Aihe: keppi armeijaan?!
1 2 3 4 5
Fleda
05.01.2006 16:47:41
Tein tälleen: keppi bagiin, bagi pystyyn oman kaapin oikeaan reunaan. Kääräsin sen ympärille sissitakin (siinä edessä olivat lantsarit) ja avot. Teksin aikana punkalle jos siltä tuntu. Vahvistin + multiefektipaskiainen ylähyllylle makuualustan taakke. Ja ei tosiaan huomannut mitään. Meni kaikki tarkastukset läpi.
Holy fucking cunt on a stick!
Super-Jari
05.01.2006 17:09:47
Mulla oli kaks kitaraa matkassa. Kumpaakaan en soittanu.
Robert
05.01.2006 18:46:19
Senkus viet vaan. Itselläni on skeba ja microcube kaapissa, ja ihan hyvin mahtuu.. Jonnekin sotilaskodin hiljaiseen nurkkaan voi hyvin mennä jammailemaan... Ja miksei tietysti tuvassakin, jos tupakavereita ei haittaa :)
>-)))>
Joopajoo...
askomiko
07.01.2006 17:55:09
Raahasin alikenraalina skitaran ja Mesan studio 22:n sitten kun oli tilava tupa, loppuaikojen oppilaana oli kitara. Mopona ei mitään.
Mussolini
08.01.2006 15:02:21

Itse ainakin pidin kitaran mukana intissa alusta loppuun. Sinne se sujahti oman kaapin perukoille eikä tehnyt edes tiukkaa. Lupia en kyselly ja tuvassa soittelin aina kun oli vähänkin vapaa-aikaa. Tupakavereilla meni nyt välillä hermot mut eipä siinä mitään.
Onks se proge?
spede from hell
09.01.2006 06:44:31

ajattelin kysästä ku ei oikeen mitään tietoo, että voiko armeijaan viedä vaikka nyt sit kitaransa jossain välis. kun siä ny on sitä vapaataki aikaa ja kuulemma joitain kaappeja mut en tosiaan tiedä. että onko kokemuksia? jää muuten reenit vähän vähemmälle. voipi kyl olla et kukaan siä jaksa kuunnella mun reenaamista.

Voi. Mulla oli sillon -96 oma charvell matkassa ja yks takametsien juippi otti omansa. Se juippi oli helvetin hiljainen ja vaatimaton tyyppi, mutta veteli Steve Vain biisejä aivan suveneeristi, vaikka munhan se piti se komppanian rock kitaristi olla... Ei sentään... Mutta se jätkä oli tosi hyvä!
Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B.
Imper
09.01.2006 09:07:14

Ekoilla lomilla kantsii ottaa vasta kitara messiin. Alussa sillä ei ehdi/jaksa kuitenkaan soitella.

PS. Hajotkaa sinne paskaan, niin minäkin hajosin!:)
Everyone is a per-son
Stairway to heaven
09.01.2006 19:00:17
parolaan tieni vie...

Toivottavasti siellä ois joku treenikämppä!! Mulla on sama suunta parin vuoden päästä. Letti lähtee... :'( Onko se muuten pakollista nykyään?? Siis hiusten leikkaus?
Imper
09.01.2006 19:41:55

Toivottavasti siellä ois joku treenikämppä!! Mulla on sama suunta parin vuoden päästä. Letti lähtee... :'( Onko se muuten pakollista nykyään?? Siis hiusten leikkaus?

Eihän se hiustenleikkaus pakollista ole, mutta korvien päälle ei saa mennä eikä hiukset näkyä lakin alta. :)

On se oikeesti aika pakollista ja suotavaakin. Mettässä kun pari viikkoa rokkipiiskan kanssa syöksyilet niin tekee oikeesti mieli vetää ihan kaljuksi.
Everyone is a per-son
superfly
09.01.2006 19:50:13

