aikavaikea 10.01.2006 06:55:43 | |
---|
Sharon laulaa. Tämän päivän Iltalehdessä luki että "Sharon liikutti oikeanpuoleisia jäseniään". Missäs se on se näkymätön mies? Kun ei näy missään. |
Mechanizm 10.01.2006 07:30:51 | |
---|
Mä kanssa luin että ne koittaa saada sen aivot toimimaan. You still think swastikas look cool?
In a real fourth reich you'll be the first to go! |
Kimmo72 10.01.2006 08:55:11 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
skebailija 10.01.2006 10:20:38 | |
---|
Laihohan on tehnyt aivan loistavia riffejä. Jälleen kerran tuli todistettua että nämä Mnetin sankarit eivät kuule musiikista muuta kuin soolot. Jeps. Tulisipa taas talvisota, että pääsis laskemaan mäkiä jäisillä rysillä.. |
Zakk 10.01.2006 13:09:24 | |
---|
"Where there's a whip there's a way" |
Jee jee, artisti maksaa! /,,/ |
Jormaz 10.01.2006 23:10:05 | |
---|
Ei kuulostanut Laiholta. Siitä en tiiä mutta huonolta kuulosti. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Janus 10.01.2006 23:16:30 | |
---|
Huhujen mukaan Ozzy on etsimässä uutta laulajaa. Eiks Zakki oo livenä laulanu soiton ohessa Ossin liidejä silloin, kun artisti itse on ollut niin aineissa/kurkkukivussa/whatever? Tai ainakin tuplannut ne, ja todennäköisesti ne on miksattu suht lujalle... |
vasara73 11.01.2006 08:09:56 | |
---|
|
Sutela 11.01.2006 21:14:30 | |
---|
Hyvähän se on että Wylde palasi Ozzyn bändiin, vaikka toisaalta olisi ollut hyvä jos Ozzy olisi löytänyt uuden hyvän kitaristin. |
Zakk 12.01.2006 09:35:09 | |
---|
Hyvähän se on että Wylde palasi Ozzyn bändiin, vaikka toisaalta olisi ollut hyvä jos Ozzy olisi löytänyt uuden hyvän kitaristin. Joo, vaihtelu ois ehkä virkistänyt. Mutta katellaan nyt millasta musaa zakki säveltää ozzylle. Toivottavasti nyt sitten ozzy tyylistä ei bls tyylistä. "Where there's a whip there's a way" |
Sir Härö 12.01.2006 14:08:29 | |
---|
Laihohan on tehnyt aivan loistavia riffejä. Jälleen kerran tuli todistettua että nämä Mnetin sankarit eivät kuule musiikista muuta kuin soolot. Enpä pahemmin herran sooloistakaan pidä. Eikä riffitkään mielestäni ole kovin omaperäisiä. Joidenkin herran biisien liidit mielyttävät mutta... "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
-Kirjailija, filosofi H. Hakala |
spede from hell 09.02.2006 17:38:29 | |
---|
"Ozzy would like to thank everyone who took the time to send in submissions to be his new guitar player. At the time we announced the search, Zakk Wylde's itinerary with BLACK LABEL SOCIETY was quite overwhelming. Fortunately, Zakk has now been able to go back and rearrange his schedule to make sure that he would be available to write, record and tour with Ozzy in 2006 and beyond. Therefore, the search for a new axe man has been called off. We sincerely apologize to all of the talented musicians (and there were lots of them) who were excited by this incredible opportunity and we wish you the best of luck with all of your future musical endeavors." ...että silleen... Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
Zakk 08.03.2006 11:31:14 | |
---|
Jokohan vaikka jouluksi saatais uus levy.. blabbermouth.com:sta: "I'm gonna get with guitarist Zakk Wylde soon and start hopefully writing a new studio album. I've gotta get a studio album this year," Osbourne tells Billboard.com. "I'm well overdue." "Where there's a whip there's a way" |
Damien55 12.07.2009 23:53:01 | |
---|
"Ozzy Osbourne on kertonut etsivänsä uutta kitaristia. Taiteilijan mukaan hänen oma bändinsä "alkaa kuulostaa liikaa Black Label Societylta kitaristi Zakk Wylden kanssa". Black Label Society on tietenkin Wylden oma yhtye. Kummallista asiassa on muun muassa se, ettei Ozzyn pitkäaikainen taistelutoveri Wylde tiedä asiasta mitään, ainakaan omien sanojensa mukaan. - Esiinnyn Ozzyn kanssa BlizzCon-tapahtumassa elokuussa ja minun on tarkoitus nauhoittaa "pomon" uuden albumin loput kitararaidat syyskuussa. Tämä "uuden kitaristin etsintä" on melkoinen uutinen minulle, Zakk ilmoittaa kummastuneena." http://www.soundi.fi/node/9317/Zakk … ylde/ulkona/Ozzyn/yhtyeest%C3%A4%3F |
Stalkah 13.07.2009 00:18:06 | |
---|
Damien55: "Ozzy Osbourne on kertonut etsivänsä uutta kitaristia. Taiteilijan mukaan hänen oma bändinsä "alkaa kuulostaa liikaa Black Label Societylta kitaristi Zakk Wylden kanssa". Black Label Society on tietenkin Wylden oma yhtye. Kummallista asiassa on muun muassa se, ettei Ozzyn pitkäaikainen taistelutoveri Wylde tiedä asiasta mitään, ainakaan omien sanojensa mukaan. - Esiinnyn Ozzyn kanssa BlizzCon-tapahtumassa elokuussa ja minun on tarkoitus nauhoittaa "pomon" uuden albumin loput kitararaidat syyskuussa. Tämä "uuden kitaristin etsintä" on melkoinen uutinen minulle, Zakk ilmoittaa kummastuneena." http://www.soundi.fi/node/9317/Zakk … ylde/ulkona/Ozzyn/yhtyeest%C3%A4%3F Ihan oikein, vähän uutta eloa Ozzyn meininkiin sen eittämättä BLS-tyylisen kaljametallin vastapainoksi. Kenties Jake E. Lee takasin? :P |
Ambitus 13.07.2009 02:35:41 | |
---|
Mä oon kuullu huhuja, että Gus G olis Ozzyn uus kitaristi. En tiä onko totta vai tarua. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?! |
Räbbänä 13.07.2009 09:54:21 | |
---|
Ambitus: Mä oon kuullu huhuja, että Gus G olis Ozzyn uus kitaristi. En tiä onko totta vai tarua. Menevänä miehenä sie varmaan kävisit Ossi-papallekin parit biisit soittamassa. :P ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
Ambitus 13.07.2009 12:50:09 | |
---|
Räbbänä: Menevänä miehenä sie varmaan kävisit Ossi-papallekin parit biisit soittamassa. :P Tottakai jos vaan Ossille kelpais! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?! |
Icy-Sun 13.07.2009 21:28:41 | |
---|
iron_man_90: Ihan oikein, vähän uutta eloa Ozzyn meininkiin sen eittämättä BLS-tyylisen kaljametallin vastapainoksi. Kenties Jake E. Lee takasin? :P Ai että se olisikin nannaa. En olisi yhtään pettynyt, vaikkei Jakea mukaan otettaisikaan, kunhan olisi joku järkevä rock-kepittäjä droppivireiden ja junttariffien seuraajaksi. Kyllähän se Wylde No rest for the wickedillä ja No more tearsilla tosin loistavia juttuja soitti. Eikö tästä ole jauhettu aiemminkin? Mitään mainittavaa ei ole kyllä tapahtunut... |