulee puolta nopeammin Saksasta Helsingin Pasilan jakelukeskukseen,kuin siitä Vantaalle 10km:n päähän.....
Hullulta ei voi paljon vaatia.
Bacchus
12.01.2006 21:21:12
Tsekkaa www.drumsonly.de

Halvimmat hinnat mitä olen Sonoreista nähnyt. Lisäksi toimitus on nopeaa ja edullista. Kannattaa lähettää viestiä tarkemmin speksein varustettuna tänne: info@drumsonly.de
Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi!
jankki
13.01.2006 12:14:54
Tsekkaa www.drumsonly.de

Halvimmat hinnat mitä olen Sonoreista nähnyt. Lisäksi toimitus on nopeaa ja edullista. Kannattaa lähettää viestiä tarkemmin speksein varustettuna tänne: info@drumsonly.de

Eivät vaan ole vastanneet mulle näihin tiedusteluihin. Muuten hinnat ovat kyllä kohdillansa.
Show me, don`t tell me.
kanttipena
20.01.2006 19:23:48
Kiitos vastauksista. T-kauppa on kallis ja drumsonly ei tunnu vastaavan. odotellessani ostin 3005:t.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)