Aihe: The darkness
1 2 3 4 516 17 18 19 20 21 22 23 24 25
aeteria
27.12.2005 00:04:45
Omistan ekan levyn. Ihan mukavaa kuunneltavaa.
Keikalle olisi aika pro päästä. Tuskin kuitenkaan onnistuu.
p130
28.12.2005 16:59:04

Keikalle olisi aika pro päästä. Tuskin kuitenkaan onnistuu.

No ainakin lippuja on vielä tarjolla...

http://www1.ticketservicefinland.fi … 19.417783&rowsPerPage=null&
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
aivokuolio
28.12.2005 18:01:44
MTV3:lla ja vissiin Subillakin pyörii joku mainos kilpailusta, missä voi tekstaamalla voittaa liput keikalle ja tapaamisen itse bändin kanssa.
mustan huoneen testi.
HaloOfFlies
09.01.2006 23:16:30

Muistakaahan katsoa 18.1. uusi LISTA-ohjelma. Siellä nimittäin studiossa vieraana The Darkness, esiintyvät myös lähetyksessä.
First they steal your mind and then they steal your soul
tommijk
10.01.2006 00:02:05
Muistakaahan katsoa 18.1. uusi LISTA-ohjelma. Siellä nimittäin studiossa vieraana The Darkness, esiintyvät myös lähetyksessä.

Jep, ja 50 nopeinta Pasilan Radiotalolle klo 18.30
ehtinyttä pääsee studioyleisöksi.
don't eat yellow snow
MarkoA
10.01.2006 08:31:08
Pidän bändistä kyllä kovasti. Ensilevy oli tosi hieno ja sitä tuli kuunneltua paljonkin. Uusi levy ei kolahtanut (ainakaan aluksi) samalla tavalla, mutta ehkä asia on kuin J.Hawkins haastattelussa kertoi että uusi avautuu vasta useammalla kuuntelulla.
Itselläkin miellyttää, että esimerkiksi Queenin hengessä tehdään uuttakin musaa. Mulla häirinnyt silti One way:llä soitinten paljous ja niin kova studio-sävellyksen maku joissakin biiseissä. Jännä ois nähdä miten nuo toimii livenä.

Joulukuun Guitarist lehdessä oli Hawkinsin veljesten haastattelu, jossa kertovat enemmän uudesta levystä.

Mutta kaikenkaikkiaan hieno bändi, tuommosia lisää ja kitararock kunniaan!
- Rockin' in the evenin' when the sun goes down Mean guitar, that's a swingin' old town Rockin' and a-rollin' just a little while Ain't got no rollin', ain't got no holdin'...
RS
10.01.2006 12:43:49
Eka levy oli hillittömän hyvä...toiselta levyltä en oo kuullu ku one way ticket ot hell...and back biisin joka on ihan jees, mutta ei ollenkaan niin kova ku ekan levyn sinkuista suurinosa. Keikalle tekisi mieli päästä.
Mr. Wolf
10.01.2006 12:47:00
Amerikassa one way ticket to hell...and back levyn nimestä on sensuroitu tuo back-sana. The Darknesin pojat totesivat siihen haastattelussa, että tuo on enemmän Spinal Tapiä kuin Spinal tap itse. Kieltävättä aika mielenkiintoinen sensuuri. Helvetistä ei saa ilmeisesti tulla takaisin?
MarkoA
10.01.2006 14:59:14
Eikös tuo ollut siksi, että sikäläisten mielestä levyn nimi ois täytynyt olla:
Return Ticket to Hell...
- Rockin' in the evenin' when the sun goes down Mean guitar, that's a swingin' old town Rockin' and a-rollin' just a little while Ain't got no rollin', ain't got no holdin'...
Bald Anus
10.01.2006 15:38:07

Hyvä bändi, tosin Oneway ticket to hell on varmasti saanut hieman vaikutteita AC/DC: n männävuosien hitistä, intro kuulostaa lähes samalta.
He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12
Cathi777
10.01.2006 22:50:54

Onko seksuaaliset kieroutumat sulle joku arvoitus? Eikö niitä oo joka kulmassa. Pointtihan oli että minähän en mitää homoja lähde kattelemaan. Olkoot vaikka kuinka hieno ääni.

Tää jätkä on nero, ihan ehdottomasti. Mikäs olikaan se Nerojen palkinto?

Perjantaina vois muuten vilkaista sitä Lista-ohjelmaa, kun pojat tulevat sinne soittelemaan ja esiintymään. Ihan paikan päälle ei sentään viitsi lähteä rynnimään. Maaliskuun keikalle pitäisi kyllä mennä, mutta kun on niin pahaan aikaan, kun siinä on se Depeche Mode samoihin aikoihin eikä olis oikein rahaa ravata Helsingissä joka päivä.
Only pop music can break my heart...
Landola59
10.01.2006 23:01:55
Tää jätkä on nero, ihan ehdottomasti. Mikäs olikaan se Nerojen palkinto?

Sano vaan että mitä ironisoitavaa kirjoituksessani oli.
Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi, reisien, vaiko reisten. Keksin sen seisten. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Antti1997
10.01.2006 23:05:57 (muokattu 10.01.2006 23:06:27)
Sano vaan että mitä ironisoitavaa kirjoituksessani oli.

Noissa sun kirjotuksissa ei vaan oo yhtään mitään järkeä. "En tykkää bändistä, laulajan on pakko olla homo! En tykkää bändistä, kaupallista paskaa! Tämä on vain minun mielipiteeni!"

Ps. En itsekään erityisemmin The Darknessista pidä, muttei mulla oo mitään tarvetta alkaa suoltamaan tollasta paskaa.
Minä olen karambola. Hedelmä kuin vanha viisaus.
Landola59
10.01.2006 23:11:33 (muokattu 10.01.2006 23:13:30)
"En tykkää bändistä, laulajan on pakko olla homo! En tykkää bändistä, kaupallista paskaa! Tämä on vain minun mielipiteeni!"

Ironisen retorisen kysymyksen heittäminen ilmoille ei ole mikään "pakko olla homo"- kommentti. En tykkää bändistä ( tällä tarkoitetaan ilmeisesti uniklubi ja negative- keskustelua), jos se on minun mielestäni kaupallista paskaa. Ja se on minun mielipiteeni. Jos siitä joku ottaa nokkiinsa, on syytä ottaa itseensä. Kukaan ei sentään ole kuollut. Eikä Darknessissa sinänsä oo mitään vikaa, en minä sen keikalle pääsystä maksaisi euroa enempää. Kommenttini "jos kaveri osaa laulaa hyvin falsetissa on pakko olla homo" (tjsp.) oli lähinnä humoristinen kommentti, jota ilmeisesti vain Keski-Pohjanmaalaiset ymmärtävät. Ei kait siinä. Olkaa hyvä ja jatkakaa.

E. Ai niin. Ilmeisesti teidän mielestänne ( Cathi ja Antti) jonku toisen mielipide kuin teidän on siis paskan suoltamista? Asiat ruukataan sanoa suoraan, eikä mutkien kautta.
Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi, reisien, vaiko reisten. Keksin sen seisten. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Antti1997
10.01.2006 23:16:14 (muokattu 11.01.2006 07:39:30)
E. Ai niin. Ilmeisesti teidän mielestänne ( Cathi ja Antti) jonku toisen mielipide kuin teidän on siis paskan suoltamista? Asiat ruukataan sanoa suoraan, eikä mutkien kautta.

Joo, ehkä en sitten vaan oikein ymmärrä tuota sun huumoria. Mielipiteitä saa ja pitää tietysti esittää, jos ne on asiallisia ja mieluiten perusteltuja. Tämä tällä selvä mun osalta. 8|
Minä olen karambola. Hedelmä kuin vanha viisaus.
Rattata
11.01.2006 07:38:14 (muokattu 11.01.2006 07:39:50)

Mielipide ja mielipide...vittu mun puolestani voit tunkee ne mielipitees vaikka perseesees. Saatana...mitä helvettiä ylipäänsä roikut sellaisten bändien keskusteluissa, joista et edes pidä? Niin kuin esimerkiksi tämä Darkness ja vaikkapa Indica. Eiköhän se ole jo tullu selväksi, mistä et pidä.

EDIT: enkä ole hermostunut yhtään, vaikka siltä ehkä näyttää. Mä kerron vain mieli piteeni, mieli piteeni on tärkeä.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Landola59
11.01.2006 09:45:00 (muokattu 11.01.2006 09:45:33)
Mielipide ja mielipide...vittu mun puolestani voit tunkee ne mielipitees vaikka perseesees. Saatana...mitä helvettiä ylipäänsä roikut sellaisten bändien keskusteluissa, joista et edes pidä? Niin kuin esimerkiksi tämä Darkness ja vaikkapa Indica. Eiköhän se ole jo tullu selväksi, mistä et pidä.

EDIT: enkä ole hermostunut yhtään, vaikka siltä ehkä näyttää. Mä kerron vain mieli piteeni, mieli piteeni on tärkeä.

Mielipide kirjoitetaan yhteen. En oo sanonu ettenkö pitäs darknessista. One way ticket to hell:hän on aivan loistava biisi. Tää on tämmöstä joka paikan musiikkia, samalla lailla kuin AC/DC, jota kaikki pystyy kuunnella. Jos sanon että Indica kuulostaa Maija Vilkkumaalta, enkä pidä siitä, niin kai sekin on suotavaa sanoa? Ja miksi en maksaisi euroa enempää darknessin keikasta? Ei sitä montaa tuntia jaksa kuunnella, siinä se.
Rattata
11.01.2006 10:21:27
Mielipide kirjoitetaan yhteen.

Joo tiedetään. Tää on tätä sisäpiiriläppää kato.

En oo sanonu ettenkö pitäs darknessista.

No kun sanoisit edes sen, mutta kaikkeen muuta paskaa kyllä jauhat.

Jos sanon että Indica kuulostaa Maija Vilkkumaalta, enkä pidä siitä, niin kai sekin on suotavaa sanoa?

Joo okei, jos tämäkin jäisi vain tähän. Lueppa kuule uudestaan omat kommenttisi Indica-ketjusta. Kyllä mä paljon paskanjauhamista jaksan sietää, mutta jos sama kaveri roikkuu sivutolkulla samassa keskustelussa eikä sano mitään järkevää, niin perkele!
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
DirtyFingers
11.01.2006 11:43:45 (muokattu 11.01.2006 11:45:54)
En tykkää bändistä ( tällä tarkoitetaan ilmeisesti uniklubi ja negative- keskustelua), jos se on minun mielestäni kaupallista paskaa.

Tämäkö sitten on perusteltu mielipide?

Joo okei, jos tämäkin jäisi vain tähän. Lueppa kuule uudestaan omat kommenttisi Indica-ketjusta. Kyllä mä paljon paskanjauhamista jaksan sietää, mutta jos sama kaveri roikkuu sivutolkulla samassa keskustelussa eikä sano mitään järkevää, niin perkele!

Aivan.

Kommenttini "jos kaveri osaa laulaa hyvin falsetissa on pakko olla homo" (tjsp.) oli lähinnä humoristinen kommentti, jota ilmeisesti vain Keski-Pohjanmaalaiset ymmärtävät

Ai niinkö? Miksen minä sitten ymmärrä?
"Don't talk to the eyes of a stranger"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)