Landola59 11.01.2006 14:24:34 (muokattu 11.01.2006 14:27:01) | |
---|
Ai niinkö? Miksen minä sitten ymmärrä? Koska vittuilet mulle muutenkin. Häiritseekö mielipiteeni sua? Sano vaan missä kohtaa suollan paskaa. Meikäläisellä vissiin on Suomen kansalaisena oikeuteni omaan mielipiteeseeni. Korkeammat tahot ei oo vielä sitä estäny, ja suomi kun sattuu olemaan mielipiteen ilmaisun osalta vapaa maa, niin siinä on meikälisen mielipide. Joo okei, jos tämäkin jäisi vain tähän. Lueppa kuule uudestaan omat kommenttisi Indica-ketjusta. Kyllä mä paljon paskanjauhamista jaksan sietää, mutta jos sama kaveri roikkuu sivutolkulla samassa keskustelussa eikä sano mitään järkevää, niin perkele! Kai on järkevämpää antaa oma mielipiteensä, ennemmin kuin lörpöttää mitään "Vähäx se laulaja ja kitaristi on IhQi!"- kommetteja. Mistä lähtien oma mielipide on ollu laiton asia? Kertokaa toki minullekin. Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi, reisien, vaiko reisten. Keksin sen seisten.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
aivokuolio 11.01.2006 14:28:13 | |
---|
Koska vittuilet mulle muutenkin. Häiritseekö mielipiteeni sua? Sano vaan missä kohtaa suollan paskaa. Meikäläisellä vissiin on kansalaisena oikeuteni omaan mielipiteeseeni. Korkeammat tahot ei oo vielä sitä estäny, ja suomi kun sattuu olemaan mielipiteen ilmaisun osalta vapaa maa, niin siinä on meikälisen mielipide. Kun loppuvat omat perustelut ja väittelytaidot niin vedetään tämä sananvapaus-kortti hihasta. Niin justiinsa. Ja koetko että siitä on jotain hyötyä kenellekään että syöksyt eri threadeihin haukkumaan kutakin bändiä, josta et satu tykkäämään. Millä tavalla se edistää keskustelua? Opettelisit edes käyttämään oikeita termejä. Tiedänpä kyllä kuka saa ääneni vuoden naurettavuus-tittelille muusikoiden.netin palkintojenjako-threadissa vuoden lopussa... mustan huoneen testi. |
Landola59 11.01.2006 14:30:27 (muokattu 11.01.2006 14:30:58) | |
---|
Kun loppuvat omat perustelut ja väittelytaidot niin vedetään tämä sananvapaus-kortti hihasta. Niin justiinsa. Ja koetko että siitä on jotain hyötyä kenellekään että syöksyt eri threadeihin haukkumaan kutakin bändiä, josta et satu tykkäämään. Millä tavalla se edistää keskustelua? Opettelisit edes käyttämään oikeita termejä. Tiedänpä kyllä kuka saa ääneni vuoden naurettavuus-tittelille muusikoiden.netin palkintojenjako-threadissa vuoden lopussa... Kyllä meikäläisellä perusteluja riittää, sano vaan mitä pitää perustella. Jos annan oman mielipiteeni, onko se threadeihin "syöksymistä ja haukkumista"? Ei minusta. Korjatkaa jos oon väärässä. Ja mitä tuohon naurettavuus titteliin tulee, kiitän suuresti. Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi, reisien, vaiko reisten. Keksin sen seisten.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
aivokuolio 11.01.2006 14:33:37 | |
---|
Kyllä meikäläisellä perusteluja riittää, sano vaan mitä pitää perustella. Jos annan oman mielipiteeni, onko se threadeihin "syöksymistä ja haukkumista"? Ei minusta. Korjatkaa jos oon väärässä. Ja mitä tuohon naurettavuus titteliin tulee, kiitän suuresti. Unohdit nyt vastata siihen että miten nämä sinun mielipiteesi oikein edistävät keskustelua? Ymmärtäisin jos osaisit edes esittää jotain järkeviä pointteja, mutta kun tilitys on osastoa "tämä on kaupallista paskaa, minun mielestäni". Tämä kertoo sinun olevan joko aika yksinkertainen aikuinen, tai sitten alaikäinen musiikin ystävä, joka näkee kaiken mustavalkoisesti. Puritaaneista ei tykkää oikein kukaan, tiätsä. mustan huoneen testi. |
Landola59 11.01.2006 14:43:33 | |
---|
Unohdit nyt vastata siihen että miten nämä sinun mielipiteesi oikein edistävät keskustelua? Ymmärtäisin jos osaisit edes esittää jotain järkeviä pointteja, mutta kun tilitys on osastoa "tämä on kaupallista paskaa, minun mielestäni". Tämä kertoo sinun olevan joko aika yksinkertainen aikuinen, tai sitten alaikäinen musiikin ystävä, joka näkee kaiken mustavalkoisesti. Puritaaneista ei tykkää oikein kukaan, tiätsä. Miten nämä sinun mielipiteesi edistävät keskustelua, kysyy hän. Onhan tuostakin mielipiteestä tullu jo vaikka kuinka hirveästi keskustelua, päästiin juuri siihen mitä tavoittelin. Kiihottamaan ja ärsyttämään kannattajia. Miten edistävät, riippuu siitä miten kommenttiini vastataan. Mielipiteeni tuo näkökulman. Tämä kertoo sinun olevan yksinkertainen aikuinen, tai sitten alaikäinen musiikin ystävä, joka näkee kaiken mustavalkoisesti, sanoo hän. Olen alaikäinen, olen musiikin harrastaja, olen