En tiedä onko oikea osasto, mutta ajattelin ilmoittaa että Free Record Shopin nettikaupasta Arttu Takalon uutuus irtoaa viidellä eurolla. Toimituskulut ovat 2,50 euroa alle 50 euron tilauksista. Yli 50 euron tilauksista ei peritä toimitusmaksua. www.frs.fi Käsittääkseni varsin alhainen hinta reilu vuosi sitten (?) julkaistulle levylle. Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |
randy 12.01.2006 16:44:15 (muokattu 12.01.2006 16:59:58) | |
---|
No on kyllä halpaa. Käynpäs kyllä tilaamassa. Eihän tämäntyylinen musiikki kyllä mitenkään ihmeellisesti myy, joten olisikohan tästäkin osittain kysymys. Saahan esim. Takaloon liittyen XL:n lähes koko tuotannon 5-10 euron kappalehinnalla. Loistavaa musiikkia erittäin halvalla. Kannattaa kuunnella marginaalimusaa, pääsee paljon halvemmalla :) EDIT: Kiitti vinkistä, samalta sivulta löytyi Pohjolan Urban Tango jota olen metsästänyt. Kitara on jazz-musiikissa aivan turha soitin. |
blastoff 12.01.2006 20:09:07 | |
---|
Saahan esim. Takaloon liittyen XL:n lähes koko tuotannon 5-10 euron kappalehinnalla. Mistä kaupasta saa näin halvalla? Voisin käydä Jukolan ja Visualin hakemassa... |
randy 12.01.2006 22:10:42 | |
---|
Mistä kaupasta saa näin halvalla? Voisin käydä Jukolan ja Visualin hakemassa... http://www.cdon.com Kitara on jazz-musiikissa aivan turha soitin. |
guitarmonkey 12.01.2006 22:10:58 | |
---|
Mistä kaupasta saa näin halvalla? Voisin käydä Jukolan ja Visualin hakemassa... XL:n levyjä saa halvalla esim. Stupidosta ja cdon:sta. www.stupido.fi Sittenhän on näitä vertailukoneita joista on suurta apua kuten www.vertaa.fi ja dvd:ille www.hintahaku.com Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |
randy 12.01.2006 22:12:38 | |
---|
Jokohan sitä XL dvd:tä saisi tavallisista kaupoista. Miten lie tilausten kanssa kun bändikin on jo kuopattu. Kitara on jazz-musiikissa aivan turha soitin. |
guitarmonkey 12.01.2006 22:36:43 (muokattu 12.01.2006 22:47:35) | |
---|
Jokohan sitä XL dvd:tä saisi tavallisista kaupoista. Miten lie tilausten kanssa kun bändikin on jo kuopattu. Vaikea uskoa että saisi. Kyseessä itse poltettu levy (ei siis painettu). Mielestäni bändin pohjanoteeraus. Sääli, koska bändin muu tuotanto on laadukasta. Keikkataltiointikuva on suttuinen, ekstrat on semmosta "et viittis peruuttaa tota pakua" -diiba daabaa. 30 euroo, hoh hoijaa. Kaiken lisäksi, ainakin minun kohdallani, materiaali oli poltettu sellaiselle tummapintaiselle DVD-R:lle jota oma DVD-soittimeni (kuten ei varmaan moni muukaan hieman iäkkäämpi soitin) ei kyennyt lukemaan. Kiitti vinkistä, samalta sivulta löytyi Pohjolan Urban Tango jota olen metsästänyt. Ei kannattaisi hirveästi kiitellä. Levy ei ole tilattavissa. Tosi säälittävää tuolla FRS :n nettikaupassa on että levyjen kansia on kyllä esillä, mutta niistä vain murto-osaa voi tilata. Esim. Earth Wind and Fire : neljästäkymmenestä nimikkeestä vain kaksi on tilattavissa. Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |
randy 20.01.2006 10:34:03 | |
---|
Ei kannattaisi hirveästi kiitellä. Levy ei ole tilattavissa. Tosi säälittävää tuolla FRS :n nettikaupassa on että levyjen kansia on kyllä esillä, mutta niistä vain murto-osaa voi tilata. Esim. Earth Wind and Fire : neljästäkymmenestä nimikkeestä vain kaksi on tilattavissa. 5 min. sitten tipahti Urban Tango postiluukusta sisään. Olen niin onnellinen... En ota vastuuta yläpuolella olevasta kirjoituksesta. |