Aihe: Ibanez RG
1 2 3 4
XernaX
12.02.2004 15:33:32

Tietääkö kukaan mitä eroa on RG370:lla ja RG370B:llä?
"Mutta minkäs teet kun paska on jo housuissa?" -Rainer Nygård
Carpenter
11.01.2006 22:01:49
anteeksi tyhmyyteni jo näin etukäteen. Onko tuo rg370dx:n tremolo siis semmonen perusfloikka mitä saa kammettua sekä ylös että alas? kun nuista kuvista on vähän paha päätellä sitä että onko se molempiin suuntiin kammettava vai vain alaspäin kammettava.

On perusfloikka, mutta suosittelen säästämään sellaiseen kitaraan jossa on floikka on Edge Pro tai ZR. Nuo halvemmat tallat saattavat olla alussa ihan hyviä, mutta ajan kuluessa metalli väsyy ja vire ei pysy millään. Mulla ei ole ollut Edge Prossa mitään ongelmia.
tommiot
11.01.2006 22:06:08 (muokattu 11.01.2006 22:07:02)
On perusfloikka, mutta suosittelen säästämään sellaiseen kitaraan jossa on floikka on Edge Pro tai ZR. Nuo halvemmat tallat saattavat olla alussa ihan hyviä, mutta ajan kuluessa metalli väsyy ja vire ei pysy millään. Mulla ei ole ollut Edge Prossa mitään ongelmia.

Edge ja Lo-pro edge on vielä parempia (ZR en ole kokeillut, mutta sitä ei löydy RGstä ja olen kuullut että se on tuntumaltaan aika perästä). RGx550 lähtee halvimmillaan johonkin neljään sataan. Siitä saa jo erinomaisen kepin kun vaihtaa mikit, ja vaihtamattakin pärjää.
zzy
12.01.2006 15:20:53
Muf muf, ei oo kyllä aina RG-malleissa ohut kaula, esim 3 vaahterapalasta kyhätyt kaulat on hiukan paksumpia kuin nuo perusmallit, muta myös ketävämpiä. Itse suosin noita 2000 ja siitä taakse ibanezejä. Ainii, ja paras iban talla on kyllä: Double Lo-Pro EDGE Trem with Piezo saddles ;)
Da Make
12.01.2006 15:28:24
Itse tykkään enemmän Ultra mallisista kauloista, kuin wizard mallisista. Ei se ohkasuus mitään nopeutta tee. Ei huono tuo wizardikaan tietysti.
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
zzy
12.01.2006 15:35:15
Itse tykkään enemmän Ultra mallisista kauloista, kuin wizard mallisista. Ei se ohkasuus mitään nopeutta tee. Ei huono tuo wizardikaan tietysti.

Juup, itselläni on toisessa rg:ssä ultra ja sitten tuo kolmenpalan systeemi, mielestäni se ei kyllä ultra wizard ollut, mikälie onkaan nimi ollut aikanaan. No, tuosta paksummasta taas itse pidän enemmän. tosin toinen kitara on RG-malliston toiseksi kallein vai olikohan tuolloin 3120 saaman hintainen ja toinen taas halvemmasta päästä :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)