Slayerfani 01.01.2006 11:42:43 | |
---|
Niin siis että kipu on vaan hyvä asia ja hiki säästää verta.. :) jaaha.. mähän oon iso jo =) ninhän sitä sanotaan Carrolssinki mainokses "kasva ISOKSI elä AIKUISEKSI!!!" ;) |
pampukarhu 04.01.2006 19:25:04 | |
---|
Basso on bändin munat. |
lxi 05.01.2006 14:51:58 | |
---|
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Progressiveland 06.01.2006 16:08:33 | |
---|
itekin oon ajatellu tatskaa ottaa ,pohkeeseen tuollainen http://www.valerieangelarock.com/pics/Dimebag-tribute.jpg ,taitaa jäädä rahan vuoksi, navan alapuolelle olis tarkopitus ottaa viiden elementin symbolit, kaikkein mahtavin olis ottaa lerssi vasempaan jalkaa, niin aidon näköinen ku vaan mahdollista,alkais munan vierestä ja loppuis jonnekin polven paikkeille, sitä en tosin taida ottaa mutta perkeleen karu olis.. sais biitsillä istua pikku uimahousuis :D kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |
salmivaara 06.01.2006 21:46:16 | |
---|
Joo... on. Vaan onpa siististi saatu poistettua. Siististi on poistettu mutta miksi? Kuva itessään on kuitenkin melko pieni ja oishan tollanen kiva pitää muistona menneestä. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Jani The Rock 07.01.2006 22:47:55 | |
---|
No nyt on vihdonkin saanu itselleen selväksi, millasella kuvituksella jatketaan. Eli vasempaan ranteeseen olis tulossa ZZ Top -henkinen pääkallo, jolla on sombrero. Samantapanen kuin Mescalero-levyn kansissa, siis. Oikean ranteen sisäpintaan tulee pinup-tyylinen merirosvotyttönen, kunhan saan kuvan piirrettyä valmiiksi. Ja eiköhän se haikin löytäne paikkansa tuosta kaulasta sitten. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
JoeHans 09.01.2006 19:42:20 (muokattu 09.01.2006 19:45:08) | |
---|
"Twenty dollars!? But I wanted a peanut!" -Homer J. Simpson |
Jucciz 10.01.2006 06:42:06 | |
---|
Ah, kuinka omaperäistä... Meikäläisen vinkki; älä ota tatuointia, niitä on nykyään kaikilla. Paljon omaperäisempää on olla ottamatta. Saako täällä kompata? Piirrelkää vaikka seiniin ennemmin kuin käsiin/jalkoihin/mahaan/muualle. |
routa 10.01.2006 16:53:15 | |
---|
Saatanan valtakunta ! |
ravensoul 11.01.2006 14:24:40 | |
---|
Tosin itse olen sitä mieltä, että paras tatuointi on itsepiirretty tai - jos ei omat taidot riitä - jonkun taiteellisen kaverin piirtämä omanlainen ja varmasti uniikki tatuointi. Minäkin olen pitkälti tätä mieltä. Joskus nuorempana mietin ottaa kuvan ja löysinki jostai lehdestä ihan fiksun näköisen, mutta onneksi jäi silloin ottamatta. Pari vuotta sen jälkeen tuumailin asiaa uudelleen ja ajattelin, että kyllähän sen kuvan pitäis olla itse piirretty. Aloin suunnitella omaa uniikkia kuvaa, ja vaikka en olekaan kuvataiteellisesti lahjakas, sain sen kuitenkin lopulta luonnosteltua. Tatuoija piirsi sen sitten luonnoksen mukaan käsivaralta. Ja voi sitä ylpeyttä, kun se oli hakattu, _minun_ oma uniikki luomukseni.. Tarinan opetus on siis se, että vaikket osaa ihan loisteliaasti piirtää, se ei millään muotoa estä oman kuvan tekemistä, vaikka monet näin luulevatkin. Piirrelkää vaikka seiniin ennemmin kuin käsiin/jalkoihin/mahaan/muualle. Mielipidehän se tuokin. Ja kovin Juccizmainen.. :) "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät #27 :'-) Luojan kiitos, olen ateisti! |
Jani The Rock 11.01.2006 14:56:02 | |
---|
Noni. Nyt on sitten ZZ Top -diggailu ikuistettu ihoon. Olen kyllä aivan helvetin tyytyväinen, tatuoija oli mukava heppu ja osasi hommansa. Ja kohta ottamaan lisää... Vielä on tilaa uusille. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Rattata 11.01.2006 15:02:31 | |
---|
