tiina62 08.01.2006 21:32:16 | |
---|
Muistutan kuulemma Liza Minelliä sekä laulullisesti että olemukseltani. No, kiloja saisi olla hieman vähemmän... Aurinkua päivään! |
Monesti on naispuoliseksi Ville Valoksi sanottu. |
MartinB 11.01.2006 11:28:17 | |
---|
On sanottu muistuttavan Mustainea. Silloin ei irronnut normaalisti. Tavallisesti EN kullosta siltä. Ei ole muuten ikinä verrattu keneenkään. Hyvä se. En voisi itsekään keksiä ketään. |
Juho84 13.01.2006 17:41:02 | |
---|
Ja kaikkia hevimiehiä verrataan J. Aholaan tai Kotipeltoon kun ei muita tiedetä. Muakin on joskus Aholaan verrattu mut ei mun äänessä oo mitään samaa. Se on korkea mut siihen se jää. Laulan kaikki vokaaliosuudet korkeelta kun en matalalle pääse tai osaa laulaa joten ei paljon Aholaan oo vertaamista joo toi on totta.... ja aika hauskaa kun jotkut ihmiset jotka ei ymmärrä laulamisesta muuta kuin miltä se kuullostaa tulevat sanomaan että "sul on ihan samanlainen ääni kun teräsbetonin laulajalla" onko se sitten hyvä jos ketä tahansa verrataan johonkin pinnalla olevaan artistiin!?!?!? mutta meitähän on moneen lähtöön ja onneksi kaikilla oma laulu ääni/soundi |
Kreivi Suomela 15.01.2006 05:32:12 | |
---|
"Joku h*lvetin death-metal parodia" Näin. Muut on ollutkin sitten jotain juopuneita löpinöitä "oi sä hoilotat paremmin kuin tää alkuperänen! iih!". Mut on niilläkin arvonsa! Inhaa kun ei ole alunperin mitään ammattimaisia neuvoja saanut niin on yrittänyt matkia jotain tyyliä ja voi olla että on jäänyt päälle... Jotain CMX hoilotusta ehkä muistutan. Ehkä. En. Astu kammiooni:
http://www.kolumbus.fi/trootin/ |
Micu 17.01.2006 19:08:18 | |
---|
Ei, mutta omasta mielestäni ääneni muistuttaa eniten Melanie Jayne Chisholmin terävää soundia (alkoi kurkkua taas puristaa kun ajattelenkin). "No life without Music" |
Helvetinpartaterä 27.01.2006 01:15:02 | |
---|
Joku joskus vertasi Turbonegron laulajaan. Olin hämmentynyt. Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Alexi_69 27.01.2006 10:32:29 (muokattu 27.01.2006 11:45:29) | |
---|
Alexi Laiho (COB), Petri Lindroos (Norther) ja Mikael Åkerfield (Opeth). Noista kolmesta olen ylpeä! www.mikseri.net/deathend |
Dutteri 18.02.2006 19:41:59 | |
---|
Joni Mitchelliin on nyt verrattu. Olen ylpeä. "Äitit keittää ja määrää, ja isit tekee töitä" -Tuukka 3weeIMIK #13 Pastilli? |
south_of_heaven 22.02.2006 02:59:35 | |
---|
james hetfieldiin, paitsi että ei ole. ilmoitti South_of_Heaven |
Theknob 25.02.2006 14:46:29 | |
---|
Heh tulee mieleen ne Idols selittäjät jotka sanoo että "joo kyllä mä kuulostan Avril Lavignelta/Jessica Simpsonilta/Britneyltä...kaverit ja äitikin sanoo niin" ja sit kun ne avaa suun niin metsään menee :D meikäläistä ei oo mihinkään verrattu, mutta mieluusti otan vastaan kommentteja että keltä kuulostan. tsekkailkaas http://www.mikseri.net/theknob ja antakaa kommentti, keltä kuulostan? |
RedDevil 25.02.2006 22:05:51 (muokattu 25.02.2006 22:11:17) | |
---|
joo onhan tuota.. verrattu Antti Hyyryseen.. mistä olinkin todella otettu sillä itse fanitan sitä! niin ja vielä In Flamesin laulajaan (mikä se nyt olikaan..), Alexi Laihoon ja ja... en muista oliko muita.. no aika otettu itseasiassa kaikista! :D |
stagestar 26.02.2006 17:27:27 (muokattu 26.02.2006 17:27:54) | |
---|
otsikko on aika hauska ! julkiseen laulajaan ! kukapa sitä vertaisi että " olet kuin se yksi naapurin äijä, joka kuuluu laulavan aina suihkussa ollessaan. Eikö jokainen esiintyvä laulaja, ole julkinen laulaja ?!? rok rok !!! |
kilroy 01.03.2006 17:22:24 | |
---|
Ville Laihialaan ja ulkonäöllisesti KARALAHDEKSI monet ovat luulleet...HOHOHO!!! putket kuuluu taloihin ja maan alle ei vahvistimiin... |
Lanki- 01.03.2006 18:52:18 | |
---|
Haha, joskus intissä imitoin iltasella Louis Armstrongia. Hetken päästä kuului komppania-huuto, jonka jälkeen singahdin ovelle. Siellä oli luutnantti kyselemässä että kuka täällä laulaa Satchmon biisejä ja nostin käteni pystyyn, tuli vain takaisin kommenttia että: "Helvetin hyvää, jatkakaa!" :D Noin suoranaisesti enpä usko että oma perusääneni muistuttaa kenenkään julkimon ääntä, mutta imitoidessa voi tehdä vaikka mitä... |
Punisher 02.03.2006 03:18:51 | |
---|
Mikael Åkerfeldt (Opeth, Bloodbath), Kristoffer Rygg (Arcturus, Borknagar, Ulver), Glen Benton (Deicide, Vital Remains) ja Darkanen laulaja ... en muista nimeä. "You fucking maggots!
Don't crawl for me, I'm not your friend.
Spare me your bullshit you animals with human eyes!" - The Haunted 1998 |
matmal01 05.03.2006 01:19:04 | |
---|
karaokea on jonkun verran tullu laulettua ja kaiken näköstä kommentia on kuultu. joidenkin mielestä kuulostan ville valolta kun laulan join me in death biisiä ja eräs henkilö "hieman" nauttineena sano (en tiedä oliko tosissaan vai sanoko vittuillessaan) et kuulostan ian gillanilta kun tuli veettyä purplea kahden biisin verran jotka oli black night ja fireball. itse en välttämättä vertais kumpaankaan henkilöön mutta eihän se ollutkaan minun mielipide joten what ever. |
Lycaon 06.03.2006 03:29:07 | |
---|
Enochian Crescentin laulajaan on verrattu joskus, erään hupibiisin pohjalta. Midnight's sun will cure your curse of humanity. |
Lapsi_ajassa 07.03.2006 19:27:19 | |
---|
Nykyjänsä pysyn jopa sävelessä matalammalla joten olen alkanut laulaa melko matalalta kun korkeat vokaalit väsyttää perhanasti. Vähän aika sitten bändin pianisti sanoi että matalasta lauluäänestäni tulee mieleen King Crimsonin ja Asian John Wetton. Olin ylpeä. Mukava ääni Wettonilla. A turncoat, bastard and a liar, that's what you are and what you'll always be |
mannerheim666 13.03.2006 04:08:23 | |
---|
on kehuttu joskus että kuulostan ihan vammaselta |