Aihe: Vaatteet ei oo mun aatteet
1 2 3
gnar138
05.08.2003 21:57:27
jokainen pukee mitä tykkää. mut lapsityövoimaa koitan välttää ja H&M on siitä syystä ainakin ehdottomassa pannassa...
*Ellu*
05.08.2003 23:00:56
Mun musiikki maku on niin laidasta laitaan, että olisin aika huvittava näky jos käyttäisin kaikkia tyylejä päälleppäin. Ei siis näy musiikki maku ulos päin.
Cutter
27.09.2003 00:39:46
Mulla ei oikeastaan ole mitään pukeutumistyyliä mitä orjallisesti noudatan. Mä pukedun vaatteisiin joista pidän ja jotka tuntuu mukavilta. En oo muodista tai tyyleistä ikinä mitään tajunnu...
Nakit ja Muusi!
Super-Jari
30.09.2003 15:07:32
Muille asioille on ihan sama kunhan muistaa että jos on pilottitakki on natsi, jos on musta nahkatakki on saatananpalvoja ja jos on maiharitakki on joko sivari tai joku muu kasvissyöjä ja ehkä homokin. Farkkutakkihan kertoo siitä että on ammattikoulussa hotelli- ja metallipuolella.

Niin!
hevi ja metalli on ihan eri asioita. hevi on semmosta hyvää, esim. deep purple, iron maiden, Led Zeppelin, Uriah Heep, yms. Hevi sit on semmosta miss ei oo mitään järkee, just niinku Kotiteollisuss, Bodom yms. -vniskanen
rc
30.09.2003 20:43:16
Vaatteita käytän...

Hevari olen mutta käytän harvoin genreen liittyviä vaatteita (metallican bändipaitaa tulee joskus käytettyä)
Välillä oon ollu jopa turhan kiltin näköinen. Tukkaani en kuitenkaan pakoon pääse... Vältän kuitenkin hiphoppiin ja ruotsalaistyyppiseen homouteen liitettäviä vaatteita.
Seksiä ja väkivaltaa!
Sammakko
02.10.2003 18:40:24

Mun vissiin pitäis pukeutuu hipiks ku kuuntelen mm. kingston wallia, creamiä , hendrixiä, dave lindholmia ja jotain jytäbluesia?

Hippihiukset on jo työn alla. Pakko sanoo että pukeutudun vähän tyhmästi. farkut, t-paita, skate kengät ja joku neuletakki. Ulkona vuorellinen farkku takki ja pipo.

Kai sitä pitäis röyhelöpaita ja jotkut 60-luku levenevät lahkeet varkut/sammarit ja nahkakengät ostaa ja heittää pipo vittuun.

I Know.
||||||||jou pits jou||||||||
shcircus
03.10.2003 18:09:41
adidas-verkkarit, vaimonhakkaajapaita ja pitkä rasvanen letti. kuuntelen björkkiä.
vierivä kives ei sammaloidu.
leather rebel
13.10.2003 15:53:39
En oikeestaan pukeudu musiikkityylin mukaan. Pukeudun aika normaalisti. Tosin minkälainen vaatetus tulisi proge/heavy/klassinen/jazz/rock-diggarille?

Mä oon pähkäilly samaa...
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
Poseurpete
19.10.2003 19:07:39

En oikeestaan pukeudu musiikkityylin mukaan. Pukeudun aika normaalisti. Tosin minkälainen vaatetus tulisi proge/heavy/klassinen/jazz/rock-diggarille?

Ei se auta ku kasvattaa proge/luontokuvaaja parta(proge), värjätä pitkäksi kasvatetut hiukset mustaksi(heavy), musta puku päälle(jazz), niittivyö housuihin ja käärmeen nahka bootsit jalkaan(rock).

Tai sitte keskittyä vaan yhteen genreen ja kuunnella salaa kotona muita musatyylejä.
I´m with stupid ---v
JulGubbe
20.10.2003 00:05:36
Käytän punaista nuttua.

Se viittaa siihen, että pidän joululauluista. Niin, ja pikkulapsista...
"On olemassa kaksi asiaa, jotka ovat äärettömiä: universumi ja ihmisten typeryys - Ja universumin äärettömyydestä en ole täysin varma' -A.Einstein
Spiralmind
20.10.2003 08:10:25

Mun mielestä vaatteilla ja musiikilla ei oo mitää tekemistä keskenään. Et vaikka musiikki onkin iso asia elämässä niin en ees yritä pukeutua sen mukaan mitä kuuntelen (sitäpaitti kuuntelen vähän kaikkea). Pukeudun sellasiin vaatteisiin joista satun tykkäämään. Et nään jossain jonkun vaatteen et "toihan on kiva" ja sit ostan sen (tapahtuu hyvin harvoin, syy: ei oo rahaa ja harvoin näkyy kivoja vaatteita ja harvoin tulee ees etittyä niitä). En mieti jotain ihme tyylilinjausta mihin rajottusin.