Ja kohta ottamaan lisää... Vielä on tilaa uusille. Heh, tämän takia mä en ole vielä uskaltanut ottaa ensimmäistäkään. Olen varma että kierre jää päälle. Toisaalta, mikäs siinä jos on tyytyväinen. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
Jani The Rock 11.01.2006 15:11:29 | |
---|
Heh, tämän takia mä en ole vielä uskaltanut ottaa ensimmäistäkään. Olen varma että kierre jää päälle. Toisaalta, mikäs siinä jos on tyytyväinen. Kyllä siinä niin tuppaa käymään. Sillon joskus kun otin ekan kuvan, niin jo kahden viikon päästä piti saada toinen. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Valokaari 11.01.2006 15:47:47 | |
---|
Noni. Nyt on sitten ZZ Top -diggailu ikuistettu ihoon. Kuvia siitä? Olisi muuten mielenkiintoista nähdä muistakin M.nettiläisten tatuoinneista kuvia. Kehtaako kukaan laittaa niitä näkyville nettiin? Rok rok. |
Jani The Rock 11.01.2006 16:16:23 | |
---|
Kuvia siitä? Olisi muuten mielenkiintoista nähdä muistakin M.nettiläisten tatuoinneista kuvia. Kehtaako kukaan laittaa niitä näkyville nettiin? Kuva on tulossa tatskamestan sivujen galleriaan, kunhan ehtii... Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
ozmo 11.01.2006 17:55:58 | |
---|
Hmm... Seuraavaksi ajattelin ottaa tatskan kylkeen. Ei siis ihan kylkeen tyyliin kainaloon vaan silleen tissin alle vatsalihasten viereen kylkiluiden päälle. Vituttaa vaan ku ei osaa päättää ihan kunnolla millaisen ottais. Olis tosi siisti idea skorpionista, mut se saattais näyttää aika orvolta tossa jos siihen ei ottais jotain tyyliin tribalia ympärille. Sit se taas saattais olla liika iso... Toisaalta ajattelin ottaa pentagrammin ku siitäkin olis valmiina tosi makee kuvio, mut tiedä sitten viittiikö ku kaikki tulee tietty vittuileen et mikäs santanan palvaaja pelle sä oot. Pentagrammin olen pitkään halunnut ottaa ihan vain sillä et se on niin vitun siistin näkönen. :) Vituttaa ku pentagrammilla on niin paljon erilaisia merkityksiä, etenkin toi evilsatan666. Vähän niinkuin hakaristi, ihan hiton hieno kuvío, mut... Ääh, turhauttavaa, sanokaahan te jotain viisasta. |
salmivaara 11.01.2006 18:15:38 | |
---|
Minäkin olen pitkälti tätä mieltä. Joskus nuorempana mietin ottaa kuvan ja löysinki jostai lehdestä ihan fiksun näköisen, mutta onneksi jäi silloin ottamatta. Pari vuotta sen jälkeen tuumailin asiaa uudelleen ja ajattelin, että kyllähän sen kuvan pitäis olla itse piirretty. Aloin suunnitella omaa uniikkia kuvaa, ja vaikka en olekaan kuvataiteellisesti lahjakas, sain sen kuitenkin lopulta luonnosteltua. Tatuoija piirsi sen sitten luonnoksen mukaan käsivaralta. Ja voi sitä ylpeyttä, kun se oli hakattu, _minun_ oma uniikki luomukseni.. Tarinan opetus on siis se, että vaikket osaa ihan loisteliaasti piirtää, se ei millään muotoa estä oman kuvan tekemistä, vaikka monet näin luulevatkin. Toi "uniikkius" on täysin yliarvostettua. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
ravensoul 11.01.2006 21:53:05 | |
---|
Toi "uniikkius" on täysin yliarvostettua. Ehkäpä niinkin. Mutta mun periaate tossa asiassa on 'my skin, my design'.. Enivei, pointtini ei kuitenkaan tuossa ollut mitenkään dissata sitä, että ottaa kuvan valmiista mallista tai jonkun esikuvansa mukaan jne., vaan vain rohkaista siihen oman kuvan tekemiseen, jos sellainen on edes käynyt mielessä. Kun tiedän ihmisiä, jotka haluaisivat omatekoisen kuvan mutta eivät ole tehneet koska "eivät osaa piirtää tjsp". "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät #27 :'-) Luojan kiitos, olen ateisti! |
Slayerfani 12.01.2006 18:53:06 | |
---|
|
"Twenty dollars!? But I wanted a peanut!" -Homer J. Simpson |