oiva tumpeloinen 10.01.2006 01:41:24 | |
---|
Visual Soundin Jekyl Hyde oli makuuni hiukan liian kepeä... Oletko päässyt kunnolla kokeilemaan sitä käyttäen molempia puolia yht'aikaa? Mä meinaan itse vähän kanssa aluksi mietin sen mahdollista mietoutta, ilman kokeilemista tietenkin, mutta ostin sen kuitenkin. Eipä toi oo vielä kauan nurkissa pyörinyt, mutta kyllä siitä on hyvät soundit ihan metalliin asti saanut. Tosin, ei sillä ihan kissantappoon asti pääse..... Mutta joka tapauksessa suositan vielä ottamaan kokeiluun. Se on kiva jo lelunakin, ja mun mielestä isona etuna on hintaansa nähden halvat kaksi spedua samassa. Eihän se toki kaikille käy, mutta ääni täältäkin sille. |
Lauri_89_ 10.01.2006 13:20:24 | |
---|
Nyt on os-2 kokeiltu ja mielestäni tämä oli liian kevyt. overdrivenä toimi hyvin, mutta distortion puoli jäi vähän liian hennoksi mulle. Ei oikeen sellasta tiukkuutta löytyny. Juu no tuo Jekyl Hyde olisi varmasti kokeilemisen arvoinen, mutta tällä hetkellä budjetti ei vaan riitä. |
oiva tumpeloinen 10.01.2006 13:23:06 | |
---|
Juu no tuo Jekyl Hyde olisi varmasti kokeilemisen arvoinen, mutta tällä hetkellä budjetti ei vaan riitä. Kattele käytettyjä. Maksoin alta puoli vuotta vanhasta pedaalista 95 euroa postikuluineen. Pedaali kuin uusi, takuut voimassa ja kuitti paketin mukana... |
McNulty 10.01.2006 13:23:11 | |
---|
Haussa olisi melko murea särö. Olen kokeillut ds-1 ja 2:sta ja olivat mielestäni vähän liian laiskoja. md meni taas mielestäni vähän liiän surinaksi. Mitäs vaihtoehtoja olisi vielä? Siis trankkuvahvistin on kyseessä ja olen ymmärtänyt ettei säröt oikeen buustina toimi. Eli pedaaleita, jotka soundaisivat kohtuu hyvin yksinään(tai mahd. jonkun muun kanssa). Kiitoksia jo etukäteen neuvoista! Miul ois torilla myyntiin Ibanez MS10 Metal Charger jossa on sisällä tuo Tube Screamereista tuttu 4558D-chippi. Varsin loistava säristin myös trankkuvaffarien kanssa. Jäänyt minulle vaan tarpeettomaksi tuo. Tuosta siis löytyy miedosta boost-tyyppisestä säröstä aina hi-gain menoihin asti. 3-al EQ tuossa myös millä voi erikseen korostaa tai leikata bass/middle/treble. Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
ollikainen 10.01.2006 17:08:28 | |
---|
Itse suosittelisin Digitechin Distortion Factory DF-7 pedaalia. irtoaako tuosta kunnon death,säröt niinkuin metal masterista. |
Jag 10.01.2006 18:01:33 | |
---|
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
j-spring 10.01.2006 18:23:25 | |
---|
Jekyll&Hyde on kyllä erittäin monipuolinen vekotin, ja kyllä noita käytettynäkin löytyy. Itse tuolta torilta satasella sain omani. |
Miul ois torilla myyntiin Ibanez MS10 Metal Charger jossa on sisällä tuo Tube Screamereista tuttu 4558D-chippi. Varsin loistava säristin myös trankkuvaffarien kanssa. Jäänyt minulle vaan tarpeettomaksi tuo. Tuosta siis löytyy miedosta boost-tyyppisestä säröstä aina hi-gain menoihin asti. 3-al EQ tuossa myös millä voi erikseen korostaa tai leikata bass/middle/treble. Juu, huvittaisi jotenkin testata vehjettä, ennen ostoa. Tai olisiko esim. mahdollista saada joku näyte soundista? Tuo behringer ei tosiaan ollut hullumpi. Voisi käydä kokeilemassa. |
Carpenter 10.01.2006 21:03:33 | |
---|
Kokeile Ibanezin Smashboxia. Toimii hyvin trankun kanssa. Yleensähän säröpedaalit toimivat paremmin putkivahvarin kanssa, mutta Smashbox toimii paremmin trankkuvahvarilla. Kokeile ihmeessä. |
32788 10.01.2006 21:14:37 | |
---|
Juu, tuota os-2:sen saan huomenna kaverilta testattavaks. Hinta on vaan tänhetkiselle budjetille aika sopimaton, mutta jos siihen valaistun niin hyvää kannattaa odottaa! Puhutaankohan me nyt ihan samasta OS-2: sta? Jos tarkoitat sitä Bossin pedaalia, niin sehän maksaa Thomannilla vain 75 euroa, ei ole mielestäni paha. MUTTA! Kun trankun kanssa soittelet, kannattaa tsekata myös Digitechin RP-50-niminen mallintava, mielestäni siitä lähtee tosi mukavat metalli- ja rokkisäröt. Hintaakin thomannilla vain 49 euroa. Saat samalla monen monta efektiä ja vahvistinmallinnosta kaupan päälle. Kannattaa testata. Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti |
O11i 10.01.2006 22:37:39 | |
---|
Behringerin UM100 ei ole lainkaan hassumpi pedaali. Hintaisekseen mielestäni loistava vehje. Maksaa 20€ ja rapiat. Sellaisen ostaa vaikka varapedaaliksi taskurahoilla. |
JLM 11.01.2006 12:00:55 | |
---|
Sanon vielä toisen kerran, että budjetti luokan säristintä etsiessä kokeileppa tätä http://www.behringer.com/GDI21/index.cfm?lang=ENG klikkaa siitä "more>>" niin saat ääniklippejä. Alle neljänlympin peliksi on loistava. Pikkuvahvarin seuraksi voisin itsekin suositella tätä. Kaapin ja mikityksen mallinnus on varmaan ihan tervetullut lisä kysyjän tapauksessa. Itse tykkäsin kovasti 60w kombon edessä, vaikka soundi on tietysti tavallaan keinotekoisen kuuloinen. P.S. 1kpl Digitech Hot Head olis myös kaupan ;) |