nahkalipsi 10.01.2006 09:51:31 | |
---|
Täytyy rehellisesti sanoa ettei ole ikinä tullu moinen edes mieleen. hullut Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
tjw 10.01.2006 12:34:30 (muokattu 10.01.2006 12:35:06) | |
---|
Koskakohan joku ottaa kitaran mukaan suihku/kylpy/sauna/jne. tuokioon? Kuuntele ja vapise! Valkoinen Nalle
Tähän on peruna haudattuna. Jo vuodesta 2005! |
SpotdfK 10.01.2006 12:46:11 (muokattu 10.01.2006 12:47:38) | |
---|
No tottakai löylytauolla skeba pitää olla! Mut paskal en kyl soita, ko sillon pitöis alkaa käyttää sitä paperia... Mitä yhteistä on ferrarilla ja säkillisellä kuolleita vauvoja? |
Rocco_Longfella 10.01.2006 13:51:11 | |
---|
Rocco Longfella oli kitaristi nimeltään, ollut ei tatsi kevyt Roccomme sormenpään. Haukkuivat toiset illoin paskaksi pilkaten. Tuosta vain saikin silloin soittajamme aattehen: Istunto pitkä on, kunnari mahdoton. Roccomme vois mennessään skitan viedä mukanaan! Rocco siitä asti soitti skittaa paskoen (viimeiseen riviin en keksinyt mitään. Todellinen antikliimaksi) - Hitto kun en omista ständiä. Jälkikäsittelyn koittaessa pitää laskea rakkaansa kylmälle ja likaiselle vessan kaakelilattialle. :( Plektranpentelekkin putosi jalkojenvälistä suoraan sontaläjään. En _ikinä_ pudota plekua, mutta heti kun pudottamisesta on oikeasti jotain haittaa, se myös putoaa. Silti istunnosta jäi hyvä fiilis. Mieli on niin seesteinen ja puhdas, että voi todella keskittyä soittamiseen. Soittamisesta ja paskomisesta tulevat mielihyvät kun yhdistää sen akustiikan ja oman rauhan kanssa, tapahtuma saa zenmäisiä piirteitä. Mielen ja kehon puhdistusta samaan aikaan. Rocco suosittelee. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Jag 10.01.2006 18:58:24 | |
---|
hoho...keksin just sopivaa käyttöö tolle mun Peavey Raptorille :D "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Oksakohta 10.01.2006 21:49:03 | |
---|
Juups, just tänään aattelin että otampa tuon kitaran mukaa sinne vessaan ja niin otin. Ja olin luullu ennen että tää topicci on jostaki paskoista kitaristeista mutta nyt ku luin nii tajusin että taijanki ittekki olla semmonen "paskakitaristi":D |
Onko mahdollista tuhota pönttö silleen, että tunkee sinne 15w vahvarin, kansi volat täyslille, kansi kiinni ja HJEAWY soimaan? T.Mauri Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
–"So, with your long hair, I guess that makes you a woman."
