Aihe: Bios-päivitys?
1
meriluoto
09.01.2006 20:44:00
Ostin tuossa läppärin jossa on sellainen vika että näytössä on valot eli näyttö palaa. Mitään näytössä ei kuitenkaan näy. Myyjä meinasi että sen voisi fixata jollain bios-päivityksellä? Onko näin vai viittaako vika johonkin muuhun? Onko mielestänne korjattavissa?

Kitosh!
"G:stä vedetään...", "paitsi heviä A:sta..."
BotneLapio
09.01.2006 23:57:13
Takuu?
-=Botnee!!=-
kamina
10.01.2006 09:40:20
Sama kai se sulle millä se korjataan, kunhan korjataan? :)
t-termiitti
10.01.2006 09:53:08 (muokattu 11.01.2006 09:10:50)

Ostin tuossa läppärin jossa on sellainen vika että näytössä on valot eli näyttö palaa. Mitään näytössä ei kuitenkaan näy. Myyjä meinasi että sen voisi fixata jollain bios-päivityksellä? Onko näin vai viittaako vika johonkin muuhun? Onko mielestänne korjattavissa?
Kitosh!

Kyseessä on siis käytetty läppäri? Myyjä on yksityinen henkilö?

Minun ohjeeni: Pura kauppa ja osta toiselta!
(ellei hinta ollut todella edullinen ja tunnet myyjän entuudestaan luotettavaksi)

Luulen, että saat tuosta oikean riesan. Jos se läppäri on toiminut joskus tuolla bios-versiolla ja enää ei, niin tuskinpa biosin päivitys auttaa asiaa lainkaan.

E: Onneksi olin taas väärässä. (alla oleva viesti).
Tulokset 1 - 10 noin 58 osuman joukosta haulle "meaning of life is 43". (0,09 sekuntia)
meriluoto
10.01.2006 17:31:02
God damn! Kyllä se perskules Bios:n päivityksellä alkoi wörkkimään!
-Q-
10.01.2006 22:58:38
Onneksi olkoon. Uteliaisuudesta ihan pakko kysyä että miten onnistuit päivittämään ilman kuvaa?
..Vai olikohan sellainen päivitys joka vain hoitaa asiansa eikä kysy kolmea kertaa "oletko varma?"
Tuppaavat kannettavien bios-päivitykset monesti vaativan täyden akun yms. kikkailua.
meriluoto
11.01.2006 16:52:43
Onneksi olkoon. Uteliaisuudesta ihan pakko kysyä että miten onnistuit päivittämään ilman kuvaa?
..Vai olikohan sellainen päivitys joka vain hoitaa asiansa eikä kysy kolmea kertaa "oletko varma?"
Tuppaavat kannettavien bios-päivitykset monesti vaativan täyden akun yms. kikkailua.

Kone toimii ulkoisella näytöllä ihan normaalisti. Omallaan vaan ei toiminut, mutta ny toimii!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)