WokaListi 10.01.2006 10:10:32 | |
---|
Oon just ite kiinnostunu/innostunu stoner-rokista, nii oisko vinkkejä heittää että mitä piisejä kannattas bassolla opetella? olen jo hieman kokenut soittaja, että ei mittää ihan liian helppoja, mutta jotaki semmosia letkeitä ralleja. myös stoner pändejä saa ehotella jos tiiätte hyviä, "iso KIITOS!" |
atoni 10.01.2006 12:11:21 | |
---|
Oon just ite kiinnostunu/innostunu stoner-rokista, nii oisko vinkkejä heittää että mitä piisejä kannattas bassolla opetella? olen jo hieman kokenut soittaja, että ei mittää ihan liian helppoja, mutta jotaki semmosia letkeitä ralleja. myös stoner pändejä saa ehotella jos tiiätte hyviä, "iso KIITOS!" KYUSS kuuluu joka stounerbasistin perusrepertuaariin |
ruuhka 10.01.2006 18:36:21 | |
---|
X |
Tutustuppa Orange Gobliniin (esim. big black ja frequencies from planet ten -levyt), sHeavy on myös tutustumisen arvoinen. Pakko mainostaa tämän hetken kovinta bändiä, Capricornsia, laitanpa vaan linkin biisiin http://www.stonerrock.com/jukebox/Capricorns-1977-Blood_For_Papa.mp3 Ja bassolinjoja halajat niin Ozzyn aikainen Black Sabbath on ehdoton. |
ajatollah 11.01.2006 18:59:08 | |
---|
Capricorns on kyllä todella tiukkaa settiä. The Hidden Hand on myös loistavaa musiikkia vaikkakin vähän doomimpaa kamaa. |
ruuhka 12.01.2006 15:46:14 | |
---|
Tutustu myös sellaisiin bändeihin, kuin Unida, Slo burn, Hermano, Spiritual Beggars El Caco ja Dozer. Suomalaisista tietysti Mannhai ja Sunride. "Ei se mil, vaan kui" |
firecane 13.01.2006 15:19:01 | |
---|
fu manchu vois olla kovaa kanssa ja siis onkin :)) Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä. |