Ehkä joskus kun oon suuri rockstara niin teetän ittelleni ihmeellisiä vaatteita ja luon ihan oman tyylin (jota sit muut jäljittelee :p). Näinhän Jimi Hendrixkin oikeestaan teki...

Tottapuhuen yleensä pukeudun aika tylsästi ja tavanomaisesti (käytännöllisesti): mustat/siniset mielellään leveälahkeiset farkut, t-paitaa, kauluspaitaa, talvella neulepaita kun tulee muuten kylmä.. nahkatakkeja, isin vanha musta pitkä joku poplaritakki jostain 70-luvulta, huopakangastakki... maiharit tai kävelykengät, bootsitkin on joskus ollu...
Niittivyö on mut ei oo enää tullu käytettyä ku jotenkin tuli lapsellinen olo ku katto ittea sen kanssa peilistä :o

Hum.. jopas tuli jaariteltua...

Ei se auta ku kasvattaa proge/luontokuvaaja parta(proge), värjätä pitkäksi kasvatetut hiukset mustaksi(heavy), musta puku päälle(jazz), niittivyö housuihin ja käärmeen nahka bootsit jalkaan(rock).

Tohon viel cowboy-hattu niin kuvailit yhen mun kaverin. :p
"Intiaani ties eikä kirkonmies, miten luotiin maamme tää, rajalinjoja vailla ja sillä lailla se ois pitänyt säilyttää" - Freud, Marx, Engels & Jung
Via
20.10.2003 09:58:50
No jaa, joskus mun pukeutumisesta näkee musamaun, nyt ei todellakaan. Lähdin vaan äkkiä aamulla töihin ihan ilman meikkiä ja heitin jotkut farkut ja tumman violetin paidan päälle (jossa on kyllä uskomattoman ihanat hihat). Joku ihme koristevyöjuttukin löytyy, mulla on joku ihme fetissi kaikkeen lantiolla roikkuvaan krääsään (niittivyöstä joihinkin haaremityylisiin lantiovöihin). Joskus (lähinnä keikoilla ja hevibaareissa) sen musamaun huomaa vaatteistakin paremmin, mutta arkena pukeudun suht tavallisesti, tummasävytteisiesti kylläkin (tai töissä tosi tavallisesti, arkena iltasin kyllä meikki lisääntyy ja vaatteetkin muuttuu enemmän mun tyylisiks).
JPQ
12.10.2005 00:43:22

Vakosametti rulaa! Enpä tiedä, mihin musiikkiin se viittaisi..

Hippimusaan ja wanhaan progeen sanoisin...
Ada
12.10.2005 05:52:13
Miten on? Pukeudeut musiikkimieltymyksesi mukaisesti vai et? Tälläistä "rentoihin" (rullalautailen) vaatteisiin pukeutujaa tuskin kukaan arvaisi proge/metallimieheksi.

Pukeudun sen mukaan mikä itsestä tuntuu parhaalta. Kait minut jonkinlaiseksi rokkariksi voisi arvata, tosin tiettyihin rock-musiikin alagenreihin minua ei välttämättä ihan heti ulkonäön perusteella yhdistä, raskaammasta metallista nyt puhumattakaan. Mutta mitäpä tuo haittaa.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
"I know where I belong, away from your Gods" - Endless Dark, HIM
Hohhoijaa
12.10.2005 16:33:22
Kait minut jonkinlaiseksi rokkariksi voisi arvata

Sama.
Harrastaisit mieluummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde)
Jani The Rock
12.10.2005 18:27:31

Lost in the 50`s.
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
tigrushka
12.10.2005 18:41:54
Jaa-a. Vaikea sanoa näkyykö musiikkimaku vaatteista vai ei.

Kerran kyllä riemastuin kun baarissa soi The Sonicsin The Witch ja vieressä oluttaan siemaillut nuorimies tiedusteli olinko käynyt toivomassa ko. biisiä, olin kuulemma sen näköinen että olisin voinut. Tarkoittiko sillä sitten että näytin a) siltä että diggaan 60-luvun garagea vai b) noita-akalta, I'll never know. ;D
I got stripes ^..^
Cujo
12.10.2005 19:55:26
Vakosametti rulaa! Enpä tiedä, mihin musiikkiin se viittaisi..

Totta!
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15
Leper Messiah
14.10.2005 19:57:35
kai mää vähäsen.
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)