Parolassa oli ihan täysin kalustettu soittokämppä ainakin vielä vuonna -93. Rummut, kitarat, bassot löytyi talosta kyllä. Siellä tulikin ne viimeiset viisi kuukautta vietettyä kun ei ollut muutakaan tekemistä.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Ze Kink
09.01.2006 20:52:01
Hoho, tossa on tää ketju ja Paskat kitaristit -ketju päällekkäin, luin äsken että tää topic olisi "Paskat armeijaan?!". Repesin aika pahasti.
Offtopiccia joo.
WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani
Soma city ward
20.01.2006 21:19:44
Aah nyt pääsin lomille armeijasta ja sain hommattua kitarankin sinne, ku on 3 ylimääräistä kaappia tuvassa. Sitä ei vaan oo kerinny pahemmin soittamaan ja ens viikolla saa hajota leirillä eli ei sillonkaan pahemmin soiteta. Soittotuntuma kärsii kyllä jonku verran, kun ei saa vähään aikaan soitettua, mutta toisaalta soittointo kasvaa ihan pirusti.
Pitäs hommata, joku pikkuvahvari sinne, ku ei toi Zoom 707 kuulokkeilla oikein inspaa ;) Ehdotuksia tähän tarkoitukseen sopivaksi vermeeksi otetaan vastaan. Siis sellainen josta lähtee suht hyvät säröt/kliinit.
Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä.
wrshredder
21.01.2006 10:39:31
Jepö. tuolla Säkylässä on ainakin joku soittokämppä johon mä ja yks tupakaveri (rumpali) varmaa ensviikolla mennää kattoo. siellä on kuulemma aika paskat vehkeet ,mutta en sit tiedä. Oon nyt lomilla ja ajattelin ottaa kitaran mukaan ,mitenhän se säilyy siellä kuivauskaapissa. mahtaakohan se kuivaus vaikuttaa jotenkin kassin läpi kitaraan?
Tupakaappiini en kitaraani voi laittaa kon on niin peijoonasti tavaraa siellä muutenkin.,
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 Entä jos Kuolemalle tulee kuolemanpelko?
Turder
21.01.2006 11:35:24
Jepö. tuolla Säkylässä on ainakin joku soittokämppä johon mä ja yks tupakaveri (rumpali) varmaa ensviikolla mennää kattoo. siellä on kuulemma aika paskat vehkeet ,mutta en sit tiedä. Oon nyt lomilla ja ajattelin ottaa kitaran mukaan ,mitenhän se säilyy siellä kuivauskaapissa. mahtaakohan se kuivaus vaikuttaa jotenkin kassin läpi kitaraan?
Tupakaappiini en kitaraani voi laittaa kon on niin peijoonasti tavaraa siellä muutenkin.,

Lämpö näissä intin kuivauskaapeissa on niin kova, että jonkin asteinen vaurio voi syntyä. Toki eroja voi olla, Säkylän koppeja en ole edes nähnyt. KarLstossa kopit oli sen verran uuneja, että esim. muovinen lusikka meni muotoiltavaan kuntoon. Lisäksi sherlockmaisesti voi päätellä jotain kaappien ilman kosteudesta. En laittaisi kitaraa sinne. Ihan sama jos säilyttäisit kitaraa kuumana hehkuvan patterin välittömässä läheisyydessä.
There is no sound like the one of a good acoustic guitar.
Imper
21.01.2006 15:23:50

Kyllä se sähkökitara mahtuu kovassakin laukussa sinne tupakaapin korkeaan osaan, repun ja takkien taakse pystyyn. Heleposti!
Everyone is a per-son
wrshredder
21.01.2006 17:35:59
Kyllä se sähkökitara mahtuu kovassakin laukussa sinne tupakaapin korkeaan osaan, repun ja takkien taakse pystyyn. Heleposti!

no en menisi ottamaan sitä riskiä.. :)
ei musta kyllä mahdu kirveelläkään sinne, sinnehän tulee vielä tetsari ja loma-saappaat ,kypärä..
ehkä joskus armeijan loppuaikana jos ei oo kovin paljon kiireitä ja muutenkin meno on sellasta lonnimista niin ehkä sitten mutta nyt en kyllä laittaisi tupakaappiini mitään ylimääräistä..

otan riskin ja törkkään kitaran sinne kuivauskaappiin, jos menee rikki niin menkööt. halpa skeba muutenkin. mut on se rakas silti, eka keppi meinaan :/
cldron
21.01.2006 18:41:40
helppoa on Keuruulla.. ekat 2 viikkoo oli vapaa-aikaa vaikka muille jakaa.. bändikämpällä tuli vietettyä paljon aikaa, ja yksikköupseeirkin sano, jotta tunge kitara kaappiis vaan.. lupas lisäks hommata tupakaapin meille.. intti on jees!
eikä oo viä ees vituttanu..
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
wrshredder
21.01.2006 19:19:34
helppoa on Keuruulla.. ekat 2 viikkoo oli vapaa-aikaa vaikka muille jakaa.. bändikämpällä tuli vietettyä paljon aikaa, ja yksikköupseeirkin sano, jotta tunge kitara kaappiis vaan.. lupas lisäks hommata tupakaapin meille.. intti on jees!
eikä oo viä ees vituttanu..

joo , voi hemmetti.
miksen mää päässy mihinkään lepsuun paikkaan. no kait tuosta kovasta kurista sitten loppujen lopuksi jotain hyötyä on..
Imper
21.01.2006 22:29:53

Heh, vai että cldron pääsit Keuruulle!:) Mikäs yksikkö? Touhu haiskahtaa vähän 1.PionK:lle. Keuruulla toimii kyllä toi bändikämppätouhu ihan hyvin, ja ainakin Keuruun kaappeihin sain itse mahtumaan sähkiksen helposti siihen kaapin korkeaan osaan, repun ja takkien taakse. Loppuvaiheessa oli tosin yhteisiä tupakaappeja, jossa sitten säilytin kitaraa. Kuivauskaappiin en kyllä laittais mitään.
Everyone is a per-son
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)