Aihe: Venäläiset Yerasov efektit
1 2 3 4 515 16 17 18 19
Mikko Kankaanpää
04.08.2003 11:57:16

Venäläiset paketit jää melkein aina tulliin. Ja niistä myös tullin joutuu maksamaan ellei halua huijjata tullia väärennetyillä papereilla. Pakettia ei saa ulos tullista ilman jonkinlaista kuittia tai todistusta paketin arvosta.

Rahan siirto Venäjälle on myös pikkusen vaikeaa, ainut tapa taitaa olla Western Union, joka nopea ja luotettava mutta pirun kallis.

Mikko Kankaanpää
http://www.bmelectronics.tk
Karlsson
04.08.2003 12:29:56
Blast from the soviet past:

http://www.meatexz.com/cheesyguitars/effects.html

Yhdellä kaverilla oli joku tommonen vanha nouvostomultiefekti. Kaikki efektit oli vaan vedetty niin överiks siinä, ettei sillä oikein mitään pystynyt tekemään.

Ja noi vanhat neuvosto synat on ihan mahtavia. Velipoika omistaa semmosen monoanalogisurinavehkeen joka on hiukkasen hämmentävä. Näyttää lähinnä jonkin tankin osalta...
Hiiohoi ja jatsi soi!
Dj.Dumbass
04.08.2003 12:54:41 (muokattu 05.08.2003 10:47:10)
mulle kans... ei tosiaan kuullosta pahalle eikä hintakaan päätä huimaa.
Outkast on melkein yhtä hyvä kuin Paisteen 302.
Aardfather
04.08.2003 14:03:35
Kiitos tiedoistanne tullin suhteen. Voi olla että niissä aiemmissa ostoksissani oli sitten merkitty pakettien olevan lahjoja ja näin en joutunu maksamaan mitään.

Sen verran kuitenkin vielä, että nykyään ei tarvitse maksaa EU:n alueelta saapuvista tavaroista tullimaksuja.

- Aardfather
pimp
04.08.2003 16:32:43
Kiitos tiedoistanne tullin suhteen. Voi olla että niissä aiemmissa ostoksissani oli sitten merkitty pakettien olevan lahjoja ja näin en joutunu maksamaan mitään.

Sen verran kuitenkin vielä, että nykyään ei tarvitse maksaa EU:n alueelta saapuvista tavaroista tullimaksuja.

- Aardfather

Eli ootellaan että Venäjä liittyy euhun. Eikun sitä vaan että Mr. pedaalintekijähän noissa maileissa sanoi harkitsevansa pienten lähetysten lähettämistä. Sillaihan ne muutamat pedaalit tulisi nopeiten ja mahdollisesti ilman tullikuluja kaikille kotiin.
hyvää kesää, anna pesää Perustakaa joku mun kanssa bändi, pliis!
sihvoh
04.08.2003 20:19:19
Venäläiset paketit jää melkein aina tulliin...
Rahan siirto Venäjälle on myös pikkusen vaikeaa...

Juu ja kun katsoin kartasta missä Penza sijaitsee niin hemmetti sehän aika kaukana Moskovasta etelään ollen lähempänä Kazakstania kuin Suomea :-) joten kyllä voipi olla että jää tilaamatta efektit tuolta. Aion silti pistää heille kyselyn että mitä maksaa ja kuinka rahaliikenne hoituisi.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Jarzki
04.08.2003 22:42:57

Mulle tuli tuo sama vastaus, eli laitahan malleja mistä ollaan kiinnostuneita niin tarkistellaan hintoja... Mutta tuntuu hiukka epäilyttävältä justiin tuon rahaliikenteen hoitaminen ja pakettien perille tulo:=) En ite uskalla ainakaan tilata.
karkki
05.08.2003 10:50:07

Mutta tuntuu hiukka epäilyttävältä justiin tuon rahaliikenteen hoitaminen ja pakettien perille tulo:=) En ite uskalla ainakaan tilata.

Kyllähän Thomannin paketit lähetetään Saksasta tarvittaessa postiennakolla, joten perilletulon ja rahaliikenteen puolesta ei pitäisi olla muuta ongelmaa kuin postimaksun suuruus ja Suomen Postin kiskoma postiennakkomaksu.
Siis mikäli veli venäläinen suostuu tavaransa postiennakolla lähettämään ja mikäli postiennakkosysteemi toimii myös itäpostissa eikä vain EU:n sisällä.
Tietääkö joku jälkimmäisestä? Mitä mahtaa olla postiennakko englanniksi tahi venäjäksi?
Visa-numeroani en nyt ihan ensimmäiseksi olisi arojen pojille lähettämässä, en myöskään ennakkomaksua.
p130
05.08.2003 10:59:19

Cash on Delivery = postiennakko (lyhennetään joskus cod)
HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta.
Kimmo72
05.08.2003 11:02:25
Pistetään jollekin Sergei rekkakuskille tukku euroja kouraan ja se tuo meille puunrungon sisällä parasataa Yerasovia :)
No joo. Voisin kyllä ostaa ittekin ostaa jonkun, vaikka ton Tube tsydeemin.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
Mikko Kankaanpää
05.08.2003 14:56:38

Kyllähän Thomannin paketit lähetetään Saksasta tarvittaessa postiennakolla, joten perilletulon ja rahaliikenteen puolesta ei pitäisi olla muuta ongelmaa kuin postimaksun suuruus ja Suomen Postin kiskoma postiennakkomaksu.
Siis mikäli veli venäläinen suostuu tavaransa postiennakolla lähettämään ja mikäli postiennakkosysteemi toimii myös itäpostissa eikä vain EU:n sisällä.
Tietääkö joku jälkimmäisestä? Mitä mahtaa olla postiennakko englanniksi tahi venäjäksi?
Visa-numeroani en nyt ihan ensimmäiseksi olisi arojen pojille lähettämässä, en myöskään ennakkomaksua.