ollut kiinnostunut musiikkityyleistä koko elämäni, räpistä heavyyn, iskelmästä klassiseen, popista runoiluun ja raivopäiseen metalliin. Kuullu oon jos jonkin moista musiikkia. Joten luulisi etten ihan mustavalkoisesti tutki bändejä. Nyt en moiti Darknessia. Darknesshan onnistuu tuomaan genreensä jotain suhteellisen uutta minulle. Mutta joku Uniklubi, 51 koodia, rasmus, negative sun muut "radioystävälliset yhtyeet" joita kuulee joka päivä ihan tarpeeksi, ne ei tuo mitään uutta. Näitä kuulee ihan liikaa joka paikassa. Kumma ettei suomalaiset tee enemmän itsemurhia, noitten biisit kun pyörähtää soimaan Anttilassa kävellessä niin tekisi mieli kaivaa sitä syanidiampullia taskusta. Ei vaan jaksa kuunnella tuota samaa koko ajan. Jotain uutta tarvitaan kehiin. Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi, reisien, vaiko reisten. Keksin sen seisten.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
aivokuolio 11.01.2006 14:46:48 | |
---|
Mielipiteeni tuo näkökulman. Viimeinen vinkkini: Lopeta hyvä mies ajoissa ennenku susta tulee muusikoiden.netin isoin vitsi. mustan huoneen testi. |
Landola59 11.01.2006 14:47:54 (muokattu 11.01.2006 14:50:49) | |
---|
Viimeinen vinkkini: Lopeta hyvä mies ajoissa ennenku susta tulee muusikoiden.netin isoin vitsi. Otan mielelläni vastaan tämmösen tittelin. E. Ja jos nettiforumilla meikäläisestä tulee isoin vitsi, niin se tuskin kaataa mun elämää. Oikeus on omaan mielipiteeseen, sano sinä mitä haluat. Eikös ole hyvä vaan jos porukka viihtyy? Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi, reisien, vaiko reisten. Keksin sen seisten.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Hoho. Tämähän on hauska keskustelu! Mut Darkness on aika hyvä bändi... toin vähän näkökulmaa tähän keskusteluun:) |
Landola59 11.01.2006 14:59:14 | |
---|
toin vähän näkökulmaa tähän keskusteluun:) Aamen. Ihmiset jotka eivät ymmärrä ironiaa, ovat kuin hiekkaa juomalasissa. Kuivaa ja vaikeasti nieltävää.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Mysli 11.01.2006 22:01:30 | |
---|
VOOOI HYVÄ JUMALA! Pakko ny hehkuttaa, aivan mahtava bändi. Sillon kun toi eka levy tuli ni olin just silleen, et voi saatana mitä paskaa. No nyt sitte tän uuden levyn aikoina kuulin One Way tickt To Hell... biisin ja tajusin, et "Vittu täähän on SE bändi, josta kuulin pari vuotta sitte." Sillon pari vuotta sitte toi falsetti ei napannnut mulle yhtää, mut nyt tajusin, et vittu toi on parasta "uutta" rockkia! Ostin Permission To Land levyn ja vittu se potkii pyllylle! Vois joku päivä käydä ton uuden levyn hakees, mahtavat kannet muuten siinä uudessa. Olen tutustunut uuten bändiin, tämä on oikein mielyttävä tunne. Kiitos. |
MarkoA 12.01.2006 17:19:29 | |
---|
Olen tutustunut uuten bändiin, tämä on oikein mielyttävä tunne. Niin se pitää. Onnittelut sulle ja plussat päälle positiivisesta asenteesta! - Rockin' in the evenin' when the sun goes down
Mean guitar, that's a swingin' old town
Rockin' and a-rollin' just a little while
Ain't got no rollin', ain't got no holdin'... |
Jaba 12.01.2006 17:46:02 | |
---|
Niin se pitää. Onnittelut sulle ja plussat päälle positiivisesta asenteesta! Miinukset monista vituista tekstissä. |
carnation 12.01.2006 17:51:36 | |
---|
Miinukset monista vituista tekstissä. Oli aika paljon kirosanoja kyllä. |
aivokuolio 12.01.2006 17:53:51 | |
---|
mustan huoneen testi. |
Jackie 12.01.2006 18:28:43 | |
---|
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
Mustikkamuffinssi 13.01.2006 10:00:34 | |
---|
Sairasta. Justin menee naimisiin itsensä kanssa. Loistava video. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is. |
hetman 14.01.2006 19:42:10 | |
---|
Ei muuten mikään erikoisen hyvä mutta laulajalla on hyvä ääni. |
Mustikkamuffinssi 18.01.2006 20:22:16 | |
---|
Oli kyllä pettymys The Darkness listassa. Kaksi biisiä vetivät. Playbackinä. Haastattelu nyt sentään oli ok. Helsingin keikkaa odotellessa voi lohduttautua sillä että "The catsuit era is not over!" Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is. |
aivokuolio 18.01.2006 20:27:31 | |
---|
Oli kyllä pettymys The Darkness listassa. Kaksi biisiä vetivät. Playbackinä. Haastattelu nyt sentään oli ok. Helsingin keikkaa odotellessa voi lohduttautua sillä että "The catsuit era is not over!" No tuohan nyt oli vaan tuollainen promorykäys. mustan huoneen testi. |
MV 18.01.2006 20:30:25 | |
---|
Paska, unohdin katsoa...Millanen ohjelma oli muuten tuo Lista? "Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista. |