Aihe: Maveric guitars
1 2
Kasperi Tervonen
30.10.2005 12:00:56 (muokattu 30.10.2005 12:06:04)
Aina kun sanon jotain, miksi rg2550 ei sovi minulle, otat sen suoranaisesti vittuiluna tai paskapuheena.

No nyt olen kyllä vähän eri mieltä. Olen vain vähän ihmetellyt, että mikä siitä RG:stä tekee NIIN erilaisen kitaran kuin tuosta maverickistasi. Älä nyt turhaan vedä hernettä nenään.

Pidä seuraavan kerran introssa silmät auki, nimittäin siellä on ainakin 4-6 eri ibanezia joissa monissa v-mikit tai dimarzio/ibz mikit. Muutenkin olen vieraillut siinä liikkeessä monta kertaa ennen kuin edes ostin maverickin.

Siitä en ole varma oliko kitarat uusia, mutta siltä ne ainakin näytti, eikä sillä ole väliä kun mikkejä vertaillaan.

No yksi intron myyjä muistaakseni sanoi mulle että siellä introssa ei ainakaan uusia ibanezeja myydä. En sitten sen tarkemmin asiaan perehtynyt. Jos nyt kuitenkin olet siellä noita ibanezeja testaillut niin pyydän anteeksi paskapuheitani.
Märkyys on kosteuden sielu.
rakula
30.10.2005 15:00:33 (muokattu 30.10.2005 15:03:01)
No nyt olen kyllä vähän eri mieltä. Olen vain vähän ihmetellyt, että mikä siitä RG:stä tekee NIIN erilaisen kitaran kuin tuosta maverickistasi. Älä nyt turhaan vedä hernettä nenään.

No yksi intron myyjä muistaakseni sanoi mulle että siellä introssa ei ainakaan uusia ibanezeja myydä. En sitten sen tarkemmin asiaan perehtynyt. Jos nyt kuitenkin olet siellä noita ibanezeja testaillut niin pyydän anteeksi paskapuheitani.

Ei siinä mitään, ei tartte anteeksi pyytää. Ei silti tarvi ruveta epäilemään, herne sujahtaa heti nenään jos joku tulee jauhamaan shittiä. Jos sun mielestä Rg ja f-sarjalaiset tuntuu samanlaisilta, niin miksi turhaan maksaa 50-100 euroa ylimäärästä.
Eat my ass and balls
Kasperi Tervonen
30.10.2005 17:11:47
Ei siinä mitään, ei tartte anteeksi pyytää. Ei silti tarvi ruveta epäilemään, herne sujahtaa heti nenään jos joku tulee jauhamaan shittiä.

No ihan ymmärrettäväähän se on että vituttaa tollanen epäilevä paskanjauhanta. :D

Jos sun mielestä Rg ja f-sarjalaiset tuntuu samanlaisilta, niin miksi turhaan maksaa 50-100 euroa ylimäärästä.

No ite diggaan ton RG:n soittotatsista ehkä vähän enemmän kuin ton maverickin F-ykkösen tatsista. Kummassakin tosin mun lapiokädelle ehkä vähän turhan ohut kaula. Makuasioitahan nämä on. Schecterin C-1 classicin mä ite ajattelin ostaa. Joulun jälkeen pitäisi rahatkin riittää :)

Nyt alkaa mennä vähän off-topiciksi....
TheWickerMan
30.10.2005 17:57:21
Kyllä ihan kelpo pelejä ovat. Tosi mukava kaula.
Drink, Drank, Punk
rakula
30.10.2005 20:20:31 (muokattu 30.10.2005 20:27:37)
No ihan ymmärrettäväähän se on että vituttaa tollanen epäilevä paskanjauhanta. :D

No ite diggaan ton RG:n soittotatsista ehkä vähän enemmän kuin ton maverickin F-ykkösen tatsista. Kummassakin tosin mun lapiokädelle ehkä vähän turhan ohut kaula. Makuasioitahan nämä on. Schecterin C-1 classicin mä ite ajattelin ostaa. Joulun jälkeen pitäisi rahatkin riittää :)

Nyt alkaa mennä vähän off-topiciksi....

Asia sipuli. Luulen että ihan oikean valinnan teet, ei löydy multa ainakaan yhtään huonoa sanottavaa tuosta kitarasta.
Jos sua vielä kiinnostaa niin maverickillakin on se species sarja joka on parisataa schecteriä halvempaa. Siinä myös paksumpi kaula, tavalliset potikat, kiinteä talla ja liimakaula. Tuotakin on kehuttu paljon, ajattelin ehdottaa, että varmasti kaikki vaihtoehdot on käyty läpi :D
Kuva siitä: http://www.marksmusic.co.uk/acatalog/species1-green.jpg
Eat my ass and balls
rosberg
30.10.2005 21:19:01
fasulla tyyppasin. ihan hirveä. en osaa edes sanoa miksi, mutta se oli kauhea!
myy minulle iban sound tank -sarjan tubescreamer.
Kasperi Tervonen
31.10.2005 18:15:38 (muokattu 31.10.2005 18:17:11)
Jos sua vielä kiinnostaa niin maverickillakin on se species sarja joka on parisataa schecteriä halvempaa. Siinä myös paksumpi kaula, tavalliset potikat, kiinteä talla ja liimakaula. Tuotakin on kehuttu paljon, ajattelin ehdottaa, että varmasti kaikki vaihtoehdot on käyty läpi :D

No varmasti tuokin ihan kelpo keppi, mutta kyllä se Schecter C-1 Classic tuntui kyllä sen verran ihanalta peliltä että kyllä mä olen päätökseni tehnyt. :) Ja tosta hinnasta sen verran, että sieltä soundatasta mulle tyrkättiin mukaan tarjous jonka kanssa sen classicin noutohinta putoaa ovh:sta 20%, eli hinta olisi 880 e. (mielestäni ihan asiallinen hinta) Eli tuskin se maverick edes hirveän paljon halvempi olisi.

Pitäisiköhän mun jo pitää turpani kiinni. Täällä kysellään maverick kitaroista ja mä vaan mussutan jostain schecteristä. :P
tuffkong
31.10.2005 18:22:54
Vertikaalissa testailin. Tykkäsin kyllä... Jossain mallissa oli sellainen mielenkiintoinen kaulaprofiili. Sellanen että se vaihtuu keskellä kaulaa.
Pitää olla fjongaa et on Stüld håjttia
apenaattori
31.10.2005 18:28:25 (muokattu 31.10.2005 18:28:44)
Vertikaalissa testailin. Tykkäsin kyllä... Jossain mallissa oli sellainen mielenkiintoinen kaulaprofiili. Sellanen että se vaihtuu keskellä kaulaa.

Joo, mm. tuota se myyjä hehkutti.
Go ahead, punk, make my day!
Spike
01.11.2005 19:06:05
Joo, mm. tuota se myyjä hehkutti.

Vertikaalin myyjät nyt on vähän... ihme toimintaa.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
CanYouStayStill
11.01.2006 14:16:04

Mä koitin sitä f3:sta ja totesin, että sen ehkä ostan. Maverick on siksi sen verran kallis kun ne tehdään käsityönä, mutta siksi halpa koska ne tehdään jossain idässä. Mutta niin kauan on takuuta kun yhtiö on pystyssä. Englantilainen yhtiö. Eikä ne potikat niin kummalliset ole, vaikka muistuttavatkin vessaparepitelinettä.
JLM
12.01.2006 12:28:45

Mä koitin sitä f3:sta ja totesin, että sen ehkä ostan. Maverick on siksi sen verran kallis kun ne tehdään käsityönä, mutta siksi halpa koska ne tehdään jossain idässä. Mutta niin kauan on takuuta kun yhtiö on pystyssä. Englantilainen yhtiö. Eikä ne potikat niin kummalliset ole, vaikka muistuttavatkin vessaparepitelinettä.

Mäkin totesin kokeiltuani että ehkä ostan... Seuraavaksi huomasinkin jo osataneeni sen :) Kyllä heräteostokset on sitten kivoja...

Erityisesti miellytti kaulan muoto ja erittäin hyvä viimeistely. Potikoihin joutuu totuttelemaan, ja ne varmasti karkottavat monet ostajat tyystin. Mikit tuntuis olevan ihan ok samoin talla. Toisaalta floikasta ei voi vielä sanoa juuta ei jaata, koska oon omistanut tuon kitaran vasta pari kuukautta. F-1 malli kuulosti hieman erilaiselta, muistaakseni hieman kirkkaammalta, ja tuntui kaulansa takia käteen myös pienesti erilaiselta. Tuntumassa oli silti mielestäni aika vähän eroa.

Ulkonäkönsä puolesta kaikki mallit oli aika vaatimattomia. Pidin sitä kuitenkin toissijaisena seikkana ostosta tehdessäni, varsinkin kun kitara tuntui muuten niin hyvältä käteen.
rakula
12.01.2006 18:59:15 (muokattu 12.01.2006 19:01:06)
Et. Ainakin se näyttää kohtuuttoman kauhealta - kuten koko kitarakin.

Eihän tässä ulkonäöstä puhuttu. Sama jos mä tulisin haukkumaan sua oravaks vaikka toimisit ihan hyvin.
Eat my ass and balls
Jucciz
12.01.2006 19:14:11
Eihän tässä ulkonäöstä puhuttu. Sama jos mä tulisin haukkumaan sua oravaks vaikka toimisit ihan hyvin.

Oravat on ihan kivoja.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
rakula
12.01.2006 19:49:43

näin tänään aamulla oravan, se söi käpyjään.
Eat my ass and balls
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)