Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Coheed and cambria
1 2 3 4 57 8 9 10 11
cochise
12.01.2006 20:06:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elikäs mitä mieltä olette bänristä? Radiossa on popitettu uutta singleä the suffering
joka ainakin herätti minun kiinostuksen. Laulajan ääni ehkä vähän härnää..
 
--
Rattata
12.01.2006 20:21:17 (muokattu 12.01.2006 20:22:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levyhyllystä löytyy sekä In Keeping Secrets Of Silent Earth että uusin Good Appollo. Molemmat ovat aivan mahtavia lättyjä. Laulajan ääni häiritsi alussa hieman minuakin, mutta nykyään ei enää pätkääkään. Ehdottomasti yksi suosikkibändeistäni nykyään, mukavasti omaleimainen.
 
Kotisivujen http://www.coheedandcambria.com/ aloitussivulla voi muuten kuunnella uudelta levyltä sinkku(?)biisin kokonaan. Itse albumi ei ole aivan noin mahtipontista menoa, mutta muuten hieno kaikinpuolin.
 
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Liver-Box
12.01.2006 20:42:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Welcome Home ja uuden levyn vika o kovia. Muut o aika lässyvässykkää.
 
Jakso.
not_my_day
12.01.2006 21:16:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helmikuun 15. menossa Tukholmaan katsomaan, oujee! :)
 
"Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..."
stickyfinger
12.01.2006 21:37:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää matskua kyllä, tykkään!
 
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Exhausted
12.01.2006 22:01:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varsin hyvä bändi. Uusimmasta levystä pidän eniten. Piti Tukholmaan lähteä mutta sen siirtyminen muutti suunnitelmia.
jummijammi
13.01.2006 15:34:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki levyt löytyy hyllystä ja pitää sanoa että parhaita bändejä ikinä maailmassa. Ihan älytön poppoo.
 
Osmo
14.01.2006 01:38:23 (muokattu 14.01.2006 01:38:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika kyllä loistava bändi, ei voi muuta sanoa... Ne ketkä eivät vielä tiedä, tutustukoon! Mielestäni on aina hyvä jos erottuu muusta massasta (vieläpä edukseen). Harmi vaan että Suomesta on vaikea saada levyjä ostettua. Jos joku osaa kertoa mistä niitä saa, niin plussan on ansainnut.
 
Pixies.
thescientist
14.01.2006 11:08:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika kyllä loistava bändi, ei voi muuta sanoa... Ne ketkä eivät vielä tiedä, tutustukoon! Mielestäni on aina hyvä jos erottuu muusta massasta (vieläpä edukseen). Harmi vaan että Suomesta on vaikea saada levyjä ostettua. Jos joku osaa kertoa mistä niitä saa, niin plussan on ansainnut.
 
Keltainen Jäänsärkijä ja Combat Rock Shop. Kummatkin Helsingissä, Combatista voi ostaa ymmärtääkseni myös postimyynnillä.
 
"Olin kussut itseni irti." Kuunneltua Romantikkoitkijät #30
kede
14.01.2006 20:52:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erittäin pätevä bändi. Uusinta en oo hirveästi kuullu, mutta kaks edellistä on kyllä loistavia levyjä. Jokaisen levyn nimet tosin pitää kirjottaa ylös jos meinaa osata ne täydellisenä :D
 
lovesrock
14.01.2006 21:01:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse bongasin joskus pari vuotta takaperin tämän bändin sellaselta kokoelmalta
jonka löivät virgin megastorelta kaupantekijöiksi...siinä oli tää "The Crowing" ja
oli ihan jees!Soi aika useasti ja vieläkin...
 
aleksi
16.01.2006 13:30:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keltainen Jäänsärkijä ja Combat Rock Shop. Kummatkin Helsingissä, Combatista voi ostaa ymmärtääkseni myös postimyynnillä.
 
