Aihe: Metallica
1 2 3 4 518 19 20 21 22
JeeVes
03.08.2003 22:21:07
Ei hyvänen aika, ei tätä uutta Metallicaa kestä, vai kestääkö? Tänään iski ihan sairas himo kuunnella wanhaa Metallicaa, kaippa lohduttelen sillä itseäni, sillä uusi levy pisti itkemään. Oisivat vaan menneet eläkkeelle ja tehneet vaikka Golden Hits- levyn.

Pikkasen galluppiakin vois pistää. ;) Mikäs on mielestänne paras Metallican levy ja miksi? Itse nimeäsin kyllä Metallican Black -albumin parhaaksi, koska ei ole Enter Sandmanin voittanutta.
-Join me in bed-
JeeVes
03.08.2003 22:26:49 (muokattu 03.08.2003 22:27:18)
-Join me in bed-
noir
03.08.2003 22:27:28
Itse en ole tältä uudelta kuullut kuin muutaman biisin, jotka St. Angeria lukuunottamatta eivät kestä edes kahta kuuntelukertaa. Puuduttavia.

Parhaat levyt taitavat olla ...And Justice For All, sekä jo mainittu Black.

Näin muuten joku yö unta, että minun oli aivan pakko löytää jostain Garage Inc. Eikä sitä ollut niin missään. Paska uni...
In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain!
noir
03.08.2003 22:27:45
Tästä onkin jo juttua täällä --> http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 2&o=0&x=703f35ac21&co=0

Katos...
In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain!
Jaska
03.08.2003 23:34:23
no, ei se ainakaan parempaan suuntaan mene. sais kylllä jäädä kaverit eläkkeelle. Larssikin pääsis perustamaan sen oman levy-yhtion teinipändeille.

Paras levy on varmaan Justice tai Lightning
Humppapoliisi
04.08.2003 08:09:28

Näin muuten joku yö unta, että minun oli aivan pakko löytää jostain Garage Inc. Eikä sitä ollut niin missään. Paska uni...

Itseasiassa näin itsekin metallica aiheisen unen täässä taannoin. unessa Hetfield vei minut nuoruuden kotiinsa jossa soitti kitaralla minulle alkuperäisen Jump in the Fire kipaleen. Se oli paska, kuulosti countryltä. Onneks ei sitä pistäny Kill ´em All:lle. =)

parhaat/paras levy : Master of puppets ja justice.
Kepes 'em All
bedlam
04.08.2003 10:04:29 (muokattu 04.08.2003 10:09:54)

Jippii, seitsemässadas Metallica-thread! Parhaat levyt Ride/Puppets/Justice.

Mikäs on mielestänne paras Metallican levy ja miksi? Itse nimeäsin kyllä Metallican Black -albumin parhaaksi, koska ei ole Enter Sandmanin voittanutta.

Juurikin Sandman ja pari kaltaistansa tyhjänä kaikuvaa täytebiisiä pudottaa mustan levyn arvostelussani StAngerin alapuolelle. Ei sillä, että uudella levyllä olisi lähellekään niin loistavia biisejä kuin Unforgiven ja Sad But True, mutta se että asenne on vihdoin voittanut radiokelpoisuuden.
http://www.mikseri.net/kiasma
Aimo
04.08.2003 14:57:02
Minä kyllä tykkään uudestakin.
Olen pienen tauon jälkeen ruvennut taas setiä kuuntelemaan, etenkin Loadia ja Blackia. Mikähän se ois paras... no vaikka Ride the Black Master of Justice
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
Arseska
05.08.2003 07:49:06

Oonko ainoa, jonka mielesta Sad but true on Blackin huonoimpia biiseja?
Metallica, boy!
Kivivuori
05.08.2003 09:14:05
Sen vaan tiedän, että uusi levy on ainakin paskaa. Ihime musiikkia verrattuna vanhempaan tuotantoon jota voi edes kuunnella kun hyvältä kuulostaa.

Jätkillä saakeli pipot päässä ja ovat ku jotakin hoppareita. Uus basistiki on ihan apinan näköne ku basso roikkuu polvien alapuolellla. Jep jep :)

Paras levy on kyllä se Black Album (Tai mikä nyt onkaan) ja sit toi master of puppets. Jesh! Ei kyllä tule kuunneltua enää tuotakaan bändiä samalla tavalla kuin joskus viisi vuotta sitten. Johtuu varmaan uskon puutteesta, että osaisivat tehdä jotakin hyvää musaa.
Muzik Rules!
bedlam
05.08.2003 09:28:07 (muokattu 05.08.2003 09:28:48)

Jätkillä saakeli pipot päässä ja ovat ku jotakin hoppareita. Uus basistiki on ihan apinan näköne ku basso roikkuu polvien alapuolellla. Jep jep :)

Uusi basisti on helvetin hyvä soittaja ja arvostan miestä huomattavasti korkeammalle kuin Jasonia. En ymmärrä kaltaisiasi joille itse musiikkia tärkeämpää on bändin ulkonäkö.
Kivivuori
05.08.2003 09:36:44
Uusi basisti on helvetin hyvä soittaja ja arvostan miestä huomattavasti korkeammalle kuin Jasonia. En ymmärrä kaltaisiasi joille itse musiikkia tärkeämpää on bändin ulkonäkö.

Joopajoo. Miks kuvittelet, että en arvostais basistin musiikillista puolta?

Enpä viitsi alentua solvaamaan ja tappelemaan, joten pyydän kauniisti anteeksi, kun sanoin oman mielipiteeni kirjoituksen muodossa.
Muzik Rules!
PekkaRii
05.08.2003 10:04:25
Se on aika hassua lukea näitä "Metallica has sold out" juttuja ja "metallica petti fanit" juttuja. Kuka niille on sanonu millasta musaa ne saa ja ei saa tehä?

Mun puolesta pitäköön pipoa jos on kylmä tai muuten vaan haluaa. Nää pipo-inhoojat on varmaan niitä geelipäitä ja hyppyritukkia, jotka vetää mopolla pakasella ilman pipoa, ettei mee kampaus.
Pitää olla maha tai selkäranka näkyy
Kivivuori
05.08.2003 10:07:28
Kaikki ottaa herneen nenään. Mikäs sen mukavempaa :)
Muzik Rules!
Aimo
05.08.2003 14:28:41
Oonko ainoa, jonka mielesta Sad but true on Blackin huonoimpia biiseja?

Et ole. Ehkä metallican yliarvostetuin kappale. Toinen voisi olla fuel. Ihan kuunneltavia, mutta metallicaksi aika kehnoja.
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
pitkätukka
05.08.2003 14:43:45
http://www.thelisteningsessions.com/mp3/MattSmith-St.AngerTribute.mp3

"Hi All--
I was bored tonight, and decided to have a little fun. I have constructed my own personal tribute to that ultimate album of albums, St. Anger. I didn't use any actual riffs from the album, as I don't want to get sued, but I did my best to make the riffs, arrangement, and especially the production, as authentic to the spirit of St. Anger as I could. I think it came out pretty cool.
It's kinda quiet, so make sure you CRANK it for full effect..."

Ehdottomasti parempi, kuin oikea Metallica.
Fortune
05.08.2003 14:45:22
http://www.thelisteningsessions.com/mp3/MattSmith-St.AngerTribute.mp3

"Hi All--
I was bored tonight, and decided to have a little fun. I have constructed my own personal tribute to that ultimate album of albums, St. Anger. I didn't use any actual riffs from the album, as I don't want to get sued, but I did my best to make the riffs, arrangement, and especially the production, as authentic to the spirit of St. Anger as I could. I think it came out pretty cool.
It's kinda quiet, so make sure you CRANK it for full effect..."

Ehdottomasti parempi, kuin oikea Metallica.

Eihän tätä löydykään kuin parilta palstalta täältä...

Se Hetfieldin LP Custom on kyllä nam!
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks"
bedlam
05.08.2003 15:04:18

Et ole. Ehkä metallican yliarvostetuin kappale.

No eiköhän se Enter Sandman voita tämän kategorian.
Iron maiden
05.08.2003 15:28:51
Kyllä se uuski Metallica on ihan hyvää kun vaan jaksaa kuunnella sen tarpeeks monta kertaa mut kyllä vanha metallica parempaa on.
Mitä mulkkaat!?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 518 19 20 21 22
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)