Epäilisin että postiennakolla ei firma venäjältä lähetä. Olen tilannut tavaraa venäjältä vaikka kuinka monta kertaa eikä minua ole kertaakaan kusetettu vaikka olen maksanut ennakkoon joka kerta. Ongelma on että Venäjän posti ei ole luotettava, paketti saattaa kadota matkalla. Tosin minulla ei ole ollut mitään ongelmia.

Western Union on luetettava ja nopea tapa siirtää rahaa ja luultavasti venäläiset firmat hyväksyvät maksun WE:n kautta. WE toimistoja on monessa suomen kaupungeista, monesti Sampo pankin tai stockman/Sokos tavaratalojen yhteydessä.

Kannattaa kysyä hinta, postikulut ja miten maksu onnistuu. Venäläisille on kunnia asia hoitaa kauppasuhteet kunnolla (ja kohteliaasti) toisin kuin suomessa tai euroopassa.

Mikko
sihvoh
05.08.2003 17:33:30 (muokattu 05.08.2003 17:43:55)
Venäjänmaa toi lapsilleen kitarapedaaleja, joiden lisäksi on kitarapedaaleja, joiden lisäksi on kitarapedaaleja...

Vastaus hintoihin:

Hello , Castomers,
As I got some letters from FINLAND with the same questions, I will write one reply for all.

Prices inside Russia is:
DS-1 35$
SD-2 35$
OD-5 38$
HM-3 38$
GR-1 40$
CS-2 38$
CE-3 46$
DM-5 46$
GT-2 54$
FC-1 46$
TM-1 105$
CW-2 82$

When we'll send order to Finland, we must to pay near 1$ for each pedal plus 19$ for sending not depend on 1 pedal or 20. So will be more profit to make consolidation of some orders to one big (6 or more pedals) if it is possible for you.
If your order will be 200$ and more you will not pay for transport only for pedals.

Best regards,
Alexander YERASOV

----

Kyselen vielä uudelleen että kuinka rahaa voidaan siirtää kun sitä ei tuohon vastaukseen vielä tullut.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
k_laakso
05.08.2003 18:04:13 (muokattu 05.08.2003 18:04:58)
Jos jotain kimppatilausta on tapahtumassa niin itse olen mukana ja tilaisin yhden DS-1:n.
"Do you trust who I trust me, myself and I."
Tompsi
05.08.2003 18:46:17 (muokattu 05.08.2003 19:19:06)
Jos jotain kimppatilausta on tapahtumassa niin itse olen mukana ja tilaisin yhden DS-1:n.

Melkeinpä voisin innostua samaan, jos joukko iloisia 'castomersseja' aikoo pari palikkaa Suomeen hankkia. :)

EDIT: En siis tuota DS:ää vaan Delayn tilaisin.

EDIT2: No on nuo niin halpoja että kai siihen mukaan compurakin mahtuisi. :P
sihvoh
05.08.2003 19:03:35 (muokattu 05.08.2003 19:11:08)
Tässäpäs vielä miten maksu hoidetaan ja parin musiikkikaupan osoitteet Pietariin jos joku sinne eksyy:

...
You must pay in advance by Western Union to my address:

Russia, 440600, st.Kirova, 67 - 26 for Yerasov Alexander Yevgenievich and next day after I'll get money we'll send you your order.

Dealers in St.Peterburg:
"MultiMusic" st.B.Moscowskaia, 11 tel.311-44-11
"MixArt" st.Marata, 62 tel.164-28-76

Best regards,
Alexander
mailto:info@yerasov.ru
k_laakso
05.08.2003 19:13:58
Nyt vaan joku pistää kimppatilauksen pystyyn niin nähdään on Yerasovit mistään kotoisin. Uskoisin, että suht koht helposti menisi tuo 200$ raja rikki, että ei tulisi postikuluja..
"Do you trust who I trust me, myself and I."
Härski
05.08.2003 20:34:16
Uskoisin, että suht koht helposti menisi tuo 200$ raja rikki, että ei tulisi postikuluja..

Mä luulen, että nolla tohon perään, niin se vois tehdä tiukkaakin.
karkki
05.08.2003 21:54:26

Osaako joku suoralta kädeltä tiputella faktoja Suomen päässä kertyvistä maksuista? Jos vaikka 50 euron pedaalin hinta nousisi alvin ja tullin vuoksi esimerkiksi 65 euroon, eipä se tietysti maata kaada, mutta mieltä kirvelisi.
Mutta voisin osallistua kimppatilaukseen, jos joku viitsii ryhtyä puuhamieheksi.
Niskamies
05.08.2003 22:41:26
Mä tuun mukaan tilaukseen. Haluun DS-ykkösen OD-vitosen ja CW-2 wahin.
Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this. -David Shandley
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)