Kai Jäänsärkijäkin postittaa levyt tarvittaessa.
Noiden lisäksi levyt löytyvät todennäköisesti myös Stupidosta (Helsinki ja Turku) sekä varmasti Swampista ja Jukebossista Tampereella. Kyllähän tuo on sen verran radiosoittoa saanut viime aikoina, etten hirveästi ihmettelisi, jos uusinta levyä löytyisi jo Free Record Shopista tai Anttilastakin.
 
Itse asiaan: Mikään hirveä fani en ole, mutta pari ensimmäistä levyä on tullut ostettua ja varmaan tulee tuo uusinkin, kunhan sen hinta vähän tippuu. Jokaisella levyllä on muutama älyttömän siisti kappale, mutta kokonaisuuksina levyt ovat, ainakin mulle vähän liian epätasaisia.
 
"Open hands to the wind."
Exhausted
16.01.2006 14:24:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä uusi on nimenomaan hyvä kokonaisuus
Osmo
16.01.2006 15:27:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai Jäänsärkijäkin postittaa levyt tarvittaessa.
Noiden lisäksi levyt löytyvät todennäköisesti myös Stupidosta (Helsinki ja Turku) sekä varmasti Swampista ja Jukebossista Tampereella. Kyllähän tuo on sen verran radiosoittoa saanut viime aikoina, etten hirveästi ihmettelisi, jos uusinta levyä löytyisi jo Free Record Shopista tai Anttilastakin

 
no jukeboss vihjeestä ropsahti bluzza. siellä näytti olevan aika hyvä valikoima, joten eikun tilaamaan. tai sitten paikanpäälle.
 
Pixies.
Rattata
16.01.2006 15:54:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä uusi on nimenomaan hyvä kokonaisuus
 
Jep, mutta vaati ainakin mulla huomattavasti enemmän kuuntelua kuin In Keeping Secrets Of Silent Earth. Vaikeampi levy, mutta kyllä se sitten palkitsikin.
 
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Exhausted
16.01.2006 21:53:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, mutta vaati ainakin mulla huomattavasti enemmän kuuntelua kuin In Keeping Secrets Of Silent Earth. Vaikeampi levy, mutta kyllä se sitten palkitsikin.
 
juuri näin.
meeza
17.01.2006 18:53:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikkia levyjä on tullut luukutettua aika tasaisesti, mutta kyllä uusin taitaa viedä voiton. Loistavan kieroja kitarariffejä ja tunteikasta meininkiä ihan riittämiin. Muutenkin kyseistä yhtyettä on tullut lähiaikoina kuunneltua lähes luvattoman paljon... joten Tukholma kutsuu 15. pvä :P
 
(I have your voice on tape in a southern accent, screaming at me...)
aleksi
17.01.2006 19:13:23 (muokattu 17.01.2006 20:37:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no jukeboss vihjeestä ropsahti bluzza. siellä näytti olevan aika hyvä valikoima, joten eikun tilaamaan. tai sitten paikanpäälle.
 
Jeh. Jukeboss on omissakin kirjoissani viemässä vihdoin voittoa Swampista, jonne levyjä ei meinaa saada ei sitten millään. Justiin kävin tänään hakemassa Jukebossista uuden Jairuksen EP:n.
 
EDIT: Niin ja on muuten melkein ainoa mesta, jossa voi tehdä hyviä heräteostoksia. Toki Combatrockshop ja Stupidot toimii kanssa, mutta niitä ei vain Tampereelta löydy.
 
"Open hands to the wind."
Nelikielipiru
17.01.2006 20:28:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin se radiossa soiva biisi nostaa niskavillat pystyyn, ei vaan toimi mun mielstä. Säkeistössä liian töksähtelevä meininki ja kertsi ei oo mun makuun, mutta jos saan muuta materiaalia käsiini niin tottakai se pitää väijytellä läpi ihan mielenkinnon takia et sitten tietää mitäs piruja se levy sisältää.
 
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
koera
22.01.2006 14:40:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä toi uusin Coheedi eli Apollo IV on alusta loppuun ihan perkuleen hyvä levy. Just luukutin läpi ja kyllä toimii. Tullu kuunneltua aivan älyttömästi (liikaakin?) tätä bändiä.
 
Se on huumori mikä naurattaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 57 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «