soolo 03.08.2003 17:44:55 | |
---|
Mitäs olette mieltä Apulanta yhtyeen rumpalin, Simo Santapukin tekemästä pop-musiikista. Huom.Olen yrittänyt kirjoittaa kaiken mahdollisimman oikein. elämä on laiffii |
Bonham 03.08.2003 18:12:31 | |
---|
Mitäs olette mieltä Apulanta yhtyeen rumpalin, Simo Santapukin tekemästä pop-musiikista. Huom.Olen yrittänyt kirjoittaa kaiken mahdollisimman oikein. Yksi pilkku puuttuu... :) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
soolo 03.08.2003 18:42:13 | |
---|
Yksi pilkku puuttuu... :) Hitto. elämä on laiffii |
lxi 03.08.2003 18:47:56 | |
---|
Toki suorat kysymyslauseet myös päätetään pisteen sijasta kysymysmerkillä. (Ketjun valuessa ansiostani täydellisesti off-topiciksi otan ja menen nurkkaan piiskaamaan itseäni.) Mainostilaa vuokrattavana |
Aimo 03.08.2003 18:57:48 | |
---|
Kivan kuuloisia veisuja. Tulee hyvälle tuulelle, kun kuulee. Ihanhan tuntuu osaavan kappaleita tehä. Tästäkin on muuten puhuttu aiemminkin, mutta siitä ei väliä. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Silvertown 03.08.2003 19:14:24 | |
---|
Mitäs olette mieltä Apulanta yhtyeen rumpalin, Simo Santapukin tekemästä pop-musiikista. Huom.Olen yrittänyt kirjoittaa kaiken mahdollisimman oikein. Itse arvostan juuri sitä, että yrittää täysillä. Mutta jos palautetta haluat, niin kysymyksen sanajärjestys on väärä ja Apulanta yhtye kuuluisi kirjoittaa Apulanta-yhtye. Sen sijaan Simo Santapukin edestä voi ottaa pilkun pois kokonaan. Toinen vaihtoehto on tosiaan laittaa pilkku myös Santapukin-sanan jälkeen, mutta edellä mainittu on kyllä oikeampi tapa. No joo, ehkä riittää =) Mielestäni Sipe on tehnyt hyviä kappaleita, ja vaikken Apulannan tekemisistä niin hirveästi välitäkään, niin pitää sanoa ainakin se, että kyllähän Sipe rumpuja osaa soittaa. Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita. |
Nimismies 03.08.2003 23:20:11 | |
---|
Omistan levyn ja se on mukavan lyhyt, piristävä poppilevy. Liimatan kanssa tehty 'Tilatkaa tytöt taksi' - kappale on klassikko, helvetin kovaa tavaraa. "Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta |
Kitaranraiskaaja 04.08.2003 00:45:44 | |
---|
Yksi pilkku puuttuu... :) Ja väliviiva. Sipen levystä tykkään kyllä kovasti. Huonoimmat biisit ovat itse Sipen laulama biisi ja Sami Yli-Pihlajan laulama biisi. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus.
Uudet kotisivut valmistuivat 1.8.! |
Dumb 04.08.2003 01:09:56 | |
---|
Kyllähän se hyvä levy on! Paljon hyviä biisejä. |
Saami 04.08.2003 03:18:17 | |
---|
Se voitti erään julkkis-karting-kilpailun muutama vuosi sitten Toijalan Vauhtipuistossa! Ai niin, olen myös nähnyt hänet nimeltä mainitsemattomalla ABC-palveluasemalla. |
Prome 04.08.2003 13:08:58 | |
---|
Ja väliviiva. On muuten ajatusviiva oikealta nimeltään. (Jumaliste tätä kielioppisekoilua...) En ole Sipen tuotantoa kuullut, mutta tuntuu, että se on noista Apulannan pojista pätevin muusikko.. ja ainakin kehittynyt vuosien mittaan eniten omassa soittimessaan. Siis tämä on oletus, älkää aloittako mitään flamefestiä..! |
lxi 04.08.2003 13:58:34 | |
---|
On muuten ajatusviiva oikealta nimeltään. (Jumaliste tätä kielioppisekoilua...) Eipä ole -- tämä oli ajatusviiva. Sen pitäisi olla merkittävästi tavallista näppäimistöltä löytyvää väliviivaa pidempi. Apulanta-yhtyeen kirjoitusasussa sen sijaan esiintyy perinteinen, esimerkiksi linja-autostakin tuttu väliviiva. Mainostilaa vuokrattavana |
Jucciz 04.08.2003 14:20:10 | |
---|
Linja autosta tuttu väli viiva. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Silvertown 04.08.2003 15:32:07 | |
---|
väli autosta tuttu linja viiva Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita. |
69 05.08.2003 00:12:13 | |
---|
Omistan levyn ja sairaan kovaa tykitystä se on... Tilatkaa tytöt taksi on ehdottomasti levyn paras biisi... Ainut mikä pisti korvaan ja sai pitemmäksi aikaa miettimään oli se biisi jossa Apulannan Toni laulaa "tänään mä nään, en katso taakse" tai jotain vastaavaa siinä C-osassa... miettisin pääni puhki mistä se on niin tuttu, mutta sehän on Oasiksen "Hello" kappaleesta... ihan suoraan :) Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen. |
En omista levyä, mutta aion sen kyllä vielä ostaa... Ainakin se "Tilatkaa tytöt taksi" on aivan loistava biisi... Kyllä Sipe osaa! ~Duurisointu on fantasiaa, mollisointu on realismia~ |