Aihe: Ei kaikkein parhaimpia bändejä..
1 2 3 4
Iscariah
10.01.2006 21:29:18
Eikös vaan olekkin typerä otsikko?
Mutta asiaan elikkä onko teillä yhden kappaleen suosikkibändejä (siis bändejä, joilla on teidän mielestänne vain yksi tai muutama hyvä kappale)? Jos on niin pistäkää tänne jos jaksatte.
Mulla löytyy muunmuassa tämmöstä.

Scorpions-No One Like You
Disturbed-Stricken

On niitä varmaan enemmänkin mutta nämä tulee ekana mieleen
south_of_heaven
10.01.2006 21:44:23
Bon Jovi... No ei Dr.Bombay
ilmoitti South_of_Heaven
Black Star
10.01.2006 21:50:12

Steppenwolf (Born to be wild)
Svidulla päähän.
Sufferin Bastard
10.01.2006 21:54:07
One hit wonders...
Incubus: Drive
Geddy Lee SUCKS!!
Kapane
10.01.2006 22:23:27

Incubus, Kse ja tuhansittain muita.
Dillinger - talossa ja puutarhassa
south_of_heaven
10.01.2006 22:52:59
No totta puhuen Timo Rautiaisen Elegia.. En mistään muusta heidän biisistään erityisemmin pidä, mutta tässä on jotain hienoa.
ilmoitti South_of_Heaven
aarghto
10.01.2006 22:55:13

Europe - Final Countdown (onko niillä muita biisejä?)
Cradle of Filth - No Time To Cry (kyllä. coveri kylläkin tämä)
Dream Theater - Marillion
Hammerfall - I Want Out
Hatebreed - Live For This
Muse - Unintended
Slipknot - Wait and Bleed
päteminen ja ruikutus.
south_of_heaven
10.01.2006 23:01:17
Slipknot - Wait and Bleed

niiden ainoa todellinen nu-metal biisi sillä levyllä
ilmoitti South_of_Heaven
Landola59
10.01.2006 23:24:01
Scorpions-No One Like You

Scorpionsilla ei vissiin oo enempää hyviä biisejä? No ei kaikki voi tykätä.

Ite sanoisin että Bombfunk MC:n Funk you up( tämä jossa monroe ja andy on mukana), Marilyn Mansonin Tainted love( onko alkuperäisesti hänen?).
Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi, reisien, vaiko reisten. Keksin sen seisten. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
-K-
10.01.2006 23:43:55
ill nino -ei nyt biisi mutta kesällä autoillessa kattoluukku auki/pois on tuo todella mukavaa lattari"mättöä" ja saa kesäiseen fiilikseen.
Suus kii tai paan sut pesähän !!!
Valdemar
11.01.2006 00:30:09
Indica - Vuorien taa
It`s hard to be in first class, when you are white trash.
Jormaz
11.01.2006 00:30:56
Apulannan Ehjä-levyllä on pari hyvää biisiä. Muuten bändi onkin tehnyt pelkkää paskaa.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
kitarisaristi
11.01.2006 10:59:06

kalmah - hades siinä on vain sitä jotain.. ja ne melodiat ovatniin mahtavia.
minä ja sinä sama paska eri pussissa
DirtyFingers
11.01.2006 11:40:20
Bombfunk MC:n Funk you up( tämä jossa monroe ja andy on mukana)

Onko tällainenkin?
"Don't talk to the eyes of a stranger"
DieGr
11.01.2006 12:44:56
The killers- Mikäköhän biisi...?
carnation
11.01.2006 13:24:30 (muokattu 11.01.2006 13:33:29)
Onhan näitä aika paljon, jos alkaa miettimään. En ole koskaan pitänyt Guns N' Rosesia erityisen hyvänä tai kiinnostavana yhtyeenä, MUTTA One In A Million on silkkaa rautaa, varsinkin lyriikat: "Police and niggers, that's right, get out of my way. Don't need to buy none of your goldchains today". Ei tämä suinkaan ole ainoa hyvä GNR-kappale, myös Estranged on varsin ansiokas sävellys kokonaisuudessaan. Muuten ei oikein nappaa. Audioslavelta olen aina tykännyt Shadow On The Sunista ja Be Yourselfista, muuten ei kiinnosta. Minun mielestäni tylsää MTV-rokkia suoltava Velvet Revolver on aika huono, paitsi Headspace-biisi joka on ihan vitin kova, varsinkin kertsi.

Muita biisejä ja hieman myös perusteluita, ettei menisi tylsäksi listaamiseksi:

Korn: Here To Stay
- Arvostan Kornia bändinä, mutta mielestäni yhtye ei ole saanut kovin tarttuvia tai mieleenjääviä biisejä aikaan. Mutta tämä on sellainen. Hyvä ja toimiva biisi ja erinomainen video (se sensuroimaton tietenkin).

