loosah 10.01.2006 23:09:02 (muokattu 10.01.2006 23:10:17) | |
---|
Jos laittaisin tänne 4 fileä. Kaikki olisivat muuten samoja filejä, mutta yksi olisi kompressoitu Urei la-2:lla, yksi Bomb factory Bf-2:lla, yksi wavesin renaissance-kompuralla ja yksi Mcdsp:n MC2000:lla. GR:ää kaikissa suunnilleen saman verran. Huomaisiko kukaan eroa? Tai paremmuutta? Tai siis nousisiko urei kaikkien edelle? |
hannu666 10.01.2006 23:12:48 | |
---|
Jos laittaisin tänne 4 fileä. Kaikki olisivat muuten samoja filejä, mutta yksi olisi kompressoitu Urei la-2:lla, yksi Bomb factory Bf-2:lla, yksi wavesin renaissance-kompuralla ja yksi Mcdsp:n MC2000:lla. GR:ää kaikissa suunnilleen saman verran. Huomaisiko kukaan eroa? Tai paremmuutta? Tai siis nousisiko urei kaikkien edelle? Makunsa kullakin , koita laittaa niin huomataan kuinka vähän mekin loppujen lopuksi kuulemme :o) |
ch LL 10.01.2006 23:17:31 | |
---|
Pistä ihmeessä! |
sami_sumea 10.01.2006 23:58:36 | |
---|
Jos laittaisin tänne 4 fileä. Kaikki olisivat muuten samoja filejä, mutta yksi olisi kompressoitu Urei la-2:lla, yksi Bomb factory Bf-2:lla, yksi wavesin renaissance-kompuralla ja yksi Mcdsp:n MC2000:lla. GR:ää kaikissa suunnilleen saman verran. Huomaisiko kukaan eroa? Tai paremmuutta? Tai siis nousisiko urei kaikkien edelle? Juu, jakoon vaan. Riippuu varmaan aika paljon myös fileestä miltä mikäkin kompura kuulostaa.. ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
loosah 11.01.2006 00:12:07 | |
---|
Mutta olisko etukäteisarvauksia, mikä olis paras tai uskaltaako joku jopa väittää, että tunnistaisi urein joukosta? |
BenGlenton 11.01.2006 02:03:30 | |
---|
Pistä klipit kuunneltavaksi anonyymeinä, ja sitten ihmiset täällä voi rankata klipit omien mieltymyksien mukaan. Paljastat vaikka parin päivän päästä mikä oli mikäkin. Eli mielenkiintoa löytyy paljon, tosin en osaa yhtään sanoa mikä voisi olla paras. Kyseisistä kompuroista omat kokemukseni rajoittuvat lähinnä tuohon wavesin renessanssi-kompuraan. www.supremecourtband.fi |
StJerky 11.01.2006 09:02:54 | |
---|
Laita ihmeessä. Olisi mielenkiintoista tietää kuulisinko mitään eroa. |
Meitsi on messissä. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
Kultasormi 11.01.2006 10:40:09 | |
---|
Pistä vielä mukaan se alkuperäinen, kompressoimaton tiedostokin ihan mielenkiinnon vuoksi. Ja sorry, veikkausta ei mulla ole, kun en ole päässyt noita kaikkia testaamaan. Ja vaikka olisinkin, niin voi rehellisesti sanoa, että "ei näillä korvilla". |
Mikael 11.01.2006 10:54:27 | |
---|
Niin paljon riippuu materiaalista ja asetuksista noiden kompuroiden käyttäytyminen ja sopivuus, että yksittäisten näytteiden pohjalta on paha mennä sanomaan paljoakaan. Näytteitä pitäis olla aika paljon eri materiaaleilla ja eri asetuksilla jotta mitään mielikuvaa vois niiden perusteella luoda - siltikin isoin vaikuttaja, eli biisi ja sen yksittäisen asian rooli siinä biisissä jää puuttumaan. Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
milcoin 11.01.2006 16:25:38 | |
---|
Niin paljon riippuu materiaalista ja asetuksista noiden kompuroiden käyttäytyminen ja sopivuus, että yksittäisten näytteiden pohjalta on paha mennä sanomaan paljoakaan. Näytteitä pitäis olla aika paljon eri materiaaleilla ja eri asetuksilla jotta mitään mielikuvaa vois niiden perusteella luoda - siltikin isoin vaikuttaja, eli biisi ja sen yksittäisen asian rooli siinä biisissä jää puuttumaan. Tosikko:) "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
Notefix 11.01.2006 16:52:07 | |
---|
Tosikko:) Hoho, Mikael jäi kiinni! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
loosah 11.01.2006 17:13:04 | |
---|
No voi gaash! Eikö tänne pysty uploadaamaan filejä? Oonks mä ny vähän yksinkertainen?!? Tai oon tietenki, mutta tyhmäkin kaiken lisäks? |
Locrian 11.01.2006 17:44:11 | |
---|
No voi gaash! Eikö tänne pysty uploadaamaan filejä? Oonks mä ny vähän yksinkertainen?!? Tai oon tietenki, mutta tyhmäkin kaiken lisäks? Enmätiedäjne. Mut filut kehiin!!! :) Upload? What and a what with a whatwhat? Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
Mikael 11.01.2006 17:47:40 | |
---|
Tosikko:) Minkäs teet... paskan möivät. Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
Puavali 11.01.2006 18:07:47 | |
---|
No voi gaash! Eikö tänne pysty uploadaamaan filejä? Oonks mä ny vähän yksinkertainen?!? Tai oon tietenki, mutta tyhmäkin kaiken lisäks? mixeri.net? kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |