Aihe: Sähkökitara ESP LTD EC-50
1
S.o.F.
09.01.2006 20:29:26
Jonkin verran olen soitellut kyseisellä laitoksella. Tykkään - vaikka onkin hieman "kohlon" tuntuinen... eli jotenkin siitä puuttuu se jokin... Virityskoneiston vaihtaisin, samoin satulan, ehkäpä myös tallan romuineen. Soittamani yksilö kun katkoo kieliä eikä pidä kaikkien kielien virettä yms. pientä... Kyytiä sille voi kyllä sitten antaa oikein reilusti... ;-) Ei mene pilalle. Mutta kyllä sillä vallan soittelee jos ei mitään high-end tasoa kitaraltaan hae. Yksilöitä. Kokeilemalla selviää.
kalamies#42 >-)))> ...täh...?!?!? ...ai mä vai...?
MasK oF SaNiTY
09.01.2006 21:37:28
Kenelläkään kokemuksia kyseisestä kitarasta?

Omistan juu.. Prkln hyvä skitta noin ensimmäiseks.. soitan sillä vieläkin...
joskus ainakin.. Hintalaatusuhteeltaan yksi parhaimmista soittamani skitta..
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
Hanhi
10.01.2006 00:09:47
Ensimmäiseksi sähkikseksi tulisi eikä saisi maksaa paljon, sen takia vähän tämmöstä mietin :) Pitää käydä testaamassa.
Simoniiq
10.01.2006 08:28:46
Minä kysyin täältä mnetistä samaa, ja kannattaa lukea tuo minun ketjuni. On muuten pirun hyvä kitara ihan alotuskepiksi, kunhan ei mitään ihmeitä odota. Itseäni ihmetytti tuo systeemi, että kitarassa on kaksi volumenupikkaa ja kun pitää mikkivipua keskellä ja laittaa toisen mikin volumet nollaan, ei kumpikaan mikki anna ääntä.

Linkki: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=15&t=100403&o=0#p3245420
"Ja nyt supertähti Imppa-Yrjeli laulaa niinkuin hän vain voi" "Rakkaat kuulijat: Pädä pädä" -Nyrok Cityn eppuläppää
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)