Jag 09.01.2006 18:05:27 | |
---|
Nättihän toi on. Halvallikin näyttäs irtoovan. Pitäskö tarjota 40 :D "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Quu 09.01.2006 18:50:14 (muokattu 09.01.2006 18:50:40) | |
---|
Tallakin aika iskemättömän oloinen ....räps räps... Ja otelautakin näytti aika tuoreelta (vrt. Keith R:n teleen joka sillä kuvissa on). juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
ReBeat 09.01.2006 19:15:44 | |
---|
Helvetin typerän näköinen. Tekemällä tehty. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Kimmo72 09.01.2006 19:20:57 | |
---|
Ruma ku perkele. Osaan polttaa itsekin kitaroita, mutta miksi tekisin sen. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
BigPapa 09.01.2006 19:22:28 (muokattu 09.01.2006 19:26:00) | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Quu 09.01.2006 19:50:54 | |
---|
Jos ne tekee rungosta ja raudasta "vintagea", niin miksi hitossa niissä kitaroissa on sitten uutuuttaan hohtava kaula/otelauta? Luulisi, että sen pilais samalla vaivalla rungon kanssa. juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
BigPapa 09.01.2006 19:52:40 | |
---|
Jos ne tekee rungosta ja raudasta "vintagea", niin miksi hitossa niissä kitaroissa on sitten uutuuttaan hohtava kaula/otelauta? Luulisi, että sen pilais samalla vaivalla rungon kanssa. Eihän noi hardwaretkaan mitään kuluneen näköisiä ole....uutuuttaan kiiltää..... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Country Larry 09.01.2006 20:33:55 | |
---|
Köyhät ja kateelliset kitisee. Jos joku on valmis maksamaan perheauton hinnan ainutkertaisen soittimen tarkasta kopiosta, ja joku osaa sellaisia tehdä niin eiköhän se ole sitten ihan heidän asiansa. Eipä taida olla näillä paljoakaan tekemistä meidän tavallisten kuolevaisten soittimien kanssa. Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
Köyhät ja kateelliset kitisee. Jos joku on valmis maksamaan perheauton hinnan ainutkertaisen soittimen tarkasta kopiosta, ja joku osaa sellaisia tehdä niin eiköhän se ole sitten ihan heidän asiansa. Eipä taida olla näillä paljoakaan tekemistä meidän tavallisten kuolevaisten soittimien kanssa. En kitise kysyn vain,että onko järkeä vai ei.....ja kukas nyt kopiosta maksaisi.....eikä ole edes tarkka kopio,useita detaljeja aivan poskellaan.....ja voishan ton rahan sijoittaa sitten johonkin vintageen.....enkä ymmärrä kirjoitustasi muutenkuin provona... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
stenel 09.01.2006 20:45:48 | |
---|
Köyhät ja kateelliset kitisee. Jos joku on valmis maksamaan perheauton hinnan ainutkertaisen soittimen tarkasta kopiosta, ja joku osaa sellaisia tehdä niin eiköhän se ole sitten ihan heidän asiansa. Eipä taida olla näillä paljoakaan tekemistä meidän tavallisten kuolevaisten soittimien kanssa. Kukas kokoomuslainen on sinulle syöttänyt tuollaisen ajatuksen? "Vaikka meille annettaisiin kookoo..." |
Country Larry 09.01.2006 21:29:42 | |
---|
En kitise kysyn vain,että onko järkeä vai ei.....ja kukas nyt kopiosta maksaisi.....eikä ole edes tarkka kopio,useita detaljeja aivan poskellaan.....ja voishan ton rahan sijoittaa sitten johonkin vintageen.....enkä ymmärrä kirjoitustasi muutenkuin provona... Jos haluu samanlaisen kuin Rorylla tai Stevie Rayllä oli niin sitten haluu sellaisen eikä vintagea. Pointti on kai siinä että mihin laittaisi itse 28 000 euroa. Et ymmärrä? Ootte vaan kaikki niin kovin samaa mieltä että ihan kusetusta koko homma, vaikka joku sen kolkyt tonnii tosta SRV kopiosta kumminkin maksaa. Ja mitä kokoomuslaisuuteen tulee, niin mieluummin olen sitten vaikka kokoomuslainen kuin joku joka kyttää vieressä miten muut käyttää rahojaan. Mikä ei tosin kyllä tee musta kokoomuslaista. Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
BigPapa 09.01.2006 21:40:14 (muokattu 09.01.2006 21:40:40) | |
---|
