Petrukki 06.01.2006 20:37:00 | |
---|
Onko kellään kokemuksia tästä wahista? Ominaisuudet ja ääni kuulosti klipissä kuulosti hienolta. "pääsiskö teiän komppaajaks, mä on niin paras" -Petrukki, haluaa bändin komppikitaristiksi. "pääsenhän, pääsenhän? jos en, rukutus ei lopu.! |
Skebaristi 06.01.2006 21:23:43 | |
---|
Joskus testasin, enkä tykännyt yhtään. Semmonen digitaalilelu. Onhan siinä vaikka minkä näköistä säätöä, mutta minulle riittää yksi kunnon soundi. |
N33m0 06.01.2006 22:48:33 | |
---|
monipuolisuus on sopivin sana kuvata laitetta, itse käytän harvakseltaan wahia mutta joskus sitä tarvitessani saan WD7:sta irti niin funkkivatkutusta kuin kevyttä wahia hevisooloon. slow music for slow people |
Carpenter 07.01.2006 22:49:13 | |
---|
Ite meinasin tälläisen ensi viikolla hommata. Hyvältä se saundasi ja säätöjä löytyy paljon eli monipuoliselta vaikutti. Miinusta oli vain melko iso koko, joten efektilautaan on se on varmasti vaikeampi laittaa. Mutta ei se minua haittaa, koska mulla ei ole lattialla ennestään kuin särö ja kanavanvaihtopedaali. |
SURf 07.01.2006 23:09:28 | |
---|
Iso röhkö, hyvät soundit kun vaan etsii itselleen ne sopivat säädöt... ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Petrukki 09.01.2006 18:20:48 | |
---|
Iso röhkö, hyvät soundit kun vaan etsii itselleen ne sopivat säädöt... Greit homma. Lähtee kohta T-kaupasta liikkeelle. Moor efetktejä pedalboardiin. "pääsiskö teiän komppaajaks, mä on niin paras" -Petrukki, haluaa bändin komppikitaristiksi. "pääsenhän, pääsenhän? jos en, rukutus ei lopu.! |
ELÄ JUMALAUTA OSTA TUOTA, OSTAT SEN CRY BABYN! He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12 |