Aihe: Onko järkeä vai ei?
1 2 3 4 5
rosberg
10.01.2006 09:29:51
joo. toi oli guitar worldin jutussa, jossa haastateltiin sen teknikkoa. on ne olleet aikoja.
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
BigPapa
10.01.2006 09:32:19

joo. toi oli guitar worldin jutussa, jossa haastateltiin sen teknikkoa. on ne olleet aikoja.

On on,voi aikoja voi tapoja huudahtivat jo muinaiset roomalaiset....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Dr. Muff
10.01.2006 10:07:16
P.S. Kuinkahan monta helvetin hyvää kitaraa on poissa soittajilta näiden keräilijöiden takia....

Osta sää ne keräilijöiltä poies ja laita earvana, lukittavat virittimet ja floikka.
I can take about an hour on the tower of power 'Long as I get a little golden shower
Kimmo72
10.01.2006 10:26:54 (muokattu 10.01.2006 10:27:05)
Onko järkeä vai ei?

Tässä keskustelussa ei ainakaan enää.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
BigPapa
10.01.2006 10:27:54 (muokattu 10.01.2006 10:31:42)

Tässä keskustelussa ei ainakaan enää.

No joskus veetään henkeä.......ja laitappa itse joku järkevä juttu niin kyllä tämä tästä taas aukeaa....
J.Hollström
10.01.2006 10:35:16
SRV on vähän semmonen silkkimuna.

Justiinsa. Millaisiahan sitten nämä enemmän munakkaat soittajat ovat?
rosberg
10.01.2006 12:18:44
frank gambale ja john petrucci ja tähän voitte kuvitella maailman isoimman hymiön.
Jucciz
10.01.2006 12:44:11
Justiinsa. Millaisiahan sitten nämä enemmän munakkaat soittajat ovat?

No vaikka SRV:n esikuva, Jimi Hendrix. Muita munakkaita ovat esimerkiksi Keith Richards, John Fogerty, George Harrison ja John Scofield.

Kyllä SRV hyvin veti, mutta minunkin mielestä jotenkin... se silkkimuna on itse asiassa aika hyvä ja kuvaava sana. ;)
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
J.Hollström
10.01.2006 12:45:43
Kyllä SRV hyvin veti, mutta minunkin mielestä jotenkin... se silkkimuna on itse asiassa aika hyvä ja kuvaava sana. ;)

Haistakaa jo iso paska. Ja ilman hymiöö.
MarkoA
10.01.2006 12:59:44
No vaikka SRV:n esikuva, Jimi Hendrix. Muita munakkaita ovat esimerkiksi Keith Richards, John Fogerty, George Harrison ja John Scofield.

Topicit sen verran hukassa jo, että komppaan tuota lainausta osittain. Mutta mitä siellä Harrison ja Scofield?
´97 näin Scofieldin livenä ja kyllä siitä oli munat aika kaukana... Ja vielä vähän Rosbergin edellämainitsemaa isompi hyviö tähän!
- Rockin' in the evenin' when the sun goes down Mean guitar, that's a swingin' old town Rockin' and a-rollin' just a little while Ain't got no rollin', ain't got no holdin'...
Shaft
10.01.2006 13:07:58
Eihän noi hardwaretkaan mitään kuluneen näköisiä ole....uutuuttaan kiiltää.....

Olivatkohan ne kuluneempia Vaughanin kitarassa?

...eikä ole edes tarkka kopio,useita detaljeja aivan poskellaan.....

Mitä esimerkiksi?
Feggy
10.01.2006 13:15:09

En kyllä ostaisi sen enempää signaturekitaraa (ainakaan sellaisena markkinoitua) kuin valmiiksi kulutettua. Itse asiassa jos tarjontaa olisi enemmän, ostaisin vain käytettyjä kitaroita, uusia pitää pari vuotta hakata ennen kuin ne alkaa soimaan kunnolla...
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin." - Vaaralliset lelut: Kaunis laulu
rosberg
10.01.2006 13:16:50
SRV on kingi. En tiedä mitä teidän päässä liikkuu kun sitä ilkutte, mutta tuhkamunia olette jos ette tajua kuinka kova se oli. ja vaikka tajuisittekin niin olette tuhkamunia. Valkoinen mies ei ole lähemmäs päässyt Jumaluutta (no ehkä ynkkä (vähän kevennystä tähän paatokseen).
J.Hollström
10.01.2006 13:17:10
svilo
10.01.2006 13:22:00
....olen silkkimuna :D

www.vilo.net/haar.htm
- tone is everything -
BigPapa
10.01.2006 13:33:07 (muokattu 10.01.2006 13:33:18)

Mitä esimerkiksi?

Esim nuo kimallekirjaimet pleksissä.....
Dr. Muff
10.01.2006 13:37:22 (muokattu 10.01.2006 13:46:26)
Esim nuo kimallekirjaimet pleksissä.....

Mitä niistä?

Ton pitäis kait olla replika nykykuntoisesta #1stä. Tiiäkkö sää missä kunnossa se nykyään on? Mikä kaula siinä on? Renen mukaan 'alkuperäinen', mutta jos se onkin se uusi kaula mikä tehtaan varastoista löytyi kun vanha men mäsäks. Mitkä virittimet? Mikä talla?

Mä en ainakaan tiedä. Olisivat saaneen mun puolesta pistää kopsun ja aidon samaan kuvaan.
I can take about an hour on the tower of power 'Long as I get a little golden shower
Shaft
10.01.2006 13:47:18
Ton pitäis kait olla replika nykykuntoisesta #1stä. Tiiäkkö sää missä kunnossa se nykyään on? Mikä kaula siinä on? Renen mukaan 'alkuperäinen', mutta jos se onkin se uusi kaula mikä tehtaan varastoista löytyi kun vanha men mäsäks. Mitkä virittimet? Mikä talla?

Jep. Fenderin edustajat pääsivät muutama vuosi sitten tutkimaan alkuperäistä #1:stä ja replica on tehty vastaamaan kitaraa nykyasussaan. Jossakin lehtijutussa oli myös kuvia alkuperäisestä. Pleksi kirjaimineen vastaa tarkasti todellisuutta, kuten myös viritinkoneisto ja uudehko gold-hardware.
BigPapa
10.01.2006 13:49:36

Jep. Fenderin edustajat pääsivät muutama vuosi sitten tutkimaan alkuperäistä #1:stä ja replica on tehty vastaamaan kitaraa nykyasussaan. Jossakin lehtijutussa oli myös kuvia alkuperäisestä. Pleksi kirjaimineen vastaa tarkasti todellisuutta, kuten myös viritinkoneisto ja uudehko gold-hardware.

Eli ei siinä mielessä ollenkaan se edes millä Stevie soitti.......uffaffaa uffaffaa,talla tosiaan oli aivan erilainen silloin kun kitara oli vielä soittajan käsissä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)