Jos haluu samanlaisen kuin Rorylla tai Stevie Rayllä oli niin sitten haluu sellaisen eikä vintagea. Pointti on kai siinä että mihin laittaisi itse 28 000 euroa. Et ymmärrä? Ootte vaan kaikki niin kovin samaa mieltä että ihan kusetusta koko homma, vaikka joku sen kolkyt tonnii tosta SRV kopiosta kumminkin maksaa. Ja mitä kokoomuslaisuuteen tulee, niin mieluummin olen sitten vaikka kokoomuslainen kuin joku joka kyttää vieressä miten muut käyttää rahojaan. Mikä ei tosin kyllä tee musta kokoomuslaista. Joku saa ihan vapaasti maksaa tuosta sen jos haluaa.Jos laitetaan rinnakkain -59 strato ja tuo kopio niin silloin mielummin investoin siihen -59 stratoon niin kuin Stevie itsekin teki.Ja varmaan moni muukin joka soittamiseen hankkii kitaran eikä seinälle tauluksi niinkuin sinulla on ilmeisesti tapana.No taitaa tais mennä off topic puolelle ja taistelutantereille.....noi puoluekuviot täältä kyllä vois jättää pois.Kukin hankkikoon sellaisen kuin haluaa ,yllä on minun mielipiteeni asiasta. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Super-Jari 09.01.2006 21:41:55 (muokattu 09.01.2006 21:44:21) | |
---|
|
Country Larry 09.01.2006 21:50:20 (muokattu 09.01.2006 21:52:18) | |
---|
Joku saa ihan vapaasti maksaa tuosta sen jos haluaa.Jos laitetaan rinnakkain -59 strato ja tuo kopio niin silloin mielummin investoin siihen -59 stratoon niin kuin Stevie itsekin teki.Ja varmaan moni muukin joka soittamiseen hankkii kitaran eikä seinälle tauluksi niinkuin sinulla on ilmeisesti tapana.No taitaa tais mennä off topic puolelle ja taistelutantereille.....noi puoluekuviot täältä kyllä vois jättää pois.Kukin hankkikoon sellaisen kuin haluaa ,yllä on minun mielipiteeni asiasta. Bueno. Mulla ei oo yhtään kitaraa seinällä. Enkä oikein ymmärrä mistä niin keksit väittää. Jäsenkuvauksesta kai näkee mitä mulla on... 28 000 euroo ei taida nykypäivänä riittää -59 stratoon, valitettavasti. En oo hirveesti seurannut esim. eBaytä, mutta luulisin ettei 50-luvun stratoja erityisemmin enää liikukaan. Ja ei kai ne tyypit jotka noita ostaa, siis noita kopsuja, oikeesti niitä soitettaviks hanki, se on myönnettävä. Mutta tuskin monellakaan on enää aitoa 50-luvun vintagea käytössä myöskään. Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
BigPapa 09.01.2006 21:53:12 (muokattu 09.01.2006 21:53:39) | |
---|
Bueno. Mulla ei oo yhtään kitaraa seinällä. Enkä oikein ymmärrä mistä niin keksit väittää. Jäsenkuvauksesta kai näkee mitä mulla on... 28 000 euroo ei taida nykypäivänä riittää -59 stratoon, valitettavasti. En oo hirveesti seurannut esim. eBaytä, mutta luulisin ettei 50-luvun stratoja erityisemmin enää liikukaan. Ja ei kai ne tyypit jotka noita ostaa, oikeesti niitä soitettaviks hanki, se on myönnettävä. Just,no joku vanhempi strato kuitenkin irtoaisi tai sitten hyvä customshop tai sitten se siistimpi SRV.Outoa että hienon sunburstin pilaamisesta pitäisi maksaa noin paljon extraa.Unohra se taulu juttu ja olihan sullakin jotain hyökkäystä....jatketaan asialinjalla.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
ReBeat 09.01.2006 22:01:15 | |
---|
Mun mielestä tuollaiset "tarkat" relic-kopiot kuuluvat niihin asioihin, joissa ihmisen pitäisi alunperinkin olla kokonaan tarttumatta toimeen. Tarkkoja kopioita ei kukaan pysty tekemään, sehän on asetelmanakin jo mahdoton. On kyllä olemassa muitakin asioita joissa ihmisolennon olisi parempi olla hiljaa aloillaan eikä tekemisen ilosta pukata jotain puolivillaista yritelmää. Itsekään en kyllä osaa, mutta niin se vaan on. Säästyttäisiin monelta rasitukselta. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
LamaAjanElvis 09.01.2006 22:04:21 | |
---|
In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner.
And the mob wanted in.
Sormet lähtee soundista. |
BigPapa 09.01.2006 22:05:33 (muokattu 09.01.2006 22:06:04) | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
LamaAjanElvis 09.01.2006 22:07:33 | |
---|
No siinä vasta vintage bluesmobiili.....heheheheeeeeehhhh Jees! Kovin reliikki peli. Ei muuten tuokaan taida halvalla lähtee. Omistaja on kovin kiintynyt. In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner.
And the mob wanted in.
Sormet lähtee soundista. |
Country Larry 09.01.2006 22:27:37 | |
---|
Just,no joku vanhempi strato kuitenkin irtoaisi tai sitten hyvä customshop tai sitten se siistimpi SRV.Outoa että hienon sunburstin pilaamisesta pitäisi maksaa noin paljon extraa.Unohra se taulu juttu ja olihan sullakin jotain hyökkäystä....jatketaan asialinjalla.... Oli hyökkäystä, myönnetään. Mun käsitys noista reliceistä on se, että niitä kannattanee vertailla ennemmin käsityö- ja keräilyesineisiin kuin soittimiin. Ja onhan se 28 000 euroo ihan posketon hinta soitettavaksi tarkoitetusta sähkökitarasta. Toi SRV-kopio on varmaan numeroitu sarja, niitä tehdään ehkä joku 50-100 maks. ja ehkä se hinta selittyy sitten sillä. Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |