Aihe: Charles Ford Band
1
mcmies
10.01.2006 23:35:10
Onkos kukaan tutustunut tällaiseen? Tulin hankkineeksi itselleni livelevyn Reunion Live tjsp. Tuntuu pysyvän veljeksillä soittimet hanskassa.

Tässä edesmenneen isäukko-Fordin mukaan nimetyssä bändissä soittavat siis Fordin veljekset Robben, Patrick ja Marc, sekä joitain perheen ulkopuolisia. Menee kuitenkin niin mallikkaasti yhteen tuo soitanto, että epäilen ulkopuolistenkin tulleen väärän koivun takaa..
reijoteppo
10.01.2006 23:50:50
Toto Bluussia Konsis Teflonimiesten makuun!... Joo hyviä soimanneja kyllä... Robbenillakin on hyviä juttuja kyllä.
BigPapa
11.01.2006 22:44:44

Toto Bluussia Konsis Teflonimiesten makuun!... Joo hyviä soimanneja kyllä... Robbenillakin on hyviä juttuja kyllä.

Itte asiassa Charles Ford Band live ei niinkään teflonia,ihan asia stuffia....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
reijoteppo
11.01.2006 23:33:20
Itte asiassa Charles Ford Band live ei niinkään teflonia,ihan asia stuffia....

Allrites.... Pitääkin tsekata asiaa tarkemmin...
mcmies
12.01.2006 17:25:06

Toto, Konsis ja Teflon ovat mielestäni melko huonoja määreitä tuolle levylle, minkä aloitusviestissä mainitsin. Tai sitten en ymmärrä, mitä niillä tarkoitetaan.

Robben Fordin omiin juttuihin määreet sopivat paremmin, ovat pikkuisen liian sliipattuja mun makuuni. Tosin yksi parhaista keikoista, joita olen saanut nähdä, oli Robben Fordin keikka Tavastialla 90-luvun alkuvuosina, en muista tarkkaa vuotta.
reijoteppo
12.01.2006 20:00:07
Toto, Konsis ja Teflon ovat mielestäni melko huonoja määreitä tuolle levylle, minkä aloitusviestissä mainitsin. Tai sitten en ymmärrä, mitä niillä tarkoitetaan.

Robben Fordin omiin juttuihin määreet sopivat paremmin, ovat pikkuisen liian sliipattuja mun makuuni. Tosin yksi parhaista keikoista, joita olen saanut nähdä, oli Robben Fordin keikka Tavastialla 90-luvun alkuvuosina, en muista tarkkaa vuotta.

Ok. Pahoittelen karkeaa määritelmääni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)