Maj Karma - Kyynel
- Vähän samat perustelut kuin edellisellä, hivenen yksitoikkoista musiikkia jota Ylpön teatraaliset laulumaneerit latistavat entisestään. Livenä tosin aika jyräävä, mitä nyt tuossa kesällä näin. Biisinä Kyynel on parasta mitä olen tältä bändiltä kuullut, siinä on melodista lennokkuutta ja mieleenjäävät sanat!

Egotrippi - Sininen
- Ei nyt mikään huono yhtye, mutta mulle ollut aina melkoisen yhdentekevä. Ihan kivaa mutta ei herätä tunteita. Paitsi Sininen-biisi, jossa on suorastaan nerokas laulumelodia siinä kertosäkeessä. Tarpeeton Mies on myös todella hyvä kappale tältä bändiltä. Muita merkittävän hyviä biisejä en nyt Egotripiltä keksi.

Gavin Degraw - Chariot
- Tämän olen bongannut MTV:ltä, ja täytyy myöntää että tykkään. Kiva kosketinmelodia ja muutenkin toimiva biisi. Ensiksi tuli mieleen ajatus että onko tää nyt jotain MTV-skeidaa, saako tästä tykätä, mutta eihän sillä nyt mitään väliä ole. Erinomainen kappale.

Moby - Porcelain
- Hippi jätkä, jonka useat kuulemani biisit ovat aika junnaavia ja sliipattuja. Mutta Porcelainissa on jotain outoa levollisuutta.

The White Stripes - My Doorbell
- Tästäkään yhtyeestä en ole koskaan kiinnostunut suuresta hypetyksestä huolimatta, mutta tämä on vain yksinkertaisuudessaan tarttuva ja hyvä kappale joka viekoitteli mukaansa heti ensimmäisellä kuuntelukerralla. Joskus vihasin tätä yhtyettä sydämeni kyllyydestä, mutta täytyy kai vähän syödä sanoja. Jack Whitessa on tyylikkyyttä ja onhan niillä ainakin tämä yksi hyvä biisi ;)

Usein olen kyllä sitä mieltä, että lähes jokaisella bändillä/artistilla on ainakin yksi kohtalainen kappale. En jaksa muistella enempää, mutta onhan näitä.

EDIT: Miks tää on muuten "keskustelua raskaammasta musiikista" -osastolla? Kai tämä kysely koskee kaikenlaista musiikkia? :)
How bizarre.
OSTAKAA LEVYJÄ!
arppah8
11.01.2006 13:26:13

Onko tällainenkin?

Renegades taitaa olla tuon biisin pääotsikko.
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Prog
11.01.2006 13:29:47
Unearth - Zombie Autopilot
Hyvä biisi. Muut ihan ookoota, vähän liian jenkkiä

Kse, jonkun biisin silloin tällöin jaksaa kuunnella. Myöskin liikaa jenkkiä.

Rage - Unity
Kitaristi on kova, muuten ei oikeen innosta.
shagriml
11.01.2006 13:33:35 (muokattu 11.01.2006 13:35:04)

Suht paljon on tällasii bändei joilla on yks tai kaks helvetin mahtavaa biisiä joille lopputuotanto kalpenee sen verran ettei sitä tule niin usein kuunneltua...

Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper. Bändi on tehny paljon suht hyvii biisei ja multa löytyy useita levyjä mut toi yksi biisi on niin ylitse muiden että sitä tulee enimmäkseen kuunneltua.

D.A.D. - Sleeping My Day Away. Tääki sellanen helvetin hyvä biisi jota muu tuotanto ei pääse kovin lähelle.

Depeche Mode - Shake The Disease ja Enjoy The Silence. Kaksi helvetin hyvää biisiä jotka erottuu edukseen ja pyörii monesti mun soittimessa. Muuta tuotantoo ei tuukkaan niin usein kuunneltuu...

Rage - From The Cradle To The Grave ja Days of December. Muutamii Ragen levyi oon kuunnellu ja nää kaks biisii on ne jotka kolahtaa ja pyörii päässä vielä vuosienkin jälkeen.

Tormentor - Elizabeth Bathory. Aivan loistava biisi. Muitakin hyvii heiltä löytyy mut tämä on se biisi joka päätyy soittolistoille...

U2 - Hold Me, Thrill Me, Kiss Me. En oo 100% varma biisin nimestä mut jotenki noin se meni. Täähän biisi oli sillon siin jossai Batman leffa soundtrackil ainaki ja omistaa Batman aiheisen musavideon. Aivan loistava biisi mut muu U2 tuotanto ei kolise...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)