Frank Zappa's response
–"So with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Doomsayer 11.01.2006 19:03:03 | |
---|
Jep jep, nyt tuli sitte itekki kokeiltua tota paskakitaristi-juttua ja hienoa oli!! Ainoo huono homma vaan, et alko vetää ikävästi kylmää sieltä pytystä, ni ei viittinyt olla kovin kauaa... Mutta kyllä varmaan vartti vierähti... Eräänä päivänä Jean Sibelius ilmoitti vaimolleen Ainolle aikovansa pistäytyä Kämpissä. Rouva kysyi kireänä, milloinkas herra aikoi palata sieltä kotiin. Tähän Sibelius antoi vastauksensa:
- Aino hyvä, en minä tiedä. Minä olen säveltäjä, en ennustaja. |
w the greatest 11.01.2006 21:47:09 | |
---|
Tuohan on todellista tantrapaskomista. Sessiot ovat suunnatoman pitkiä ja vievät ihmisen aivan uudelle hankiselle tasolle. Pian Andy Mc Coy kertoo seiskassa että tantrapaskominen muutti hänen peräpuolielämänsä. Stop that building, rock`n roll! |
oo-p 11.01.2006 22:43:57 | |
---|
JA MINÄ KUN LUULIN OLEVANI OUTO! Terve, ja kiitos kaloista! |
Anttichrist 13.01.2006 09:18:29 | |
---|
joskus muistaakseni n. 8v sitten otin kitaran aika useinkin paskaseuraksi, nyt päässyt hieman unohtumaan mutta kiitos muistutuksesta, pitänee ottaa taas tavaksi=P |
Pande 13.01.2006 12:06:02 | |
---|
Olen nyt kahminut valmistumisen toivossa niinpaljon opiskeluhommia ettei muualla ehdi kitaraa soittamaankaan kun vessassa - onneks mulla on myös tarkotukseen hyvin sopiva paskakitara (tallan muovipala veistetty sivuleikkureilla viivottimesta, takalevy teipillä kiinni jne.), ei haittaa vaikka kitara joutuukin välillä lepäämään kaakeleilla.. :P "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa." |
Theodor 13.01.2006 14:11:53 | |
---|
HYI H******I...Tästä lähin en osta ainuttakaan käytettyä kitaraa, kun tiedän missä neki on käyny ... :D Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
Bald Anus 13.01.2006 16:51:36 | |
---|
HYI H******I...Tästä lähin en osta ainuttakaan käytettyä kitaraa, kun tiedän missä neki on käyny ... :D Vessassa? He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12 |
Theodor 16.01.2006 18:39:04 | |
---|
Vessassa? jep..ja paskanhajuisessa sellaisessa..;)...taitaa kitarakin haista ihan sonnalle vessasta tultuaan..mutta sehän vaan lisää katu uskottavuutta.. Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
w the greatest 17.01.2006 16:14:15 (muokattu 17.01.2006 16:14:48) | |
---|
jep..ja paskanhajuisessa sellaisessa..;)...taitaa kitarakin haista ihan sonnalle vessasta tultuaan..mutta sehän vaan lisää katu uskottavuutta Käytäthän sinä myös julkisia vessoja. Tämä on mielestäni jokseenkin sama asia. Molempia on käytetty ulostus tarkoituksessa. Se ei estä sinua kuitenkaan käyttämästä niitä, vai kuinka? Vai onko sinulla kenties jotain omituisia neurooseja joista et ole valmis kertomaan. Stop that building, rock`n roll! |
Theodor 17.01.2006 20:40:54 | |
---|
Käytäthän sinä myös julkisia vessoja. Tämä on mielestäni jokseenkin sama asia. Molempia on käytetty ulostus tarkoituksessa. Se ei estä sinua kuitenkaan käyttämästä niitä, vai kuinka? Vai onko sinulla kenties jotain omituisia neurooseja joista et ole valmis kertomaan. Läpällähän mä ton alunperin heitin..:).. Mutta tässä siitä huolimatta muuan vastaus: Käytän julkisia vessoja...Se että niissä on paskattu, ei estä mua käyttämästä niitä ja ei ole minkäänlaisia omituisia neurooseja.. Ja nyt vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Itellä ei oo tapana ottaa kitaraa paskomaseuraksi.. Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
CanYouStayStill 18.01.2006 14:54:29 (muokattu 20.01.2006 08:09:57) | |
---|
Kyllä se niin on että Aku Ankka sinne vessaan pitää ottaa mukaan. Ei kitara. Kitaraan jää muuten kakan haju.... *edit* Koitin tossa soittaa vessassa ja kyllä on kiva akustiikka. Eikä haju tarttunut sittenkään...pahemmin. |
Bald Anus 18.01.2006 17:16:18 | |
---|
Kyllä se niin on että Aku Ankka sinne vessaan pitää ottaa mukaan. Ei kitara. Kitaraan jää muuten kakan haju.... Ei jää, sulla vaan ei ole kokemusta. He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12 |
Ilez885 20.01.2006 10:21:06 | |
---|
Vittu, minä ainakaa paskalla ollessani kitaraa soita... voi se nyt sen verran jossaa sohvalla oottaakin. Pökäle näet pelästyis viitossoinnun räimettä niin pahanpäiväisesti että sujahtaisi takaisin ennen kuin on katkennut :D. |