Jenka 03.04.2004 22:38:39 | |
---|
The Wallflowers-asiaa tänne! On silleen aika uusi tuttavuus mulle ja oon aika ihastunut itse :). Kertokaapa siis mielipiteitä ym! (Bob Dylanin poika on tässä mukana, sen jo tiedän.) It takes a fool to remain sane. |
Jubi 05.04.2004 12:00:20 | |
---|
Vieläks se on pystyssä? Joskus vuonna -97 niiltä tuli se "isoin" hitti ja levy. Muistaakseni albumin nimi oli "Bringing down the horse" tms. Mun korvaan mautonta ja hajutonta folk-rockia. |
Larry 05.04.2004 12:54:23 | |
---|
Muistaakseni albumin nimi oli "Bringing down the horse" tms. Mun korvaan mautonta ja hajutonta folk-rockia. Juu Bringin' down the horse platta oli hjyvä levy. Loistavia kipaleita ja soundit oli meikän mieleen. Three Marlenas ja Tangerine on loistokipaleita. Koitin tämän jälkeen kuunnella seuraavaa julkaisua, mutta ei ottanut ilmaa alleen millään. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Isodee 05.04.2004 22:05:02 | |
---|
Koitin tämän jälkeen kuunnella seuraavaa julkaisua, mutta ei ottanut ilmaa alleen millään. Mun mielestä "Breach" on Wallflowersin paras platta. Vähän rokahtavampi kun "tuodaan heppa alas." Uusinkin levy "red letters" tuli hankittua levymessuilta. Hirveetä paskaa. koneita. |
rokkirami 25.04.2004 23:12:47 | |
---|
Multa löytyy noi Bringing down the horse ja Breach levyhyllystä, ja varsinkin tuolta ensiksi mainitulta löytyy paljon tosi hyvii biisei. Loistava levy kerta kaikkiaan. Toi seuraavakin levy eli Breach oli ihan kelpo tavaraa, mutta hieman vaisu, kun ehkä kahta tai kolmea lukuunottamatta kaikki kappaleet oli tosi hitaita. Uusimmalta levyltä oon kuullu jonkun sinkun, eikä oikein kolahtanu. |
pliksu 11.01.2006 21:14:27 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 625 päivää vanhaan ketjuun! Silti! Otinpa kirjastosta lainaan uusimman 2005 ilmestyneen plätyn "Rebel, Sweetheart" Ja etenkin soundimaailma valloitti mut heti. Ihmetyttää miten näin pienelle huomiolle on jäänyt tämäkin yhtye. Valloittavia ralleja. Onko jollain muulla mielipidettä tästä bändistä? Jos ei ole, niin hankkikaa ihmeessä. Jossain Tom Pettyn meiningeissä liikutaan. Levysuosituksia? Allmusicin mukaan tasaisen kovia kaikki, mutta onko teille noussut levyä ylitse muiden? Hirveen hyvin ei ole Seinäkukkasia saatavilla näin pikavilkaisun perusteella, mutta jospa niitä pikkuhiljaa jostain aina poimisi. Life won't wait |
Mr. Wolf 11.01.2006 22:46:44 | |
---|
Itseltäni löytyy tuo "Bringing down the horse", joka on ihan hyvä levy, kiitettävään arvosanaan se ei kuitenkaan yllä. Kirjastosta aikanaan summassa tuon levyn lainasin ja pidin siitä sen verran, että omaksi asti sen ostin. Minun käsittääkseni Wallflowers on aika iso bändi Amerikassa ja kyllähän nuo levyt on aina Suomessakin noteerattu. Listasijoituksia ei taida kuitenkaan olla? Vai nousikohan Bringing down the horse listalle, kun One headlight video taisi MTV:llä ja levyraadissa asti pyörähtää (levyraadissa tuo video ainakin oli). Tuossa linkissä on uusimman levyn arvostelu http://www.nyt.fi/musiikki/artikkeli/1101980314340 . Lisäkaneettina voi todeta, että Tony Halmekin (ja the Corrsin tytöt) pitää tästä bändistä, Jee! |
Jenka 11.01.2006 23:39:24 | |
---|
Kappas, vanha perustamani ketju nostettu ylös :) En olekaan hetkeen The Wallflowerseja kuunnellut, täytyykin pistää kuunteluun. Tutustua joskus myös ihan koko tuotantoon. "Ei ole mikään pieni taito nukkuminen: onhan välttämätöntä valvoa sitä varten koko päivä" |
HaloOfFlies 12.01.2006 11:37:15 | |
---|
Wallflowersin cover-versio David Bowien Heroesista on loistava! First they steal your mind and then they steal your soul |
Oon kuullut vaan kolme biisiä mut ihan hyvältä vaikuttaa. Uudelta lätyltä raita Here He Comes muistuttaa Tom Petty & The Heartbreakersia ja iskee sen mukaisesti. Onkos Wallflowersien muu tuotanto yhtään samaa tyyliä? |
minidriver 13.01.2006 15:30:45 | |
---|
Oiva poppoo. ¤ ulkon o lunt ja lumes o kust ¤ |
Janttu 20.01.2006 13:49:00 | |
---|
Onhan se isänsä poika tuo Jaakoppi. Joitakin sikahyviä juttuja, mutta välillä vähän tasapaksua. Onko se uusin mitään ? ... and a good saloon in every town ... |