BigPapa 08.01.2006 17:25:15 | |
---|
kelpasihan nuo goldit claptonille,jeff beckille,buddy guylle,blackmorelle ym..eikä esim blackmoren soundi kovin tunkkaiselta kuulosta.. Kyllä kyllä ja kelpaa mullekin.Eikä siitä varmaan haittaakaan ole jos on soittanut 30-40vuotta,ompahan hiukka kokemusta monenlaisista kitaroista ja mikrofoneista jotta pystyy vertailemaan. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Crossroad 08.01.2006 17:30:02 | |
---|
Kyllä kyllä ja kelpaa mullekin.Eikä siitä varmaan haittaakaan ole jos on soittanut 30-40vuotta,ompahan hiukka kokemusta monenlaisista kitaroista ja mikrofoneista jotta pystyy vertailemaan. juu mutta tarkoitinkin että ne harmony centralin arvostelut menee välillä aikamoiseksi laitekehumiseksi ja itse arvosteltavasta jutusta ei osata oikein mitään sanoa..ainut "hyvyysmittari" taitaa olla siellä gainin määrä.. |
BigPapa 08.01.2006 17:30:45 | |
---|
juu mutta tarkoitinkin että ne harmony centralin arvostelut menee välillä aikamoiseksi laitekehumiseksi ja itse arvosteltavasta jutusta ei osata oikein mitään sanoa..ainut "hyvyysmittari" taitaa olla siellä gainin määrä.. Just just hyvä pointti.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Aki 08.01.2006 22:21:54 | |
---|
kelpasihan nuo goldit claptonille,jeff beckille,buddy guylle,blackmorelle ym..eikä esim blackmoren soundi kovin tunkkaiselta kuulosta.. Valkeakoskella musaliikkeessä 7v sitten kysellessäni muita kuin Daddiksen kieliä myyjä sanoi "nehän on myydyimmät kielet, monet isot starat käyttää, pitäis kelvata". Mulle ei kovin paljoa ole väliä vaikka Ameriikan presidentti käyttäisi, mulle ei kelvannut. Ja eihän se tartte kuin yhden EQ-pedaalin niin niistäkin saa riipivät, mutta perinteisten mikkien ilmavuus ei ollut läsnä. Tunkkaisuus on vain sana, ja ehkä paremmin kokemuksiani sanallisesti kuvaisin sanomalla niitä elottomiksi. Prosessoidussa signaaliketjussa varmasti hyvät, mutta semmosta tiettyä SRV- ja Kuusumun Profeetta (etenkin "Askeleita Rannalla") -tyylistä raakuutta niissä oli hyvin vähän. Onneksi nämä ovat makuasioita! :) Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
mloyttyn 09.01.2006 18:07:14 | |
---|
Lace sonsorin sivuilla kehuttiin maasta taivaaseen sininen kaulassa. Kokeilin. Kyllä hopea toimii paremmin, ellei sitten soita jatsia. Sininen oli tallassa, mutta se oli varmaan joku virhe, josta luovuttiin aika nopeasti kun punainen tuli markkinoille. Harmaa keskellä on ok. Mutta kuka näistä tietää oikeasti. Ja jos on tunkkaista, niin melkein kaikissa vahvistimissa on se treble. Telessä oli punainen tallassa. Siitä sai sellaisen märän särön pedaalin kanssa. Fenderillähän on myös Noiseless mikit. Uudempana joku "samarin"-mallikin. Kokemuksia? |
melkein kaikissa vahvistimissa on se treble. ...joka vaikuttaa niihin teräviin pistäviin taajuuksiin, joiden puute ei LaceSensoreissa ole ongelma. Fenderillähän on myös Noiseless mikit. Uudempana joku "samarin"-mallikin. Kokemuksia? Ei uudemmista, mutta ne kerrat kun olen noiselessia päässyt muiden kitaroissa kokeilemaan, on hämmästyttänyt erittäin positiivisesti. Omat Kinmanit ei ole koskaan herättänyt sellasta "wow"-fiilistä. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
kuolio 11.01.2006 16:19:37 | |
---|
Tuplapunainen toimii telen tallapäässä varsin hyvin, ollaan aika lähellä LP:n soundia, ja sininen laulaa kaulassa oivasti. On kyllä aika kaukana "normaalista" telestä noilla, mutta minä pidän. |
panyy 11.01.2006 22:12:14 | |
---|
testasin stratoo jossa oli joko nuo punaset tai siniset ja oli minusta piru hyvät mikit. mukava saundi jeah |